1. #136
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Je hebt mensen die niet in een volgende leven geloven of gewoon onwetend zijn. Die verklaren iedereen voor gek en houden via hun creditcards iedereen voor de gek door hoge schulden aan te gaan die ze nooit willen aflossen en eronderuit denken te komen via de dood.

    De Hadith is geen leugen en heeft de hoogste graad van authenticiteit. Jij bent waarschijnlijk een Koraniet. Deze groep is ontstaan in India en ook de khawaridj behoren daartoe, luister voor meer info hierover naar deze Arabische uitleg over het Koranisme:



    https://youtu.be/3AqIzxTlHXc
    Glashelder. Djazaak Allah gairan voor het delen

    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Glashelder. Djazaak Allah gairan voor het delen

    Wa djazaaki Allahu khairan
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    6
    25-04-2017

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Ameen dat is goed om de informatie te delen nederland is op riba gebaseerd en helaas de islamitische landen ook sowiezo de 4 grote banken in marokko zijn riba gebaseerd.Ik heb gehoord dat je in engeland en ook in marokko islamitische banken hebt maar weet niet hoe betrouwbaar dat is allah weet het beste
    bestaat niet, banken zonder rente. Allen zijn verbonden aan internationaal rente systeem

  4. #139
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Laat je niet misleiden door de wereldse zaken, want de waarde ervan in vergelijking met het Hiernamaals is als de hoeveelheid water die achterblijft op je vinger nadat je deze hebt ondergedompeld in de zee.

    Zoals de Profeet (vrede zij met hem) zei: “De vergelijking tussen het wereldse en het Hiernamaals is zoals één van jullie je vinger in de zee zou dompelen, deze vervolgens eruit zou halen en (de te vergelijken waarde ervan is) wat daar vervolgens op (de vinger van) achterblijft.”

    (Moeʿdjam ul-Awsat van at–Tabaraanie, boekdeel 8, blz. 305)

    Dus laat je verstand prevaleren!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Sabah el ghier hoe gaat het met je zuster prinsesarabia.

  6. #141
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Alles wat khattabi zegt of prinses met een korreltje zout nemen. Ze zijn totaal niet bevoegd en ze begrijpen de huidige wereld niet.

    Papiergeld vandaag is Riba. Dus of je nu huurt of kredieten aangaat, onder Riba uitkomen is onmogelijk.

    Alle contracten omtrent geld die we aangaan met de kuffar is niet rechtsgeldig.

    Onthoud de oorlogsbuit is halal verklaard en dat is de beste rizq.

    Mensen die Riba mogelijk maken voeren sowieso een oorlog tegen Allaah en Zijn profeet. Besef dit en je zal welslagen Bi idni Llaah
    Oorlogsbuit is halal gemaakt en dat is de beste rizq.
    Rente ontkomen is onmogelijk.

    Wat is je doel achter je waanzin reactie en welke boodschap wil je overbrengen ermee?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    12.505
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jij moet gewoon in een hoekje zitten en satanisten gehoorzamen al geven ze jou zweepslagen en pakken ze vermogen af.

    Wij staan op de dag des oordeels tegen over elkaar.
    Goed dat je het weet dat je tegenover hem zult kkmen te staan.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  8. #143
    3.0

    Reacties
    604
    24-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Oorlogsbuit is halal gemaakt en dat is de beste rizq.
    Rente ontkomen is onmogelijk.

    Wat is je doel achter je waanzin reactie en welke boodschap wil je overbrengen ermee?
    Je slaat de spijker op z'n kop. Bij Allah, welke boodschap proberen ze over te brengen wanneer ze zeggen: "ja. maar alles in NL is riba". Wat proberen ze te zeggen, waarom komen ze er gewoon niet direct voor uit. Altijd deze vage verwijzingen.

  9. #144
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jij moet gewoon in een hoekje zitten en satanisten gehoorzamen al geven ze jou zweepslagen en pakken ze vermogen af.

    Wij staan op de dag des oordeels tegen over elkaar.
    You did not answer the question.

    Tot wat roep jij op met je reactie?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #145
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Je slaat de spijker op z'n kop. Bij Allah, welke boodschap proberen ze over te brengen wanneer ze zeggen: "ja. maar alles in NL is riba". Wat proberen ze te zeggen, waarom komen ze er gewoon niet direct voor uit. Altijd deze vage verwijzingen.
    Uit zijn reactie zo te lezen lijkt het erop dat je gewoon rente moet accepteren want in alles zit rente volgens hem en hiernaast spreekt hij over oorlogsbuit en dat dit halal is en de beste rizq is. Denk dat hij overvallen goed keurt en rente in NL goedkeurt en het als oorlogsbuit ziet.

    Geen flauw idee wat deze waanzin personen uitkramen in naam van Islam. Vraag me werkelijk af of sommige leden werkelijk moslims zijn of gewoon kuffaar die zich voordoet als moslims om problemen te maken en af te doen dwalen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #146
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Ik vraag je vriendelijk om mij te negeren als het je niet bevalt. Ik ga niet in discussie met een takfiri madkhali kokosnoot.
    Gewoon antwoorden in plaats van beledigen. Daar kom je werkelijk nergens mee.

    Oorlogsbuit, wat bedoel je daarmee? Overval plegen? Inbraken? Liegen en bedriegen en rente nemen want alles is buit en is halal? Heb je beperkingen in deze of is NL darul harb en dus oorlogsbuit is compleet betreft zowel geld van de kuffaar, hun bezit en vrouwen is halal om te nemen?

    Leg ons jouw ware geloof eens uit.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #147
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Wat ik probeer te zeggen is dat als zij jou bestelen en voor de gek houden dan behoud jij het recht om hen voor de gek te houden en hen te bestelen.
    Jullie willen braaf de Nederlandse wet gehoorzamen, doe dat dan ook zonder andere mensen te overtuigen dat dat de juist weg is wat Islam predikt. Wat jullie doen is gewoon satanisme door andere te manipuleren om een kafferwet te gehoorzamen. Duivels.
    Alle wetten van kuffaar zijn fout en dienen we geen gehoor aan te geven? Is niet zo. En jij die dit zelfs een oorlogsgebied vind en mag liegen en overal rente en oorlogsbuit mag pakken, wat doe je in Nederland? Serieus, wat doe jij in Nederland?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Het systeem is globaal.
    Je kan nergens vluchten.
    Wat ik hier verder doe gaat je geen malle aan takfiri. Ga sfenj eten en laat me met rust.
    Je kan wel naar een berg vluchten en op landbouw leven.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    12.505
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Ook tegenover een nationalist als jij.

    Hypocrieten zullen nooit winnen.

    Jullie willen alles verbieden voor ons maar alles halal verklaren voor de tawagheet.

    Wereld op zijn kop.

    Je leeft onder een monetaire systeem waar jouw geboorte akte naam word verkocht op de beurs zonder dat je het doorhebt. Jullie zijn niks waard door te praten over onderwerpen waar jullie geen kaas van hebben gegeten.

    Als ik een investeerder was en jullie had opgekocht zou ik jullie zwaar sellen. Een andere dombo mag dan op de buy knop drukken. Stelletje incompetente downies.
    Ik verbied niemand iets. Het is wat het is. En frustraties laat ik aan jou over. Want je bent er precies goed in.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Het systeem is globaal.
    Je kan nergens vluchten.
    Wat ik hier verder doe gaat je geen malle aan takfiri. Ga sfenj eten en laat me met rust.
    Waar een wil is een weg .