1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    30
    31-08-2020

    22 jarige berberse broeder sebab

    Assalamu Alaikum,

    Beste broeders en zusters hierbij wil ik verkondigen dat ik op zoek ben naar een vrome zuster om islamitisch mee te huwen.
    Ikzelf ben een berberse jongeman van 22 jaar (geboren in ‘97) en ben er klaar voor om de andere helft van mijn Deen compleet te maken in Sha Allah.
    Ik ben een praktiserende broeder die nog niet veel inhoudelijke kennis heeft over de Islam alleen wel zijn best doet om steeds meer kennis op te doen.

    Op het moment woon ik nog bij mijn moeder thuis omdat het erg lastig is om in de omgeving een woning te verkrijgen (omgeving Amsterdam), maar ook hiervoor kunnen er oplossingen getroffen worden mocht het zover komen in Sha Allah.
    Wel heb ik een (vaste) baan als elektromonteur in de laag en hoogspanningsnetten (werk onder andere voor de netbeheerder Liander).

    De zuster die ik zoek is een zuster onder de 30 jaar die godsvrees heeft en omwille van Allah Swt wil gaan trouwen, dus trouwen om de Deen en niet om zaken zoals liefde, schoonheid of materiaal (moet niet de hoofdoorzaak zijn).

    Mocht de zuster interesse hebben en meer willen weten, kan ze mij benaderen via haar Mahram (vader,oom of broer) op het telefoonnummer +31685580165 (telefoonnummer wordt enkel gebruikt voor sebab doeleinden).

    Enkel en alleen contact via een Mahram, direct contact word niet op gereageerd.

    Indien je de verkondiging wilt delen met een zuster zou ik het erg waarderen.

    Assalamu Alaikum.

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Knap zo jong en serieus. Up voor jou jonkie!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17
    29-01-2017

    Al voorzien? Ik ken iemand wellicht