1. #31
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    erdo doet opelijke zaken met isra en sinds zijn presidentschap zijn de handelsbalansen alleen maar groter geworden

    dit gaat allemaal van te kosten van die arme palestijnen ,wat heeft hij uberhaupt betkent in zijn presidentschap voor die palestijnen ?

    sinds hij is aangetsteld volgens sommige is aangesteld als khalief hebben ze alleen meer land verloren en worden nog meer onderdrukt, weggejaagd dan ooit tevoren

    erdo probeert hartjes te winnen te winnen over de rug van de palestijnen en dat snappen heelveel azoulies niet
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  2. #32
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    dit bedoel ik ze roepen erdo aan , maar laat ze zoals als gewoonlijk in de steek

    schaamje erdo
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Het is duidelijk welke standpunt Arabieren hebben ingenomen. Wie deze standpunt verdedigt schaart zich achter de Arabische landen en daarom ook achter Israel. Wie dit nog probeert te verdedigen is gek in zijn hoofd. Het is overduidelijk, zwart op wit, waar Arabie mee bezig is. Verder hebben de Arabieren ook nooit wat betekent voor de Palestijnen...

  4. #34
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    erdo doet opelijke zaken met isra en sinds zijn presidentschap zijn de handelsbalansen alleen maar groter geworden

    dit gaat allemaal van te kosten van die arme palestijnen ,wat heeft hij uberhaupt betkent in zijn presidentschap voor die palestijnen ?

    sinds hij is aangetsteld volgens sommige is aangesteld als khalief hebben ze alleen meer land verloren en worden nog meer onderdrukt, weggejaagd dan ooit tevoren

    erdo probeert hartjes te winnen te winnen over de rug van de palestijnen en dat snappen heelveel azoulies niet
    wat voor hartjes moet er gewonnen worden?

    ik vraag jou 1 ding.. de arabische liga waar tientallen landen zitten incl. marokko behalve Turkije, wat hebben zij ooit betekent voor palestina?
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    En dan kijk je naar de fotos van die ondertekening van die verdragen tussen de Arabs, Israel en VS. Wat een plaatsvervangende schaamte krijg ik dan. Die gedwongen lachen in de camera terwijl ze in hun achterhoofd hebben dat ze echt aan de schandpaal genageld worden. Ze weten wat ze hebben gedaan en waar ze mee bezig zijn. Echt dieptriest dit. Als de Arabieren zaken mogen doen met Israel, dan hoop ik dat er snel vrede komt in Israel en dat ze al het land innemen van de Palestijnen. Want dat mag je blijkbaar hopen nu dat Arabistan zaken doet met Israhel

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    En dan kijk je naar de fotos van die ondertekening van die verdragen tussen de Arabs, Israel en VS. Wat een plaatsvervangende schaamte krijg ik dan. Die gedwongen lachen in de camera terwijl ze in hun achterhoofd hebben dat ze echt aan de schandpaal genageld worden. Ze weten wat ze hebben gedaan en waar ze mee bezig zijn. Echt dieptriest dit. Als de Arabieren zaken mogen doen met Israel, dan hoop ik dat er snel vrede komt in Israel en dat ze al het land innemen van de Palestijnen. Want dat mag je blijkbaar hopen nu dat Arabistan zaken doet met Israhel
    Het is naar mijn mening al voorspeld dat Israël zal zegevieren. Dit is in mijn ogen allemaal de opzet voor dajjal. Zelfs SA is rijp voor Al Mahdi ze zijn nu in een positie waar de echte leider zal worden aangevallen indien hij tevoorschijn komt. Als ik kijk naar dit soort scenario's. Krijg een sterke gevoel dat het de weg opgaat zoals voorspeld is.
    Heavy

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat voor hartjes moet er gewonnen worden?

    ik vraag jou 1 ding.. de arabische liga waar tientallen landen zitten incl. marokko behalve Turkije, wat hebben zij ooit betekent voor palestina?
    Koning van Marokko is alleen maar goed voor zijn zakken.

    Koning van Marokko: twaalf paleizen, 600 auto’s en een miljoen horloges

    Mohammed VI, de koning van Marokko, heeft een fortuin van 5 miljard euro, zo schrijft de Spaanse krant El Espanol. De koning leidt een zeer luxueus leven, terwijl zijn onderdanen met veel moeite de eindjes bij elkaar proberen te knopen.

    https://www.google.com/amp/s/dekantt...orloges/%3famp

    Allemaal verdiend over de ruggen van mijn bevolking. Vergelijk dat met de profeet die niet eens in een comfortabele bed sliep laat staan zoveel rijkdom heeft vergaard over de rug van zijn ummah.

