1. #46
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Hahaha precies, arabieren die de ballen dragen en likken van de kufar. Terwijl hun volk onder vuur staat hahah. Wat wil je hierop zeggen... En waar ben jij dan... Achter je computertje
    jij weet geen bal van politiek

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij weet geen bal van politiek
    Nee politiek is heel moeilijk inderdaad. Arabs worden gebombardeerd, vrouwen verkracht, wat zeg ik... mannen worden zelfs verkracht door israel. huizen gesloopt levens kapot gemaakt. Arabs gaan zaken zitten doen met Israel.. je heb gelijk ik snap niks van politiek. Snap jij dit wel dan hahah

  3. #48
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Nee politiek is heel moeilijk inderdaad. Arabs worden gebombardeerd, vrouwen verkracht, wat zeg ik... mannen worden zelfs verkracht door israel. huizen gesloopt levens kapot gemaakt. Arabs gaan zaken zitten doen met Israel.. je heb gelijk ik snap niks van politiek. Snap jij dit wel dan hahah
    daarom zeg ik jij weet geen bal van politiek, welke arab dragen ballen van het westen ?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    daarom zeg ik jij weet geen bal van politiek, welke arab dragen ballen van het westen ?
    Dat is een raadsel zeker. Shit je hebt me echt te pakken met deze... Ik weet het antwoord echt niet, geef me ff...

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    daarom zeg ik jij weet geen bal van politiek, welke arab dragen ballen van het westen ?
    Heel die arab stront hoopje.. hoe vind je die...?

  6. #51
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Heel die arab stront hoopje.. hoe vind je die...?
    noem namen

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    noem namen
    arabistan 123

  8. #53
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    arabistan 123
    jij bent onwetend

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij bent onwetend
    jij bent alwetend. laat me niet lachen

  10. #55
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    stan landen zijn geen arabieren geit

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    stan landen zijn geen arabieren geit
    ey ik ben hier niet voor jou gekomen joh. Lees artikel nog keer als je je antwoorden wilt... hele artikel daar en je vraagt aan mij dingen. wat probeer je een zinkend schip te redden.

  12. #57
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    ey ik ben hier niet voor jou gekomen joh. Lees artikel nog keer als je je antwoorden wilt... hele artikel daar en je vraagt aan mij dingen. wat probeer je een zinkend schip te redden.
    omdat geiten als jij alleen maar schreeuwen. jij weet geen bal van de hele situatie ,

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    omdat geiten als jij alleen maar schreeuwen. jij weet geen bal van de hele situatie ,
    Ewa homos en kontenlikkers als jij die diep in die arab gat zitten met je kop, zitten zelfs strontstukjes aan je achterhoofd zo diep zat je erin, gaan nooit kritiek hebben op arabs. Dat is een arabslaaf

  14. #59
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Ewa homos en kontenlikkers als jij die diep in die arab gat zitten met je kop, zitten zelfs strontstukjes aan je achterhoofd zo diep zat je erin, gaan nooit kritiek hebben op arabs. Dat is een arabslaaf
    ben ik nu homo , hahaahaha, jij hebt geen antwoord ga je mij beschuldigen van iets dat er niet is, qawm azul ben je argumentenloos zoals altijd,

    schreeuwen,schreeuwen en nog eens schreeuwen

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ben ik nu homo , hahaahaha, jij hebt geen antwoord ga je mij beschuldigen van iets dat er niet is, qawm azul ben je argumentenloos zoals altijd,

    schreeuwen,schreeuwen en nog eens schreeuwen
    Lees jouw reactie terug. Je kan veel van mij denken wat je wilt, maar 1 ding beloof ik jou 100% op mijn graf... Ik begin NOOIT mensen uit te maken voor dingen tenzij daar zelf mee beginnen. Lees maar terug, en nu zal je natuurlijk niet kunnen toegeven maar is niet erg. Lees terug