1. #16
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    dank je wel
    mag ik eerlijk zijn over iets belangrijks? of ga je raar over me denken?
    Je mag eerlijk zijn. Je hebt al veel rare dingen gezegd maar ik veroordeel je niet. Jij weet ook zelf dat je beproefd bent met mentale ziektes. Om eerlijk te zijn vind ik dat een van de zwaarste beproevingen. Er zijn mensen met mentale issues en die kunnen dat niet aanvaarden. Hoe jij ermee omgaat allahoema barek! Respect! Dat toont ook hoe sterk je bent. Twijfel niet aan jezelf. Je bent een strijder!

  2. #17
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    wat ik wilde zeggen is ik heb gebeden na zo lange tijd
    Hamdoellilah ik ben trots op jou! Probeer het vast te houden. Het gebed geldt ook als een bescherming en kan jou weghouden van zondes. Doe je ook veel dua?

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Marroquino2.0 Bekijk reactie
    Never give up a strijder
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Sowieso als je fitter bent heb je meer energie en een hoger uithoudingsvermogen. Gezond gewicht voorkomt ook ziektes. Het is ook goed voor je zelfvertrouwen. Het zal zeker helpen tegen vermoeidheid. Tegen luiheid zal het ook kunnen helpen maar ik denk dat luiheid meer persoonsgebonden is en niet volledig gelinkt is aan gewicht.
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Je mag eerlijk zijn. Je hebt al veel rare dingen gezegd maar ik veroordeel je niet. Jij weet ook zelf dat je beproefd bent met mentale ziektes. Om eerlijk te zijn vind ik dat een van de zwaarste beproevingen. Er zijn mensen met mentale issues en die kunnen dat niet aanvaarden. Hoe jij ermee omgaat allahoema barek! Respect! Dat toont ook hoe sterk je bent. Twijfel niet aan jezelf. Je bent een strijder!
    ik heb het al gezegd hier boven. ik heb gebeden na zo lange tijd. schaam schaam huil huil

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hamdoellilah ik ben trots op jou! Probeer het vast te houden. Het gebed geldt ook als een bescherming en kan jou weghouden van zondes. Doe je ook veel dua?
    nee nie veel dua maar ga ik opletten en toch doen. oei daar gaat mijn plan..wij waren letterljjk op zoek naar een baan in de bedeijfs kantine ergens voor bij in de omgeving. maar aangezien ik nu mijn baard laat staan vrees ik het ergste. namelijk een baard en voedsel? iets met vallen in het eten enzo. zehma meneer denkt even aan geld te willen maken

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    ik werk op een sociale werkplaats nu al drie jaar. eigenlijk valt er zo erg veel te leren en aan mij te bieden behalve geld. maar geld is niet alles eigenlijk moet ik zeggen alhamdolilah

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    wow koningin heb ik zoveel rare onzin verteld. idd mijn ziekte. maar gaat nooit helemaal weg maar kan wel.wijzer worden en inchallah ook.netter

  7. #22
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    ik heb het al gezegd hier boven. ik heb gebeden na zo lange tijd. schaam schaam huil huil
    Zolang je nog niet onder de grond ligt is het nooit te laat! We moeten Allah 3azza wa jal om leiding vragen als we geleid willen worden!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Ik begin morgen weer met sporten, in shaa Allah.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ik begin morgen weer met sporten, in shaa Allah.
    sportschool?

  10. #25
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    nee nie veel dua maar ga ik opletten en toch doen. oei daar gaat mijn plan..wij waren letterljjk op zoek naar een baan in de bedeijfs kantine ergens voor bij in de omgeving. maar aangezien ik nu mijn baard laat staan vrees ik het ergste. namelijk een baard en voedsel? iets met vallen in het eten enzo. zehma meneer denkt even aan geld te willen maken
    Je moet niet zo negatief denken!!! Weet je hoeveel baardmannen in onze bedrijfskantine werken. Je moet niet zo panikeren! Geloof mij rizq ligt in de handen van Allah 3azza wa jal. Als een plaats voor jou voorbestemd is wollahi je zal die kost wat kost krijgen! Ik werk zelf op een plek waar ik nooit dacht binnen te geraken met een hoofddoek. En dat is ook gelukt en ben daar de enige met een hoofddoek. Heb vertrouwen in Allah 3azza wa jal!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    sportschool?
    Nee, thuis. Met youtubefilmpjes en yogaband enz.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Je moet niet zo negatief denken!!! Weet je hoeveel baardmannen in onze bedrijfskantine werken. Je moet niet zo panikeren! Geloof mij rizq ligt in de handen van Allah 3azza wa jal. Als een plaats voor jou voorbestemd is wollahi je zal die kost wat kost krijgen! Ik werk zelf op een plek waar ik nooit dacht binnen te geraken met een hoofddoek. En dat is ook gelukt en ben daar de enige met een hoofddoek. Heb vertrouwen in Allah 3azza wa jal!
    ik schaam me. ik kom zeker over als een ondankbare dienaar van Allah? Ga maar slapen haha. je moet je waak ritme hierom niet verzuimen haha. ik kan echt niet slapen..

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Nee, thuis. Met youtubefilmpjes en yogaband enz.
    abla wie houd je voor gek? pak die niqaab aan twee handen vast , trek je sportschoenen aan en hup basic fit binnen stappen. of only for women of zo. niet thuis ayran en baklava en dan denken te kunnen sporten thuis haha

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    abla wie houd je voor gek? pak die niqaab aan twee handen vast , trek je sportschoenen aan en hup basic fit binnen stappen. of only for women of zo. niet thuis ayran en baklava en dan denken te kunnen sporten thuis haha
    Lol, komt goed no worries. Ik hoef niet veel af te vallen, alleen een beetje conditie en spieren aansterken ipv kweken.

    Je hebt hier geen goede vrouwensportschool, dus thuis is de beste optie.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Lol, komt goed no worries. Ik hoef niet veel af te vallen, alleen een beetje conditie en spieren aansterken ipv kweken.

    Je hebt hier geen goede vrouwensportschool, dus thuis is de beste optie.
    ik maak me zorgen. hoest met je tanden? hoe verzorg je ze.
    hoe haal je aanslag weg van al die thee die je drinkt abla goeie vraag tamam. ja maar als je sport eerste wat je doet is omzetten in spieren.
    oh jammer, ga gewoon naar gemengde kom op je hoeft jezelf niet uit te zonderen .