1. #31
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    En je hoeft je niet te excuseren Dit is een forum en je bent vrij te komen en te gaan wanneer het jou zint

    Hoop stiekem wel dat je ons vaak blijft bezoeken ♡
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #32
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    En je hoeft je niet te excuseren Dit is een forum en je bent vrij te komen en te gaan wanneer het jou zint

    Hoop stiekem wel dat je ons vaak blijft bezoeken ♡
    Nee bedoel te zeggen, ik zeg ergens 'ik heb geen tijd om moderator te zijn' maar ga wel 4-5 uur per dag hier actief staan reageren.

    Beetje krom, meer op die manier

    Hihi, ik kan niks beloven, maar hoop dat ik jullie in m'n aanwezigheid wel iets positiefs kan achterlaten in sha Allah!
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  3. #33
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wa fieki! Ik denk dat we als leden ook jouw positiviteit een tijdje hebben gemist!

    Toch wel lief van je om te zeggen, maar dat komt ook grotendeels omdat het forum best uitgestorven is.

    Enkele jaren terug was er meer activiteit te bemerken dan nu.
    Zo lief,dank je wel sis.

    Klopt een aantal jaren geleden was het stormloop!

    En toch vielen sommige leden ook toen gewoon net iets meer op. Net als in het échte leven heb je gewoon sneller een klik met iemand gewoon klik klak klaar!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #34
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Nee bedoel te zeggen, ik zeg ergens 'ik heb geen tijd om moderator te zijn' maar ga wel 4-5 uur per dag hier actief staan reageren.

    Beetje krom, meer op die manier

    Hihi, ik kan niks beloven, maar hoop dat ik jullie in m'n aanwezigheid wel iets positiefs kan achterlaten in sha Allah!
    Oké zo op die bisklitte. Ja snap je wel hoor als moderator dan word het een soort van verplichting en nu is het allemaal vrijblijvend.

    Daar ben ik van overtuigd. Een ding heb ik van jou geleerd en dat was ZEER positief!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #35
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hhhhhhhhhhhhh macht Dan heb ik liever macht in real life dat je zaken ten goede kan veranderen. Als je daar zit waar de slangen zijn en je kan hen tegenwerken. Dat noem ik macht. Niet hier op m.nl.


    Zandkoning aan de macht

    Wat zou jij meteen veranderen als je aan de macht zou zijn?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #36
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Zo lief,dank je wel sis.

    Klopt een aantal jaren geleden was het stormloop!

    En toch vielen sommige leden ook toen gewoon net iets meer op. Net als in het échte leven heb je gewoon sneller een klik met iemand gewoon klik klak klaar!
    Hihi, you deserve it!

    Het is echt een hele tijd druk geweest, van 2003-2016 zeker, vanaf die tijd ben ik minder online geweest maar merkte ik de teruggang in activiteit aanzienlijk.

    Das waar, met de ene heb je sneller een klik dan de andere, helemaal gelijk in
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Oké zo op die bisklitte. Ja snap je wel hoor als moderator dan word het een soort van verplichting en nu is het allemaal vrijblijvend.

    Daar ben ik van overtuigd. Een ding heb ik van jou geleerd en dat was ZEER positief!
    Ik wil nergens aan vastzitten idd, ben een echte millenial

    Dat heb je me idd eerder verteld, ben blij om dat te horen! Wat ik van jou heb geleerd, is dat je positiviteit kunt brengen op een forum, door de lieve leden uit te lichten, zodat de rest automatisch ook in die schijnwerpers wil. Zeer slim bedacht <3
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  7. #37
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Oeh la la, wie heeft volgens jou de macht in de wereld dan?
    Alleszins de verkeerde mensen.
    Sincerity is the face of the soul.

  8. #38
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Trouwens, ik vind het trouwens wel ERG stil geworden rondom de betreffende leden.

    Net als een stilte voor de storm.

    Er bekruipt me toch ergens een ongemakkelijk gevoel
    Haahaah nee die vonden het niet meer zo leuk hier. Die zitten op discord een theekransje te houden. Beter!

    Houd jouw landmacht, zeemacht en luchtmacht gereed. En mogelijke spionnen. Klaar voor de aanval!
    Sincerity is the face of the soul.

  9. #39
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Maar goed dames, ik snap dat jullie vast jullie wenkbrauwen optrekken als jullie zien hoeveel ik kan reageren op een dag.

    Echter ik probeer het momentum te gebruiken om leden te interesseren in het trouwen.

    Ik kan ook zo weer weken tot maandenlang niet meer reageren, wat dat betreft kan ik dus heel inconsistent aanwezig zijn op het forum!

    (ik probeer mezelf altijd te verexcuseren voor mijn tegenstrijdige acties)
    Hahhaha integendeel! Hamdoellilah hebben mensen een leven naast m.nl! Als ik het hier zat ben dan ben ik ook weg. Om eerlijk te zijn zit ik hier al te lang voor mijn doen. Ik was niet gekomen om te blijven maar was gekomen om asap te vertrekken.
    Sincerity is the face of the soul.

  10. #40
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Zo lief,dank je wel sis.

    Klopt een aantal jaren geleden was het stormloop!

    En toch vielen sommige leden ook toen gewoon net iets meer op. Net als in het échte leven heb je gewoon sneller een klik met iemand gewoon klik klak klaar!
    Ik vind het altijd tof om vrouwen te zien die elkaar steunen. Geen nepheid, geen jaloezie en geen messen in elkaars rug.
    Sincerity is the face of the soul.

  11. #41
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Ik mep gewoon terug en niet met een vliegenmepper.

    Ze kunnen het toch niet laten.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  12. #42
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie


    Zandkoning aan de macht

    Wat zou jij meteen veranderen als je aan de macht zou zijn?
    Dat moet je aan Zandkoning vragen.
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #43
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik mep gewoon terug en niet met een vliegenmepper.

    Ze kunnen het toch niet laten.
    Direct doodstraf yek!
    Sincerity is the face of the soul.

  14. #44
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Direct doodstraf yek!
    Klopt ik sla met een voorhamer, op dat punt echt rebels, hhh
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #45
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Alleszins de verkeerde mensen.
    Hoe kom je dan aan de macht?
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Haahaah nee die vonden het niet meer zo leuk hier. Die zitten op discord een theekransje te houden. Beter!

    Houd jouw landmacht, zeemacht en luchtmacht gereed. En mogelijke spionnen. Klaar voor de aanval!
    Is dat zo, beter dan!

    HAHA, lol... ik hou ze gereed :P
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hahhaha integendeel! Hamdoellilah hebben mensen een leven naast m.nl! Als ik het hier zat ben dan ben ik ook weg. Om eerlijk te zijn zit ik hier al te lang voor mijn doen. Ik was niet gekomen om te blijven maar was gekomen om asap te vertrekken.
    Hoezo wilde je asap vertrekken?
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Ik vind het altijd tof om vrouwen te zien die elkaar steunen. Geen nepheid, geen jaloezie en geen messen in elkaars rug.
    Sista love, zo moet het <3
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik mep gewoon terug en niet met een vliegenmepper.

    Ze kunnen het toch niet laten.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!