1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    49
    07-10-2013

    Iemand hier corona gehad?

    We lezen zoveel over corona.

    Iemand hier corona gehad, of iemand in de familie overleden aan corona? Wat waren de symptomen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

  2. #2
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Sommige hebben lepra gezien hun reacties.

  3. #3
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Studente.. Bekijk reactie
    We lezen zoveel over corona.

    Iemand hier corona gehad, of iemand in de familie overleden aan corona? Wat waren de symptomen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
    Twijfel je eraan of het bestaat?

    Geloof me, het BESTAAT. Ik werk in de zorg, genoeg mensen met Corona gezien en voor de zwakke mensen is het echt niet 'een griepje'.

  4. #4
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Het baart me echt zorgen dat er mensen zijn die geloven in de complottheorie dat Corona 'verzonnen' is

    Ga aub de Netflix docu 'the social dilemma' kijken, opent echt je ogen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het baart me echt zorgen dat er mensen zijn die geloven in de complottheorie dat Corona 'verzonnen' is

    Ga aub de Netflix docu 'the social dilemma' kijken, opent echt je ogen.


    Het gaat er niet om of het bestaat of niet.
    Daar twijfelt men niet aan, waar het om gaat is dat het opgeblazen word alsof het einde van mensheid is.
    Er zijn zoveel dingen waar mensen dood aan gaan. Wil dan niet zeggen we moeten nu alles stoppen ecenomie kapot voor niets.

    Het is een mug doodmaken met een bazooka.
    Het klopt gewoon niet.
    Maatregelen moeten passend zijn snap je?




    Groet.

  6. #6
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Het gaat er niet om of het bestaat of niet.
    Daar twijfelt men niet aan, waar het om gaat is dat het opgeblazen word alsof het einde van mensheid is.
    Er zijn zoveel dingen waar mensen dood aan gaan. Wil dan niet zeggen we moeten nu alles stoppen ecenomie kapot voor niets.

    Het is een mug doodmaken met een bazooka.
    Het klopt gewoon niet.
    Maatregelen moeten passend zijn snap je?




    Groet.
    Het is of kiezen dat alle zwakkeren in de samenleving hieraan ten onder gaan (wat ethisch onverantwoord is) en onze IC's over te belasten. We zijn in NL net op het randje geweest, dus OPGEBLAZEN is het zeker niet.

    Of wat we nu hebben, proberen de schade zoveel mogelijk te beperken zodat ook onze IC's niet bijna gaan overlopen zoals eerder.

    Doe aub die oogkleppen af.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het is of kiezen dat alle zwakkeren in de samenleving hieraan ten onder gaan (wat ethisch onverantwoord is) en onze IC's over te belasten. We zijn in NL net op het randje geweest, dus OPGEBLAZEN is het zeker niet.

    Of wat we nu hebben, proberen de schade zoveel mogelijk te beperken zodat ook onze IC's niet bijna gaan overlopen zoals eerder.

    Doe aub die oogkleppen af.


    En hoeveel zwakkeren gaan er dood zonder helemaal niks?
    Dood hoort bij het leven of het nou kanker is of coronna.

    En leg mij even uit waarom er in marokko zo weinig doden zijn vergeleken met nederland.

    Even wat cijfertjes

    Marokko:
    75000 besmetingen
    57000 genezingen
    1500 doden.

    Nederland
    Besmettingen mischien wel 70000 tot 80000
    Doden: 6000


    Leg mij uit hoe dit kan?
    Is marokko beter met het bestrijden van coronna? Zoja waarom lijkt nederland dit niet af? Mischienn omdat ze geen bal kan schelen.


    Wat betreft overvolle ic,s dit heeft niks met doden te maken moeten ze maar meer maatriaal hebben en personeel.

    Nederland is geen derde wereld land toch?


    Antwoord dit plz.



    Groet.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Trouwens er zijn in nederland meer dan 3 miljoen ouderen en jij bent bang dat coronna hun zal uitroeien?

  9. #9
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Sommige hebben AIDS

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het is of kiezen dat alle zwakkeren in de samenleving hieraan ten onder gaan (wat ethisch onverantwoord is) en onze IC's over te belasten. We zijn in NL net op het randje geweest, dus OPGEBLAZEN is het zeker niet.

    Of wat we nu hebben, proberen de schade zoveel mogelijk te beperken zodat ook onze IC's niet bijna gaan overlopen zoals eerder.

    Doe aub die oogkleppen af.
    we zijn een jaar verder. een kleine miljoen mensen overleden als gevolg van corona. dat zijn geen weinig mensen.
    maar.......
    maar....
    maar...

    ''Roken veroorzaakt jaarlijks 7,2 miljoen doden. Wereldwijd sterven elk jaar 8,8 miljoen mensen een vroegtijdige dood als direct gevolg van het inademen van vervuilde lucht.""

    vergelijk nu maatregelen tegen roken en tegen corona.
    als ik zo vergelijk is het voor mij niet moeilijk te concluderen dat maatregelen tegen corona overdreven is.

    uiteraard kunnen we ook zeggen. maatregelen tegen corona is gepast, maar dan is mijn conclusie dat er niets tegen roken wordt gedaan.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    we zijn een jaar verder. een kleine miljoen mensen overleden als gevolg van corona. dat zijn geen weinig mensen.
    maar.......
    maar....
    maar...

    ''Roken veroorzaakt jaarlijks 7,2 miljoen doden. Wereldwijd sterven elk jaar 8,8 miljoen mensen een vroegtijdige dood als direct gevolg van het inademen van vervuilde lucht.""

    vergelijk nu maatregelen tegen roken en tegen corona.
    als ik zo vergelijk is het voor mij niet moeilijk te concluderen dat maatregelen tegen corona overdreven is.

    uiteraard kunnen we ook zeggen. maatregelen tegen corona is gepast, maar dan is mijn conclusie dat er niets tegen roken wordt gedaan.


    Precies. Kijk ook even naar hart-en vaatziekte 38000 doden jaarlijks in nederland alleen al.
    Vergelijk met 6000 coronna doden.

    Waarom geen mcdonalds verbieden en sport verplicht stellen.

    Simpelweg omdat het hun niet om de doden gaat maar om angst te creeeren.
    En daarmee meer macht grijpen.
    Zie. Spoedwet.


    Groet.

  12. #12
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    En hoeveel zwakkeren gaan er dood zonder helemaal niks?
    Dood hoort bij het leven of het nou kanker is of coronna.

    En leg mij even uit waarom er in marokko zo weinig doden zijn vergeleken met nederland.

    Even wat cijfertjes

    Marokko:
    75000 besmetingen
    57000 genezingen
    1500 doden.

    Nederland
    Besmettingen mischien wel 70000 tot 80000
    Doden: 6000


    Leg mij uit hoe dit kan?
    Is marokko beter met het bestrijden van coronna? Zoja waarom lijkt nederland dit niet af? Mischienn omdat ze geen bal kan schelen.


    Wat betreft overvolle ic,s dit heeft niks met doden te maken moeten ze maar meer maatriaal hebben en personeel.

    Nederland is geen derde wereld land toch?


    Antwoord dit plz.



    Groet.
    Dood hoort zeker bij het leven, maar ervoor kiezen mensen gewoon DOOD te laten gaan, omdat je weet dat een behandeling niet effectief is, is gewoon onverantwoord.
    Dit is gewoon respect voor ouderen en hun levens hebben.

    En wat betreft de cijfers van Marokko: ik denk dat dat aan de registratie van de doden ligt. Heel simpel.
    Veel Afrikaanse landen hebben hun cijfers gewoon niet op orde. Veel mensen gaan ook dood, omdat ze simpelweg geen geld hebben voor de dokter: dus die komen ook niet in de registratie terecht.

    Dus nee, Marokko is zeker niet beter in het bestrijden.

    Goed, over de IC's heb je zeker een punt --> Nederland heeft naar verhouding te weinig IC's, maar over het algemeen zijn deze bedden ook niet bezet. Dus wie gaat betalen voor al die bedden die ongebruikt blijven? Want het onderhouden van hen kost wel geld.

    Alstu.

  13. #13
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Trouwens er zijn in nederland meer dan 3 miljoen ouderen en jij bent bang dat coronna hun zal uitroeien?
    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Sommige hebben AIDS
    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    we zijn een jaar verder. een kleine miljoen mensen overleden als gevolg van corona. dat zijn geen weinig mensen.
    maar.......
    maar....
    maar...

    ''Roken veroorzaakt jaarlijks 7,2 miljoen doden. Wereldwijd sterven elk jaar 8,8 miljoen mensen een vroegtijdige dood als direct gevolg van het inademen van vervuilde lucht.""

    vergelijk nu maatregelen tegen roken en tegen corona.
    als ik zo vergelijk is het voor mij niet moeilijk te concluderen dat maatregelen tegen corona overdreven is.

    uiteraard kunnen we ook zeggen. maatregelen tegen corona is gepast, maar dan is mijn conclusie dat er niets tegen roken wordt gedaan.
    Weet je, ik kan met jullie in discussie blijven gaan, maar ik kan al aan jullie reacties zien dat jullie

    1. Geen respect voor ouderen hebben
    2. Niet in de gezondheidszorg werken

    Case voor wat mij betreft, closed.

  14. #14
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Weet je, ik kan met jullie in discussie blijven gaan, maar ik kan al aan jullie reacties zien dat jullie

    1. Geen respect voor ouderen hebben
    2. Niet in de gezondheidszorg werken

    Case voor wat mij betreft, closed.
    Hey hey hey!

    We zijn allemaal mensen. Dimmen dus

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Weet je, ik kan met jullie in discussie blijven gaan, maar ik kan al aan jullie reacties zien dat jullie

    1. Geen respect voor ouderen hebben
    2. Niet in de gezondheidszorg werken

    Case voor wat mij betreft, closed.


    Lekkere exitplan uit deze discussie.
    Niemand wil dat ouderen dood gaan, wij hebben ook gewoon ouders hoor.

    Mensen gaan aan veel dingen dood in nederland ik zie rutte daar geen grote maatregelen voor nemen.
    Het gaat hun echt niet om de doden.
    Maar puur controle van de bevolking.



    Groet.