MVC Lid

Reacties
    296
    27-08-2020

Jullie kunnen echt niet discussiëren.
    Jullie zijn ook kapot dom.
    Juda was een zoon van Ja’cob. Die joden in de tijd van Juda werden joden genoemd. Zij behoren ook tot Banu Israël. Nadat zij de Tora veranderde bleef de naam joden door de jaren heen aan ze geplakt. Immers ze zijn geen moslims meer en de stammen waren verloren.
    Nu komt er een Europees claimen dat hij Joods is wat niet het geval kan zijn. Immers kan een Chinees ook geen Afrikaan zijn. Joods zijn heeft dus zeker wat met ras te maken want je moet afstammen van Ja’cob.
    Nep joden van Ya’juj en Ma’juj aanbidden Shaytan en hebben echte en neppe joden overtuigd terug te keren.
    Nu ze terug zijn gekeerd zal er definitieve besluit genomen worden door onze Koning hierboven.

MVC Lid

Reacties
    404
    22-08-2020

Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Jullie kunnen echt niet discussiëren.
    Jullie zijn ook kapot dom.
    Juda was een zoon van Ja’cob. Die joden in de tijd van Juda werden joden genoemd. Zij behoren ook tot Banu Israël. Nadat zij de Tora veranderde bleef de naam joden door de jaren heen aan ze geplakt. Immers ze zijn geen moslims meer en de stammen waren verloren.
    Nu komt er een Europese jood claimen dat hij Joods is wat niet het geval kan zijn. Immers kan een Chinees ook geen Afrikaan zijn. Joods zijn heeft dus zeker wat met ras te maken want je moet afstammen van Juda en Ja’cob.
    de tora, betekent in het arabisch al tatawer . zijn boeken van moesa 3s, moesa kwam veel later dan jacob,dus tora bestond niet voor moesa 3s,

jij noemde zich een salafi maar wist niet dat al salaf nasg verwerpen, zo veel kennis heb jij.
    Mensen die zeuren zijn meestal gewoon bang

Haar op de tanden

Reacties
    1.014
    19-09-2019

US 'thinking about' backing Dahlan as next Palestinian leader
    The United States is considering supporting the former Fatah leader Mohammed Dahlan as the next Palestinian Authority (PA) president, according to David Friedman, the US ambassador to Israel.

There has been speculation that Dahlan, a staunch rival of Palestinian President Mahmoud Abbas and an adviser to UAE Crown Prince Mohammed bin Zayed, could be supported by Washington to unseat the incumbent.

The ambassador also predicted that the normalisation deals marked the beginning of the end of the Arab-Israeli-conflict, because many more countries would soon join.

As promised by US President Donald Trump, additional diplomatic breakthroughs are sure to follow, said Friedman.

"When the dust settles, within months or a year, the Israeli-Arab conflict will be over," he said.

https://www.middleeasteye.net/news/u...ael-ambassador
    Beter een grote mond dan een grote baard ...

MVC Lid

Reacties
    296
    27-08-2020

Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    de tora, betekent in het arabisch al tatawer . zijn boeken van moesa 3s, moesa kwam veel later dan jacob,dus tora bestond niet voor moesa 3s,

jij noemde zich een salafi maar wist niet dat al salaf nasg verwerpen, zo veel kennis heb jij.
    Ik verwerp geen naskh, je lult uit je nek.

Ik ben ook geen salafi, mocht ik willen.

Jij bent die ezel die niets kan

MVC Lid

Reacties
    404
    22-08-2020

Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Ik verwerp geen naskh, je lult uit je nek.

Ik ben ook geen salafi, mocht ik willen.

Jij bent die ezel die niets kan
    jij bent

ISWA=Islamitische Staat West Afrika

waarom lieg je ?

MVC Lid

Reacties
    339
    28-02-2008

Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    als al mahdi nou komt dan zal de homoliefhebbende Turkije het eerst worden vermoord .En vrijmetselaar erdogan als eerste die travestieten uitnodigt in de heilige maand ramadan .
    Als Imam Al Mahdi komt gaat hij eerst bij jou beginnen homoliefhebbende kafir. Jij nodigt elke maand ramadan travestieten uit en gelooft in darwinisme. Jij bent de slaaf van xi jinping van china terwijl de moslims in china worden onderdrukt.
    Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: "Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn.
    Bron: De Heilige Koran, Soera Abraham, vers 22.

MVC Lid

Reacties
    263
    02-05-2018

Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    al die soennitsche landen gaan banden aan met die terror staat israhel behalve de sji-ietische land Iran! zegt al heel wat!
    Schurkije heeft banden met de palestenen.

MVC Lid

Reacties
    296
    27-08-2020

jij bent

ISWA=Islamitische Staat West Afrika

waarom lieg je ?
    Jij bent gra, je claim klopt niet.

MVC Lid

Reacties
    404
    22-08-2020

gra 3ala 3aynaik

MVC Lid

Reacties
    339
    28-02-2008

Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Schurkije heeft banden met de palestenen.
    Jij hebt banden met xi jinping van china terwijl de moslims in china worden onderdrukt schurk.
    Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: "Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn.

MVC Lid

Reacties
    339
    28-02-2008

dajal is erdogie, met zijn jajoej wa majoej
    Jij bent de dajal en de slaaf van xi jinping van china terwijl de moslims in china worden onderdrukt.

MVC Lid

Reacties
    404
    22-08-2020

Citaat Geplaatst door Ahmet1989 Bekijk reactie
    Jij bent de dajal en de slaaf van xi jinping van china terwijl de moslims in china worden onderdrukt.
    die moslims zijn turken, 9ardash erdogie moet ze gaan helpen

MVC Lid

Reacties
    339
    28-02-2008

die moslims zijn turken, 9ardash erdogie moet ze gaan helpen
    t-bone doggie van xi jinping begin jij maar eerst al je bestellingen op aliexpress te annuleren.

Azul

Reacties
    110
    27-06-2020

arabieren die elkaar verkopen voor dollar