1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    171
    09-02-2019

    Inburgeringsexamen Marokko

    Weet iemand of ik voor mijn partner uit Marokko zijn examen kan aanvragen vanuit Nederland. Dus dat ik gemachtigd ben om voor hem alles te regelen. En is er nog iemand die zijn partner uit Marokko hier naar toe wilt halen. Hoelang ben je er al mee bezig?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Je man zal lessen moeten volgen en dan een examen afleggen. Uit welke stad kom jij in marokkk?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    171
    09-02-2019

    Ifrane. Is daar in de buurt een school waar hij terecht kan. Of ergens buiten de stad

  4. #4
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Stuur de Nederlandse ambassade in Royaume du Maroc even een mailtje

    Succes! Allah ya3awnek
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Samiera-love Bekijk reactie
    Ifrane. Is daar in de buurt een school waar hij terecht kan. Of ergens buiten de stad
    Dat weet ik niet. Ik weet wel dat in tanger en tetouan zijn enkele scholen
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #6
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Mijn nicht is daar drie jaar mee bezig geweest. Haar toenmalige partner kon op een gegeven moment vloeiend Nederlands alsof hij hier geboren en getogen is geweest. Hij werd keer op keer geweigerd om kleine dingen.
    Uiteindelijk heeft mijn nicht het opgegeven en is ze dit jaar getrouwd met iemand van hier. Het is vandaag de dag zeer moeilijk om iemand van Marokko over te halen. Ze doen ontzettend moeilijk. Ik wens je veel succes!
    Don't fall in love with words.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Mijn nicht is daar drie jaar mee bezig geweest. Haar toenmalige partner kon op een gegeven moment vloeiend Nederlands alsof hij hier geboren en getogen is geweest. Hij werd keer op keer geweigerd om kleine dingen.
    Uiteindelijk heeft mijn nicht het opgegeven en is ze dit jaar getrouwd met iemand van hier. Het is vandaag de dag zeer moeilijk om iemand van Marokko over te halen. Ze doen ontzettend moeilijk. Ik wens je veel succes!
    Neen hoor. Er ging gewoon iets fout. Ik ken genoeg die onlangs hun vrouw uit marokko hebben gehaald.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  8. #8
    Account gekaapt

    Reacties
    235
    02-11-2011

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Neen hoor. Er ging gewoon iets fout. Ik ken genoeg die onlangs hun vrouw uit marokko hebben gehaald.
    Ik lees dat je in Belgie zit...NL is belgie niet wat dat betreft. In Nederland is het heel wat moeilijker.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door LetsGetMarried Bekijk reactie
    Ik lees dat je in Belgie zit...NL is belgie niet wat dat betreft. In Nederland is het heel wat moeilijker.
    Ik heb het ook over Nederland. Ik ken broeders uit nederland die hun vrouw uit marokko hebben gehaald. Maar niet dat ik alle regels ken. Wat ik wel weet is dat ze nederlands moeten studeren en dat ze een examen moeten afleggen
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3
    24-08-2020

    aslm zuster, ja hij kan lessen volgen bij Arabia (zo heet het volgens mij) in Alhoceima, en examen moet je daarna aanvragen en moet hij in Rabat doen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    171
    09-02-2019

    Hoe werkt dat met examen aanvragen. Kan ik dat voor mijn partner ook doen vanuit Nederland? Of moet hij dat zelf doen in Marokko?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Samiera-love Bekijk reactie
    Hoe werkt dat met examen aanvragen. Kan ik dat voor mijn partner ook doen vanuit Nederland? Of moet hij dat zelf doen in Marokko?
    Hij moet betalen voor zijn lessen in marokko. Maar alle documenten goed bij houden. Want men kan het in nederland terug recupereren
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Hier vind je alles maar dan ook alles alles alles alles wat je MOET weten ...... je vind hier de standaard procedures en je vind ook specifieke procedures voor bv Marokko .....


    Je moet gewoon deze hele site doorzoeken naar info en in hun zoekmachine bv zoeken naar “Marokko”




    https://www.buitenlandsepartner.nl/forum.php

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    171
    09-02-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Hier vind je alles maar dan ook alles alles alles alles wat je MOET weten ...... je vind hier de standaard procedures en je vind ook specifieke procedures voor bv Marokko .....


    Je moet gewoon deze hele site doorzoeken naar info en in hun zoekmachine bv zoeken naar “Marokko”




    https://www.buitenlandsepartner.nl/forum.php
    Super bedankt!!! Je bent de liefste van de hele wereld

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    171
    09-02-2019

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Hij moet betalen voor zijn lessen in marokko. Maar alle documenten goed bij houden. Want men kan het in nederland terug recupereren
    Ben je verplicht om lessen te volgen in Marokko