1. #16
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Bij 13 minuten moest geert Wilders weer het antwoord herhalen op de vraag van Jette zo als dat filmpje van telegraaf laat zien waar jette roept dat zijn vraag niet beantwoord is dat komt omdat Jette kansloos was op het antwoord van geert Wilders en dat Jette even buitenspel werd gezet en niet het antwoord van wilders had verwacht en vervolgens roepen dat je vraag niet beantwoord is terwijl die dergelijk beantwoord is. Dat Wilders zelfs bij minuut 13 zijn antwoord moest herhalen


    https://m.youtube.com/watch?v=F4oPE4A7tLk
    jij praat te veel zonder inhoud, jij lijkt wel egyptenaren, die hebben altijd boelshit verhalen zonder inhoudt

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij praat te veel zonder inhoud, jij lijkt wel egyptenaren, die hebben altijd boelshit verhalen zonder inhoudt
    en deze reactie van je of ander reacties bevatten zo veel inhoud wil je zeggen. al je reacties zijn bulchit. degene die geen inhoud heeft ben jij wel of het inhoud komt bij jou niet binnen dat jij keer op keer vaak bulchit verkondigd. Mijn inhoud is dat Jette een slechte debater is en geen tweede kamer waardig is. Dat d66 zo snel mogelijk hem moet vervangen. Het is niet de eerste keer dat geert Wilders over rob jette pist het is te vaak gebeurt. Voor geert Wilders mag rob jette lang aanblijven om hem zo vaak mogelijk de plek te wijzen.
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Die Facist is sinds 2006 bezig met blaffen over marokkanen tijdens de algemen beschouwingen. Nu 15 jaar later in 2020 nog steeds ''marokkanen''. De marokkanen zijn een ware obsessie voor hem geworden. Voor mij persoonlijk is het genieten. Heerlijk om hem ieder jaar te zien blaffen terwijl hij niks bereikt met zijn racistische retoriek. Hulde voor Azarkan, die pakt hem echt goed aan in de tweede kamer...

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    onze vriend demo voelt ze in ieder geval niet aangesproken
    volgens types zoals jij ben ik geen Marokkaan omdat ik de koning niet genoeg aanbid zoals jullie..
    vanuit dat perspectief hoef ik geen Marokkaan te zijn nee.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #20
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    volgens types zoals jij ben ik geen Marokkaan omdat ik de koning niet genoeg aanbid zoals jullie..
    vanuit dat perspectief hoef ik geen Marokkaan te zijn nee.
    Ik zou het niet erg vinden als jij een landverbod zou krijgen

    Inreisverbod naar Marokko icm een inteeltverbod

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Niet meer leuk in Nl, Geertje?Terug naar Java naar je roots!
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS