1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Heb ik nooit beweerd. We dat deze hagedissen (Jinn) aanbeden werden door de mensen en weer zullen terug komen naar aarde om over ons te heersen.

    Ook zei ik dat jij zei dat je ons wilt voorbereiden hierop en dat onze islam sowieso zal worden veranderd etc. Plus zei jij dat onze lichaam nu een manipulatie is gemaakt door deze hagedissen die met onze DnA gespeeld hebben.

    Of verklaar je mij tot leugenaar?


    Dit alles heb je uit die video niet mijn woorden.
    Wat ik zeg is aliens bestaan en wij zullen dit ontdekken en ook contact met hun hebben.
    En dat moslims dus daarvoor moeten voorbereiden sinds het een grote schock te weeg kan brengen.
    Verder zeg ik dat er positiefe aliens zijn en negatiefe dat zijn de reptielen.
    Zij regeren de wereld op dit moment via de elite cabal of iluminati noem het wat je wil het is hetzelfde.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Moehiem ik ga weg van deze discussie omdat het onzin is. Abders jij hebt geen respect en noemt gelijk kaffir dit dat..
    Nu doe je het weer door te zeggen dat hij geen moslim is.

    Dus echt zo een eindeloze bullshit discussie.
    In elk geval er komen geen Aliens want zij zien hoe verrot mensen zijn en reptielen die komen ook niet. Want ze vinden de meeste hier stinken en blijven uit onze buurt. Alles komt goed
    Corona zal verdwijnen, het gras wordt weer groen, de wereld zal aardiger zijn voor elkaar en dan leven we allemaal nog lang en gelukkig inshallah.

    Einde verhaal en ook einde van jullie onzin.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Dit alles heb je uit die video niet mijn woorden.
    Wat ik zeg is aliens bestaan en wij zullen dit ontdekken en ook contact met hun hebben.
    En dat moslims dus daarvoor moeten voorbereiden sinds het een grote schock te weeg kan brengen.
    Verder zeg ik dat er positiefe aliens zijn en negatiefe dat zijn de reptielen.
    Zij regeren de wereld op dit moment via de elite cabal of iluminati noem het wat je wil het is hetzelfde.
    Voorbereiden door te stoppen met gebed? Je kijkt te veel fantasie.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Ps aliens bestaan gewoon ik heb zelf vroeger met mijn zus een UFO schip gezien hahaha wallah no joke. Wij waren niet gek en een keer in mijn slaap in een soort realistische droom. Want ik wist wat ik deed en wat er gebeurde. Waarbij ik door aliens ontvoerd werd in hun schip en soort straling of een spuit kreeg om net als hun te worden. Helaas voor hun ben ik nog steeds hetzelfde. Ik denk nog steeds dat ik het echt heb meegemaakt omdat er dingen anders waren in mijn kamer. Zoals het raam open snachts etc. Maar goed ...

    Wel heel lang geleden beide. Net als dat er ook geesten etc bestaan, bestaan dit soort dingen ook. Alleen reptielen die ons veranderen geloof ik niet in.
    Verder geloof ik er ook niet ik dat ik mijn geloof ga aanpassen aan een ander wezen. Dan liever dood als martelaar.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Ps aliens bestaan gewoon ik heb zelf vroeger met mijn zus een UFO schip gezien hahaha wallah no joke. Wij waren niet gek en een keer in mijn slaap in een soort realistische droom. Want ik wist wat ik deed en wat er gebeurde. Waarbij ik door aliens ontvoerd werd in hun schip en soort straling of een spuit kreeg om net als hun te worden. Helaas voor hun ben ik nog steeds hetzelfde. Ik denk nog steeds dat ik het echt heb meegemaakt omdat er dingen anders waren in mijn kamer. Zoals het raam open snachts etc. Maar goed ...

    Wel heel lang geleden beide. Net als dat er ook geesten etc bestaan, bestaan dit soort dingen ook. Alleen reptielen die ons veranderen geloof ik niet in.
    Verder geloof ik er ook niet ik dat ik mijn geloof ga aanpassen aan een ander wezen. Dan liever dood als martelaar.


    Wow serieus en dit weerhield jij van mij.
    Er zijn vele mensen met soortgelijke verhalen.
    Die worden meegenomen.



