1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Reserveren in een restaurant met een groep kan dat met corona?

    Ik wil eind deze maand met ongeveer 10 mensen ergens gaan eten om mijn verjaardag te vieren.
    Hoe zit het nu met corona en reserveringen met een grote groep? De ene keer lees ik dat er 100 mensen binnen mogen zijn dan weer 30.
    En moet men wel of niet vooraf reserveren?

    Waar kan je lekker zitten met zn alle en halal eten? Omg Utrecht waar je gewoon kunt parkeren zonder te veel gedoe.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  2. #2
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Ik ga heel eerlijk tegen je zijn. Doe het niet. Er kan maar iets verkeerds gaan (of iemand besmet raken of al besmet- onder het mom geen symptomen) en dan zal je je leven moeten aan horen dat het door jou etentje komt. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen dit nog doen anno corona tijd.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    https://www.al-yaqeen.com/artikelen/...e-zij-met-hem/

    Je doet er sowieso goed aan om het niet te vieren. 2 vliegen in 1 klap. Ook geen coronastress
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.