    De dag zal komen insha Allah en de Marokkaanse koning zal op die dag met de vijand zijn en niet met de muslimeen.
    Heavy

  8. #38
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat voor hartjes moet er gewonnen worden?

    ik vraag jou 1 ding.. de arabische liga waar tientallen landen zitten incl. marokko behalve Turkije, wat hebben zij ooit betekent voor palestina?
    naieve hartjes zoals die van azoulies , het is politiek en ga je daar meer in verdiepen
    erdo behartigt de zionistische zaak en zeker niet de palestijnen , die paar hulpkonvooien stuurt elke land

    ga je meer verdiepen in de arabische liga (stelt overigens niets voor) maar waar denkje dat de palestijnen hun inkomsten vandaan halen?
    dat hele land ligt op zn gat en dankzij erdo gaat de afbrokkeling nog sneller…..
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  9. #39
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    ik ben idd aanhanger van المملكة المغربية‎ en zeker geen 3arabiya
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Koning van Marokko is alleen maar goed voor zijn zakken.

    Koning van Marokko: twaalf paleizen, 600 auto’s en een miljoen horloges

    Mohammed VI, de koning van Marokko, heeft een fortuin van 5 miljard euro, zo schrijft de Spaanse krant El Espanol. De koning leidt een zeer luxueus leven, terwijl zijn onderdanen met veel moeite de eindjes bij elkaar proberen te knopen.

    https://www.google.com/amp/s/dekantt...orloges/%3famp

    Allemaal verdiend over de ruggen van mijn bevolking. Vergelijk dat met de profeet die niet eens in een comfortabele bed sliep laat staan zoveel rijkdom heeft vergaard over de rug van zijn ummah.

    De dag zal komen insha Allah en de Marokkaanse koning zal op die dag met de vijand zijn en niet met de muslimeen.
    Precies dit, daarom zie ik ook geen hoop in de Arabische wereld. Zolang de Arabieren aan de macht worden gehouden door marionetten van Israel (Franrijk, Spanje) zal er Islam nooit zegevieren. Arabieren moeten zwaar ontroond worden en een einde aanhun heerschappij. zij hebben gefaald.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    naieve hartjes zoals die van azoulies , het is politiek en ga je daar meer in verdiepen
    erdo behartigt de zionistische zaak en zeker niet de palestijnen , die paar hulpkonvooien stuurt elke land

    ga je meer verdiepen in de arabische liga (stelt overigens niets voor) maar waar denkje dat de palestijnen hun inkomsten vandaan halen?
    dat hele land ligt op zn gat en dankzij erdo gaat de afbrokkeling nog sneller…..
    Nou dan doet Erdogan het heel goed want veel Marokkanen kiezen de kant van turkije die tegen de EU schopt. Marokkanen kiezen niet voor de Arabische landen omdat die nu Israel steunen. Zeg ik iets verkeerd nu..? corrigeer me

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Nou dan doet Erdogan het heel goed want veel Marokkanen kiezen de kant van turkije die tegen de EU schopt. Marokkanen kiezen niet voor de Arabische landen omdat die nu Israel steunen. Zeg ik iets verkeerd nu..? corrigeer me
    Je zegt het correct, Moslims uit Marokko staan allemaal aan de kant van onze ummah. Alleen koning aanbidders die blijven buigen al wordt hun moeder verkracht in de kamer ernaast. Kan ze niks schelen want koning moet je gehoorzamen.
    Heavy

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Precies dit, daarom zie ik ook geen hoop in de Arabische wereld. Zolang de Arabieren aan de macht worden gehouden door marionetten van Israel (Franrijk, Spanje) zal er Islam nooit zegevieren. Arabieren moeten zwaar ontroond worden en een einde aanhun heerschappij. zij hebben gefaald.
    Daar raak je me kwijt. Ik heb niks tegen Arabieren. Ik heb wat tegen corrupte vijanden van Islam. Er zijn heel veel arabieren die gewoon top zijn zonder twijfel.
    Heavy

  14. #44
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    naieve hartjes zoals die van azoulies , het is politiek en ga je daar meer in verdiepen
    erdo behartigt de zionistische zaak en zeker niet de palestijnen , die paar hulpkonvooien stuurt elke land

    ga je meer verdiepen in de arabische liga (stelt overigens niets voor) maar waar denkje dat de palestijnen hun inkomsten vandaan halen?
    dat hele land ligt op zn gat en dankzij erdo gaat de afbrokkeling nog sneller…..
    jij als geen palestijn weet niks wat daar gebeurd.. jij pikt alleen de negatieve dingen op wat er uit de media komt..

    palestijnen zelf vinden Turkije de enige land dat veel doet voor hun en niet de arabieren.. overal lees je hun goede reacties over Turkije en dan kom jij als marokkaan de niet-palestijn die niks met palestina te maken heeft oordelen vanuit je zolderkamertje uit europa

    ik zal je wat bijleren, palestijnen worden betaald door israel zelf, zij betalen de palestijnse overheid want israel beheert hun geld..

    de arabieren gooien wat hulpgoederen en zijn weer snel weg
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  15. #45
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Nou dan doet Erdogan het heel goed want veel Marokkanen kiezen de kant van turkije die tegen de EU schopt. Marokkanen kiezen niet voor de Arabische landen omdat die nu Israel steunen. Zeg ik iets verkeerd nu..? corrigeer me
    marokkanen hebben nooit van arabs gekozen , hebben ook helemaal niets met ze
    snap je verwijzing niet zo goed en voor je info niemand steunt erdo alleen azoulies zoals gewoonlijk want die hebben helemaal niets...vreemdeling in eigenland
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"