    Groet.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Ps aliens bestaan gewoon ik heb zelf vroeger met mijn zus een UFO schip gezien hahaha wallah no joke. Wij waren niet gek en een keer in mijn slaap in een soort realistische droom. Want ik wist wat ik deed en wat er gebeurde. Waarbij ik door aliens ontvoerd werd in hun schip en soort straling of een spuit kreeg om net als hun te worden. Helaas voor hun ben ik nog steeds hetzelfde. Ik denk nog steeds dat ik het echt heb meegemaakt omdat er dingen anders waren in mijn kamer. Zoals het raam open snachts etc. Maar goed ...

    Wel heel lang geleden beide. Net als dat er ook geesten etc bestaan, bestaan dit soort dingen ook. Alleen reptielen die ons veranderen geloof ik niet in.
    Verder geloof ik er ook niet ik dat ik mijn geloof ga aanpassen aan een ander wezen. Dan liever dood als martelaar.


    Kijk abdars velen worden meegenomen door aliens zelfs moslims mischien ben jij de volgende dat hoop ik tenminste.
    Maar je hoeft niet terug te komen jou mogen ze houden.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Kijk abdars velen worden meegenomen door aliens zelfs moslims mischien ben jij de volgende dat hoop ik tenminste.
    Maar je hoeft niet terug te komen jou mogen ze houden.
    Hahaha maar was wel lang terug he
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Wow serieus en dit weerhield jij van mij.
    Er zijn vele mensen met soortgelijke verhalen.
    Die worden meegenomen.



    Groet.

    Ik zei vanaf het aller aller begin al dat ik geloof in meerdere werelden
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  9. #24
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Kijk abdars velen worden meegenomen door aliens zelfs moslims mischien ben jij de volgende dat hoop ik tenminste.
    Maar je hoeft niet terug te komen jou mogen ze houden.
    Zij spaced em zoals die meid van youtube en vanuit de Islam zijn er zat verhalen met betrekking tot meegenomen worden door Jinn.

    Lyanah, jij duwt hem slechts meer het ongeloof in met je verhaaltjes. Jij zou ook mee moeten leren over Jinn. Fantasie verhalen.

    Als ik wordt meegenomen door een alien, dan komt hij terug met een qamis en muts op en aanbidt hij Allah in sha Allah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #25
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    https://www.sayingsofthesalaf.net/th...ucted-by-jinn/

    The Jinn are more technologically advanced than humans / Shaykh Raslaan

    https://m.youtube.com/watch?v=nj-GHPo0evk

    Snelheid en kracht van de Jinn zoals de ‘afrit die onder het gezag van Suleyman alayhi salam was:

    Surah an-Naml:

    “Hij zei: “O leiders! Wie van jullie kan mij haar troon brengen voordat zij tot mij komen en zichzelf in gehoorzaamheid overgeven?”

    “Een ‘Ifriet (de sterkste) van onder de Djinn zei: “Ik zal hem tot jou brengen, voordat jij van jouw plaats opstaat. Want waarlijk, ik ben zeker sterk en betrouwbaar voor die taak.”

    degene met kennis van de Schrift zei: “Ik zal hem in een oogwenk naar jou toebrengen.” En toen (Soeleiman) het vόόr zich geplaatst zag, zei hij:

    “Dit is door de gunst van mijn Heer, om mij te beproeven of ik dankbaar of ondankbaar ben! En iedereen die dankbaar is, waarlijk, zijn dankbaarheid is voor zichzelf. En iedereen die ondankbaar is, voorwaar, mijn Heer is Behoefteloos, Edel.”

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Zij spaced em zoals die meid van youtube en vanuit de Islam zijn er zat verhalen met betrekking tot meegenomen worden door Jinn.

    Lyanah, jij duwt hem slechts meer het ongeloof in met je verhaaltjes. Jij zou ook mee moeten leren over Jinn. Fantasie verhalen.

    Als ik wordt meegenomen door een alien, dan komt hij terug met een qamis en muts op en aanbidt hij Allah in sha Allah.
    Hij moet weten wat hij doet en ik zeg gewoon wat ik heb meegemaakt. Niet voor iedereen bepalen.
    Nogmaals mij deed het niets en ben er niet door verandert.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  12. #27
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Khair in sha Allah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Khair in sha Allah.
    Wauw eindelijk een normale reactie, ik ben er stil van. Je hebt vast de rokya beluisterd haha nu ben je weer genezen.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  14. #29
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Wauw eindelijk een normale reactie, ik ben er stil van. Je hebt vast de rokya beluisterd haha nu ben je weer genezen.
    Née, ik besef dat ik mij niet zo druk moet maken. Ieder zijn graf.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Née, ik besef dat ik mij niet zo druk moet maken. Ieder zijn graf.
    Heel goed. Heb ik toch nog iets bereikt.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth