1. #46
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    SiPure kennende ze kookt ze in een pan heet water gaar!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #47
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Klopt ik sla met een voorhamer, op dat punt echt rebels, hhh
    Je hebt gelijk. Zulke mensen zoeken jouw grenzen op en die moet je dan ook direct duidelijk tonen!
    Sincerity is the face of the soul.

  3. #48
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Hoe kom je dan aan de macht?


    Is dat zo, beter dan!

    HAHA, lol... ik hou ze gereed :P


    Hoezo wilde je asap vertrekken?


    Sista love, zo moet het <3


    Jammer genoeg heb je geld nodig. Met geld is alles te koop! Als je geld hebt dan heb je connecties nodig of koop je connecties. Je zoekt diegenen die gevoelig zijn voor geld (de zwakste schakel). Die gooien hun principes, normen en waarden snel overboord. Eenmaal je die connecties hebt en je je in de hoogste regionen bevindt dan zal je moeten analyseren wie de touwtjes in handen heeft. Er is 1 voorwaarde: jij mag niet om te kopen zijn en focussen op je doel. Ik denk dat dit een goed begin is. Ik zou echt een goede spion zijn. Lowkey blijven maar toch alles en iedereen analyseren en onderzoeken. Het is tijd om te slapen, misschien dat ik mijn missie volbreng in mijn dromen.
    Sincerity is the face of the soul.

  4. #49
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ik vind het altijd tof om vrouwen te zien die elkaar steunen. Geen nepheid, geen jaloezie en geen messen in elkaars rug.




    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #50
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Ik zie nu pas dat ik niet op alles heb geantwoord. Ik ging te veel op in mijn fantasie.

    Ik heb een hekel aan zaken die mij te veel afleiden. Eenmaal ik het maximum bereikt heb ben ik loezoe. Heb dat ook met series enzo. Ik heb geen sbar om 12 seizoenen en honderden episodes te bekijken.

    Dan denk ik: die hebben hun geld al binnengehaald, die hebben hun doelen in het leven bereikt. Ik zit mijn tijd te verspillen door naar hun te kijken en ik laat mijn eigen schger voor hun liggen. Sorry ik gun het hen niet.

    Sisterlove!
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #51
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie




    Zo hoort het te zijn! ❤️❤️❤️❤️❤️
    Sincerity is the face of the soul.

  7. #52
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Jammer genoeg heb je geld nodig. Met geld is alles te koop! Als je geld hebt dan heb je connecties nodig of koop je connecties. Je zoekt diegenen die gevoelig zijn voor geld (de zwakste schakel). Die gooien hun principes, normen en waarden snel overboord. Eenmaal je die connecties hebt en je je in de hoogste regionen bevindt dan zal je moeten analyseren wie de touwtjes in handen heeft. Er is 1 voorwaarde: jij mag niet om te kopen zijn en focussen op je doel. Ik denk dat dit een goed begin is. Ik zou echt een goede spion zijn. Lowkey blijven maar toch alles en iedereen analyseren en onderzoeken. Het is tijd om te slapen, misschien dat ik mijn missie volbreng in mijn dromen.
    alhamdulilaah dat je gewoon een normale burger zoals ons bent
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!