1. #1
    ....................

    Reacties
    32
    13-10-2006

    Salaam wealekoem

    Wie heeft ervaring met roqia en is of was getroffen door sihr. Mijn vraag is waarom het steeds terug komt na dat het wat beter gaat. Is het dat die sihr niet helemaal verwijderd was. Want ik heb er. Nu een aantal jaren last van, kan iemand mij aub tips of ervaringen delen

    Barraka allahoefiekoe

  2. #2
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Wa alaikoem salam akhi. Arab-ELLA had veel topics over sihr. Ik raad je aan daar een kijkje te nemen. Miss zal het helpen.

    https://forums.marokko.nl/search.php?searchid=13713933

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #3
    ....................

    Reacties
    32
    13-10-2006

    Ailekoem essalaam broeder, ik heb bet proberen te openen. Maar geeft aan niet meer te bestaan die topic

    Barraka allahoefiek voor het meedenken

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Het is geen topic akhi, het een link naar haar lijsten met topics. Kun je scrollen en iedere topic die gaat over sihr bekijken. Hier een topic van haar:

    https://forums.marokko.nl/showthread...838&highlight=

    Klik erop, ga vervolgens naar haar profiel en klik op onderwerpen. Allahoema yassir wa Baraka Allahu fieka.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    ....................

    Reacties
    32
    13-10-2006

    Barraka allahoefiek

  6. #6
    ....................

    Reacties
    32
    13-10-2006

    .

  7. #7
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Center as sunnah, +31682973838

    Buurvrouw haar zoontje van 15 was bezeten. Na een paar sessies bij deze imam. Verholpen hamdullillah. Vriendin met partner sinds kort gestart. Maar hij had wel direct vast gesteld wat er was. Zelf naar de imam die bevriend is met onze dan. Roqia eigenlijk gedurende de roqia weinig gemerkt. Alleen mooie en snelle koranrecitatie. Gedurende de sessie een zwaar hoofd.... achteraf vermoeid en hoofdpijn, maar ook verlichting. Maar ik was niet bezeten Hamdullilah. Dus hoe zwaar he het ervaart is afhankelijk van wat je hebt. Boze oog. Wordt je op t eind of gedurende mogelijk emotioneel. Echte fysieke reactie zegt men dat je dan bezeten bent. Ja met alleen boze oog... roqia sessie... Dan voel je je na 3 dagen max ... Super goed.

    Let op je gebed, geen muziek beluisteren, geen hram eten, geld verdienen/ uitgeven, kleding, gedrag , contacten, etc.

    Kortom actief bezig gv met je dien. Kennis vergaren, naar leven en verspreiden.


    Ben er helaas verder niet in thuis.... ooit een handboek over gelezen. Maar als je imam niet sterk is kan t je beangstigend
    Onze enige vrees mag alleen voor Allah swt zijn. Sterke en allahshafie Insha Allah.

  8. #8
    ....................

    Reacties
    32
    13-10-2006

    Barraka allahoefiek voor je tips en info

  9. #9
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Graag gedaan. Allah shafeek Insha Allah!!!