1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Opsporing verzocht toont verdachten rellen Kanaleneiland

    ier jongeren die worden gezocht voor hun aandeel in de rellen in de Utrechtse wijk Kanaleneiland in augustus, zijn dinsdagavond herkenbaar in beeld gebracht in Opsporing Verzocht op NPO 1.





    De politie en het programma roepen de jongeren op zich te melden. Op foto's was onder meer te zien hoe de verdachten stenen gooien naar de politie. De vier maken deel uit van een groep van acht jongeren die wordt verdacht van vandalisme en geweld tegen de politie. Van de andere vier is de identiteit inmiddels bekend.

    Op 14 augustus veroorzaakte een groep van 250 tot 300 jongeren onrust en overlast in Kanaleneiland en dat leidde tot meer rellen andere wijken van Utrecht, zoals in Zuilen en Overvecht.

    Vorige week werd al een 17-jarige Utrechter aangehouden. Hij meldde zich bij de politie nadat in het regionale opsporingsprogramma van RTV Utrecht de acht herkenbaar in beeld waren gebracht.

  2. #2
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Een van hun moet nu alleen rellen in een moskee en het verhaal is compleet

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    De ouders moeten de kinderen aangeven als ze hun eigen kind hebben herkend
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Oppakken dat tuig en 10 jaar de bajes ingooien . Of Nederland moet dat tuig gaan dreigen met deportatie kijken hoe snel ze brave poesjes worden .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Ze moeten jou opsluiten en de sleutel weggooien. Wanneer begint je volgende therapie sessie?
    Ik ben geen crimineel iswaa .

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Je bent de grootste pro shirk racist crimineel met een links-gegeven boek dikker dan de meeste mensen op aarde. Vroeger blogde ze niet en hadden ze niet zulke lange vingers en zo een lange slangentong als jij a grootste fitnazaaier van ‘t land. Je bent een monafiq pur sang.
    Aldus de monafiq jihadi tafkiri kopafhakkende terrorist die in daar al kufr woont .De allergrootste criminelen zijn jullie tasjesrovende kopafhakkende terroristen die als ratten zijn gevlucht uit Irak en Syrië . En nou de kuffar weer smeken om hun terug te nemen van de fallende kopafhakkende nep kalifaat .

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    56
    18-02-2020

    Eigen schuld dikke bult als je nu op tv komt. Je eigen buurt slopen is niet stoer.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Geenstijl reactie. Je kaffert je eigen mensen af om een wit voetje te halen. Jij woont toch ook in dar ul kufr a fkn ezel.

    Bovendien alleen jij ouwe hoert met jezelf hier.
    Is het daarom dat je reageert tafkiri daesh aanhanger . En ik ben geen slijmbal zoals jou die de kuffar smeekt om hun weer terug te nemen in daar al kufr . Nadat jullie terroristen daesh grondgebied zijn verloren in Irak en Syrië . Hard tegen de moslims en zacht tegenover de kuffar .2 jaar waren jullie daar en jullie hebben geen 1 kogel op isreal afgevuurd .

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Geenstijl reactie. Je kaffert je eigen mensen af om een wit voetje te halen. Jij woont toch ook in dar ul kufr a fkn ezel.

    Bovendien alleen jij ouwe hoert met jezelf hier. Je bent elke dag bezig hier als een crackie
    .


    Ik denk serieus dat ie een mentaal probleem heeft, net zoals jij.

    Voor de rest .. het is maar een muntada2.

    Tabadoul afkar shay2un 3adi, raغma al ikhtilaf fi ra2ey.

    Fa al 7ayaat mustamira walaw a nizaa3at bel 3alam al islami

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Is het daarom dat je reageert tafkiri daesh aanhanger . En ik ben geen slijmbal zoals jou die de kuffar smeekt om hun weer terug te nemen in daar al kufr . Nadat jullie terroristen daesh grondgebied zijn verloren in Irak en Syrië . Hard tegen de moslims en zacht tegenover de kuffar .2 jaar waren jullie daar en jullie hebben geen 1 kogel op isreal afgevuurd .
    Ik bewonder juist zijn liefde voor deen. Alleen hij is te extreem.

    Juist mensen als hij en Cresent moeten zeggen wat ze willen zeggen.

    Ondanks mening verschillen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Branus op 1 van zijn duizenden acounts op Marokko.nl . Je begint wanhopig te worden net zoals tmarok uit Breda die met haatkroaatje Noëlle heeft gedate .

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Branus op 1 van zijn duizenden acounts op Marokko.nl . Je begint wanhopig te worden net zoals tmarok uit Breda die met haatkroaatje Noëlle heeft gedate .
    Ik heb 2 accounts, dsg en deze

    Voor de rest zeg ik wat ik wil, en een ander moet dat ook kunnen.

    Ik heb het niet zoveel met ISWA. Maar 1 ding is wel goed bij hem: recht door zee

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Wat voor liefde heb jij het over branus deze tafkiri ziet iedere andere moslim die niet in zijn sekte gelooft als kuffar . En als hij de kans krijgt vermoord hij jou .Dus wat voor liefde heb jij het over iswaa heeft de karekstiek van de khawarij . Hij was degene die zei dat de moslims in nieuw zeeland het verdiend hadden om afgeslacht te worden .

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Wat voor liefde heb jij het over branus deze tafkiri ziet iedere andere moslim die niet in zijn sekte gelooft als kuffar . En als hij de kans krijgt vermoord hij jou .Dus wat voor liefde heb jij het over iswaa heeft de karekstiek van de khawarij . Hij was degene die zei dat de moslims in nieuw zeeland het verdiend hadden om afgeslacht te worden .
    Je kan hem dan aangeven bij de staat als hij zeelandse terrorisme goed praat.

    Voor de rest mag hij zeggen wat hij wilt binnen de kaders van de grondwet.

    Sommige mensen praten uit frustratie, en dan komt de meest gore onzin uit hun mond. Gebeurt ook wel eens bij mij

    Maar ja, uiteindelijk moet het wel bij woorden blijven. Ik ga ervan uit dat iedereen het internet gebruikt om zijn zegje te doen, maar zich buiten gewoon beschaafd gedraagt

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door 5cylinder_tfsi Bekijk reactie
    Te extreem in wat? Islam is de middenweg. Shariah is de middenweg. Islam is gestuurd om te zegevieren over alle levenswijzen. Dat is ons beloofd. Extreem is de lichtzinnigheid van de overgrote gedeelte van moslims.
    Extreem in de zin dat je niet gelooft in 2e kansen.

    Dit terwijl elke casus te maken heeft met verschillende omstandigheden bijvoorbeeld.

    Ik ben niet tegen je, zeg wat je wilt. Hou wel rekening dat je te maken hebt met mensen, en mensen maken fouten.