1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    En wat hebben de arabs bereikt in 1000 jaar. Jouw soort tuig van de richel. Netanyahu bombardeert en verkracht jullie vrouwen en wat doen jullie, jullie kijken mee. Die andere arabs doen zelfs mee aan die verkrachtingen. Allemaal lafaards en pedofielen en verkrachters die arabieren. En nu zijn jullie nog steeds nergens. Oorlog overal waar arabieren zijn.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    En trouwens abou izan, jij noemt alles en iedereen laf... Hahah waar zit jij dan terwijl ze die palestijnen bombarderen. Jij spoort niet achter je computer schermpje... grootpraat maar alleen op internet. Als je man bent vlieg je over naar gaza ga daar vechten. Durf je niet, je ben strijder in woorden geen daden. Een lafbek noemen ze dat

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    En wat hebben de arabs bereikt in 1000 jaar. Jouw soort tuig van de richel. Netanyahu bombardeert en verkracht jullie vrouwen en wat doen jullie, jullie kijken mee. Die andere arabs doen zelfs mee aan die verkrachtingen. Allemaal lafaards en pedofielen en verkrachters die arabieren. En nu zijn jullie nog steeds nergens. Oorlog overal waar arabieren zijn.
    Arabs hebben een land integenstelling tot jullie bange lafaards die als bange bibberende ratten naar Europa zijn gevlucht omdat ze niet het lef hebben om te vechten voor hun gebied . En zoals ik al straks al net zei ik ben degene die jullie keihard gaat uitlachen als extreem recht het straks voor het zeggen hebben in Europa . Want dan zit je als een rat in de val en je kan nergens naar toetrekken . Wij de echte Marokkanen maken zich geen zorgen wij hebben vertrouwen in Allah swt jullie khawana daartegen hebben vertrouwen in de kuffar . En de moed zal straks je in de schoenen zakken als je ziet dat extreem rechts overal in Europa aan de macht komen .Ga dan maar proberen te rellen of criminele shit te doen en zie hoe snel hoe in een strafkamp terecht komt. Door zwakzinnige Mongolen zoals jou zijn de moslims de nieuwe joden van Europa .Kijken of je dan ook zo’n grote smoel hebt.

  4. #19
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    zie 2 azuliat op eerste verdieping

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Wat ik niet snap is dat jullie elkaar zo lang kennen.

    Maar nog steeds beledigd raken van elkaar

    Zelfs die mongooltje van een Djengiz neem ik niet serieus.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Arabs hebben een land integenstelling tot jullie bange lafaards die als bange bibberende ratten naar Europa zijn gevlucht omdat ze niet het lef hebben om te vechten voor hun gebied . En zoals ik al straks al net zei ik ben degene die jullie keihard gaat uitlachen als extreem recht het straks voor het zeggen hebben in Europa . Want dan zit je als een rat in de val en je kan nergens naar toetrekken . Wij de echte Marokkanen maken zich geen zorgen wij hebben vertrouwen in Allah swt jullie khawana daartegen hebben vertrouwen in de kuffar . En de moed zal straks je in de schoenen zakken als je ziet dat extreem rechts overal in Europa aan de macht komen .Ga dan maar proberen te rellen of criminele shit te doen en zie hoe snel hoe in een strafkamp terecht komt. Door zwakzinnige Mongolen zoals jou zijn de moslims de nieuwe joden van Europa .Kijken of je dan ook zo’n grote smoel hebt.
    hahaha is het enige wat ik hierop kan zeggen abou izan. Jou woorden doen mij precies helemaal niks, probeer iets anders met je Wilders elke keer. Net of jij veilig zult zijn wanneer hij aan de macht komt a weostijnkameel. Echte marokkaan en wat heeft die bereikt dan abu izan? Berbers hebben verschillende potiieke posities bekleed in vreemde landen. En wat hebben arabs gedaan behalve zaken doen met de duivel terwijl hun broeders levend verbrand worden en verkracht. Nee want jij bent een echte held, weliswaar een computer-held maar toch een held...

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    zie 2 azuliat op eerste verdieping
    hahaha

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    hahaha is het enige wat ik hierop kan zeggen abou izan. Jou woorden doen mij precies helemaal niks, probeer iets anders met je Wilders elke keer. Net of jij veilig zult zijn wanneer hij aan de macht komt a weostijnkameel. Echte marokkaan en wat heeft die bereikt dan abu izan? Berbers hebben verschillende potiieke posities bekleed in vreemde landen. En wat hebben arabs gedaan behalve zaken doen met de duivel terwijl hun broeders levend verbrand worden en verkracht. Nee want jij bent een echte held, weliswaar een computer-held maar toch een held...
    Wij gaan het wel zien kijken of je dan ook zo’n grote smoel hebt ,Als die gestoorde blanke gekken hier aan de macht zijn tegen die tijd gaan we kijken of je dan ook zo’n grote smoel hebt.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Wij gaan het wel zien kijken of je dan ook zo’n grote smoel hebt ,Als die gestoorde blanke gekken hier aan de macht zijn tegen die tijd gaan we kijken of je dan ook zo’n grote smoel hebt.
    hahah je bent een lachtertje grote vriend. Jij denkt dat jij veilig bent abou izan... Jou gaan ze als eerste wegjagen, nee ik lieg. jou laten ze hier in nederland als seksslaaf net als bij isis en dat andere arabische tuig wat zich ''moslim'' noemt. Allemaal perverts en pedofielen

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    hahah je bent een lachtertje grote vriend. Jij denkt dat jij veilig bent abou izan... Jou gaan ze als eerste wegjagen, nee ik lieg. jou laten ze hier in nederland als seksslaaf net als bij isis en dat andere arabische tuig wat zich ''moslim'' noemt. Allemaal perverts en pedofielen
    Inshallah tegen die tijd word ik gedeporteerd naar Marokko. Jij integenstelling tot heeft geen land om terug te keren . Onze ouders hebben ons al in de jaren 70 gewaarschuwd werk hard keer terug en bouw wat op . Want er komt een dag dat ze ons zat zijn en ons eruit schoppen maar jullie willen niet luisteren . En velen zullen het op de harde manier moeten leren daar ben jij 1 van . Ik ga tenminste niet wachten totdat ze moslims in strafkampen gaan zetten .

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Dat gaat sowieso gebeuren of je nou hun hielen likt als een poedel of niet abouterma
    Deze Hadith geld voor jou housje demo en de rest van de khawana. Abu Sa’id al-Khudri reported: The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, “Verily, you will follow the path of those before you, step by step and inch by inch; if they entered the hole of a lizard, you would follow.” We said, “O Messenger of Allah, do you mean the Jews and Christians?” The Prophet said, “Who else?”

    Source: Ṣaḥīḥ al-Bukhārī 3269, Ṣaḥīḥ Muslim 2669

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Inshallah tegen die tijd word ik gedeporteerd naar Marokko. Jij integenstelling tot heeft geen land om terug te keren . Onze ouders hebben ons al in de jaren 70 gewaarschuwd werk hard keer terug en bouw wat op . Want er komt een dag dat ze ons zat zijn en ons eruit schoppen maar jullie willen niet luisteren . En velen zullen het op de harde manier moeten leren daar ben jij 1 van . Ik ga tenminste niet wachten totdat ze moslims in strafkampen gaan zetten .
    Ga in een hoekje huilen, ga jezelf nu deporteren naar Gaza. en als het zo ver is dan zullen wel de echte Imazighen komen om Noord Afrika te bevrijden van domheid. Want zoals het nu is wil geen enkel moslim wonen in arabistan. Door domheid van de arabs

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Ga in een hoekje huilen, ga jezelf nu deporteren naar Gaza. en als het zo ver is dan zullen wel de echte Imazighen komen om Noord Afrika te bevrijden van domheid. Want zoals het nu is wil geen enkel moslim wonen in arabistan. Door domheid van de arabs
    jullie azulisten gaan shit doen gevlucht als bange huisvrouwen van de rif en na 50 jaar wil je wat doen whahahaha . Jou soort gaat straks de kuffar smeken op hun knieën om jullie niet in strafkampen te dumpen stoppen . Turk kan weer terug naar Turkije Egyptenaar naar Egypte echte Marokkanen kunnen terug naar Marokko . Dan blijft alleen de khawana hier over zoals jou dan moet je die vette bek opentrekken als daar de ballen voor hebt . Maar dat heb je toch niet je gaat huilend op je
    knieetjes om de kuffar te smeken om genade te hebben . Maar tegen die tijd is het al te laat voor jou en zal er nul genade voor je zijn. Dat gaat haatvarkentje geertje straks wel regelen .

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    jullie imazighen gaan shit doen gevlucht als bange huisvrouwen van de rif en na 50 jaar wil je wat doen whahahaha . Jou soort gaat straks de kuffar smeken op hun knieën om jullie niet in strafkampen te dumpen stoppen . Turk kan weer terug naar Turkije Egyptenaar naar Egypte echte Marokkanen kunnen terug naar Marokko . Dan blijft alleen de khawana hier over zoals jou dan moet je die vette bek opentrekken als daar de ballen voor hebt . Maar dat heb je toch niet je gaat huilend op je
    knieetjes om de kuffar te smeken om genade te hebben . Maar tegen die tijd is het al te laat voor jou en zal er nul genade voor je zijn. Dat gaat haatvarkentje geertje straks wel regelen .
    Echte marokkaan.. hahaha

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    De enigste terroristen zijn die zionistische terrorjoden.
    De enigste terroristen zijn die araapische terror palestenen