Salam alaikom mensen,

Ik ben op zoek naar een dame die ik vandaag zag en tegenkwam zoals de titel hierboven luidt en het was tussen 10:00u en 11:00u.
Ik zag en hoorde je Arabisch praten bij de kassa.
Je was alleen, je droeg een lichtbruine/beige lange jas en een groene hoofddoek, groene jurkje daaronder en zwarte laarsjes als ik het goed heb gezien.
Vervolgens stond ik al aan de overkant (waar ze foto’s etc doen) te wachten om kopietjes te maken maar ivm corona-regels was de deur even dicht omdat er binnen het maximum aantal personen was bereikt.
Je kwam toen aanlopen om -of foto’s -of ook kopietjes te maken.
Dat ene super kleine korte moment dat ik je kon vragen en/of aanspreken werd me niet gegund aangezien de deur weer openging door onze consulaat-mannetje om mensen naar buiten te laten gaan en wij vervolgens naar binnen mochten.

Mijn kopietjes werden gedaan en toen bleef jij na mij nog achter met die mensen daar.
Even later toen ik klaar was samen met mn moeder in het consulaat stapten we de auto in en reden we weg.
En ja hoor, daar liep je ons letterlijk voorbij bij die AH op het hoek en kon je weer niet aanspreken en/of vragen aangezien ik samen met mn moeder in de auto zat.
Tweede stoplicht stak je lopend over richting .... (als het echt diegene is die ik zoek dan weet zij het wel, mag zij invullen ter bevestiging)

Wie weet wie deze dame is en/of ben jij het toevallig zelf die dit leest, zou je aub kunnen/willen reageren via prive bericht.
Heb serieuze interesse.

Mocht deze dame getrouwd zijn of wat dan ook dan hoor ik het graag van diegene zelf aub.
Haat reacties etc ga ik niet eens op in.

Alvast bedankt.