1. #16
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Alles komt goed
    Hoe weet je dat zo zeker?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Hoe weet je dat zo zeker?
    Omg je blijft praten stil gewoon.. heb echt geen zin om te typen met je.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  3. #18
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Omg je blijft praten stil gewoon.. heb echt geen zin om te typen met je.
    Jawel! Blijf praten

    Ga niet wegggg

  4. #19
    offline

    Reacties
    476
    03-02-2013

    .
    Het is te begrijpen dat het eng ervaren wordt. Je wilt het liefst de beste keuze maken, het is een keuze die ongetwijfeld veel invloed zal hebben in je leven in zowel de positieve als de negatieve zin.
    Ook speelt iemands karakter ook een rol, als je best introvert ben dan is het enorm lastig om in de kennismakingsfase te komen. Eigenlijk vraag ik me nog af of je als introvert nog een open houding durft te hebben op de start line.
    Khair inshallah.
    My words are my property.

  5. #20
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Volgens kampen velen met zoiets.
    vooruit kijken is regeren.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Dat hebben ze op het begin...tot ze beseffen dat de tijd dringt en dan intensief op zoek gaan.

    "Uit het oog Verloren" zit er vol mee.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Vrouwen die vaak blijven zoeken naar de "juiste en ware man". Zijn vaak dezelfde vrouwen die op een gegeven moment een waslijst aan contacten hebben gehad en bijna 30+ worden. Niks onaantrekkelijker dan de zoveelste man zijn op haar lijst met wie ze misschien wilt trouwen omdat ze nou eenmaal wilt trouwen.

    Zulke mensen moeten mannen echt met een grote boog ontwijken. Trouw met een vrouw die jou zag en met jou wilt zijn voor de rest van haar leven. Een ander reden dan dat dient niet acceptabel te zijn.
    Heavy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    246
    18-09-2019

    Dit is algemeen bekend bij vele vrouwen, maar die zuster van jou is wel iemand die zegt: 'een echte man belt bij je vader aan.' Wanneer het op aankomt haken ze af.

    Prima dat je het niet wilt. Maar hjb gewoon..

  9. #24
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Penumbra Bekijk reactie
    .
    In sha Allah gair, als je merkt dat je er zelf moeite mee hebt, moet je misschien hulp erbij vragen?
    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Volgens kampen velen met zoiets.
    Dat denk ik ook, zowel mannen als vrouwen.
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Dat hebben ze op het begin...tot ze beseffen dat de tijd dringt en dan intensief op zoek gaan.

    "Uit het oog Verloren" zit er vol mee.
    Er zijn ook genoeg heren die zo zijn.
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vrouwen die vaak blijven zoeken naar de "juiste en ware man". Zijn vaak dezelfde vrouwen die op een gegeven moment een waslijst aan contacten hebben gehad en bijna 30+ worden. Niks onaantrekkelijker dan de zoveelste man zijn op haar lijst met wie ze misschien wilt trouwen omdat ze nou eenmaal wilt trouwen.

    Zulke mensen moeten mannen echt met een grote boog ontwijken. Trouw met een vrouw die jou zag en met jou wilt zijn voor de rest van haar leven. Een ander reden dan dat dient niet acceptabel te zijn.
    Ik vind het jammer dat jullie heren niet de hand in eigen boezem steken, want veel vrouwen kunnen ook niet trouwen zolang jullie niet om hun hand komen vragen.

    Zo heb ik in mijn nabije familiekring een vrouwelijke familielid, pas 32 geworden en ook ongetrouwd. Heeft aan 0 relaties gedaan.
    Wel enkele pogingen tot kennismaking, maar tot niets gelopen.

    Dus om nou te zeggen dat iedereen die 30+ is gelijk afgeschreven is, is een zeer incorrecte constatering!

    Ik merk dat er meer dames zijn, die denken: 'het komt wel op m'n pad' en het gebeurt maar niet.

    Dus de fout ligt niet alleen aan hun passiviteit, ook de heren zijn te terughoudend!

    Beide partijen moeten meer moeite steken in het vinden van hun wederhelft!
    Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    Dit is algemeen bekend bij vele vrouwen, maar die zuster van jou is wel iemand die zegt: 'een echte man belt bij je vader aan.' Wanneer het op aankomt haken ze af.

    Prima dat je het niet wilt. Maar hjb gewoon..
    Zie mijn reactie hierboven naar TDM, idem dito voor jou.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  10. #25
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ze moet er ook mentaal klaar voor zijn.

    Saraha een man is geen psycholoog en ziet meestal niet de subtiele manieren waarop de gemiddelde vrouw laat zien dat er iets niet ok is.

    Beide partners moeten met bepaalde volwassenheid in het huwelijk stappen, maakt zoveel zaken makkelijker.

    Vaak hoor ik bij mannen als ik ga trouwen dan ga ik x y z. Ze zien huwen als oplossing voor een persoonlijk probleem. Ik heb iets van get your shit togheter mentaal fysiek spiritueel financieel voor je iemand zijn dochter/zoon hiermee gaat opzadelen.

    Quran & Sunnah


  11. #26
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door rachideke Bekijk reactie
    ze moet er ook mentaal klaar voor zijn.

    Saraha een man is geen psycholoog en ziet meestal niet de subtiele manieren waarop de gemiddelde vrouw laat zien dat er iets niet ok is.

    Beide partners moeten met bepaalde volwassenheid in het huwelijk stappen, maakt zoveel zaken makkelijker.

    Vaak hoor ik bij mannen als ik ga trouwen dan ga ik x y z. Ze zien huwen als oplossing voor een persoonlijk probleem. Ik heb iets van get your shit togheter mentaal fysiek spiritueel financieel voor je iemand zijn dochter/zoon hiermee gaat opzadelen.

    Tuurlijk, beide partijen moeten er mentaal klaar voor zijn, echter perfect is niemand en men groeit/ontwikkelt al naargelang men ouder wordt.

    Echter hierboven hoor ik alleen maar verwijten naar de vrouwen toe... niet bepaald reflectief.

    En over wat voor 'signalen' heb jij het dan? Hoe wil je te weten komen of een vrouw je ziet zitten?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  12. #27
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Tuurlijk, beide partijen moeten er mentaal klaar voor zijn, echter perfect is niemand en men groeit/ontwikkelt al naargelang men ouder wordt.

    Echter hierboven hoor ik alleen maar verwijten naar de vrouwen toe... niet bepaald reflectief.

    En over wat voor 'signalen' heb jij het dan? Hoe wil je te weten komen of een vrouw je ziet zitten?
    Klopt maar er moet al een gezonde basis liggen. Als je issues hebt ga hier eerst aanwerken voor je een grote stap neemt.

    Ik bedoel communicatie van een man en een vrouw is anders. Een man gaat eerder zwijgen en iets voor zijn eigen houden of er heel direct en zonder al te veel poespas overspreken.

    Waar (mijn perceptie) vrouwen a willen zeggen en over x y en o beginnen en verwachten dat je daar uit A maakt. Alle mijn ervaring dan toch

    En als er onderliggende zaken zijn die nog niet verwerkt zijn en de communicatie is niet duidelijk dan kan dat snel ontsporen.

    Quran & Sunnah


  13. #28
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door rachideke Bekijk reactie
    Klopt maar er moet al een gezonde basis liggen. Als je issues hebt ga hier eerst aanwerken voor je een grote stap neemt.

    Ik bedoel communicatie van een man en een vrouw is anders. Een man gaat eerder zwijgen en iets voor zijn eigen houden of er heel direct en zonder al te veel poespas overspreken.

    Waar (mijn perceptie) vrouwen a willen zeggen en over x y en o beginnen en verwachten dat je daar uit A maakt. Alle mijn ervaring dan toch

    En als er onderliggende zaken zijn die nog niet verwerkt zijn en de communicatie is niet duidelijk dan kan dat snel ontsporen.
    Volgens mij rachideke, spreek jij nog uit eigen ervaring. Dat is een N=1 verhaal.

    Gelieve je verhaal niet door te trekken naar alle vrouwen..

    en nergens heb ik in deze topic gezegd dat men niet EERST aan zichzelf moet werken, zeker wel!
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  14. #29
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Volgens mij rachideke, spreek jij nog uit eigen ervaring. Dat is een N=1 verhaal.

    Gelieve je verhaal niet door te trekken naar alle vrouwen..

    en nergens heb ik in deze topic gezegd dat men niet EERST aan zichzelf moet werken, zeker wel!
    Eigen ervaring plus het boeken wonen are from Venus man are form mars LOL


    Nee zeker niet doortrekken naar alle vrouwen maar hoor het vaker terug komen bij verschillende vrienden.


    Wat betreft dat je het nergens claimt in A'dam weet ik. Zie mijn post eerder als een aanvulling want aangezien zuster in kwestie telkens met angsten en twijfels zit, dit is iets dat ze moet verwerken en overwinnen voor ze zich zal kunne openstellen voor een man. Want nu is het trouwen morgen is het verhuizen, kinderen krijgen, .... waar deze zelfde angsten weer kunnen opdrijven. Daarom ben ik van mening

    Know and love yourself, before you love someone else.

    Quran & Sunnah


  15. #30
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door rachideke Bekijk reactie
    Eigen ervaring plus het boeken wonen are from Venus man are form mars LOL


    Nee zeker niet doortrekken naar alle vrouwen maar hoor het vaker terug komen bij verschillende vrienden.


    Wat betreft dat je het nergens claimt in A'dam weet ik. Zie mijn post eerder als een aanvulling want aangezien zuster in kwestie telkens met angsten en twijfels zit, dit is iets dat ze moet verwerken en overwinnen voor ze zich zal kunne openstellen voor een man. Want nu is het trouwen morgen is het verhuizen, kinderen krijgen, .... waar deze zelfde angsten weer kunnen opdrijven. Daarom ben ik van mening

    Know and love yourself, before you love someone else.
    Haha, ok! Weet ik meteen waar je het vandaan hebt

    Aah op die fiets bedoel je het!

    Hoe bedoel je A'dam?

    Deze dame kwam verder zeer intelligent en sterk over, het was alleen dit stukje waar ze onzeker over was, omdat ze totaal geen ervaring hierin had. Zie ook mijn andere topic: vrouwen krijgen hun hele leven geleerd om afstand tot de mannen te houden en weten ook niet hoe ze dan in gesprek moeten gaan wb huwelijk.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!