1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Super wanhopig ja als je een man gaat fixen
    Wanhopig ? Meisje jij moet nog VEEL leren van het leven
    3 gebruikers

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Wanhopig ? Meisje jij moet nog VEEL leren van het leven
    Ze is al onderweg dat zie je duidelijk.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    Ze is al onderweg dat zie je duidelijk.
    Wilw haar ff wakker schudden, Want haar denkwijze is zo laag gaterdamme gewoon
    3 gebruikers

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Woow heftig verhaal! Jaaa dit bedoel ik dus.
    Jij snapt het...
    Wat ik naar voren bracht is idd een apart geval.

    Ik heb uit die situatie een belangrijke les getrokken. Ga niet te snel met serieuze bedoelingen op een meisje afstappen, als zij een totaal onbekend persoon is. Je weet niet met wie je je inlaat.
    Voor je weet, krijg je contact met iemand, met wie je eigenlijk geen contact wil. Je blijft een soort van relatie hebben met haar, ook al het allemaal eigenlijk voorbij is.

    Dat meisje wil gewoon dat ik haar weer aandacht geef. Ze heeft niemand kunnen vinden nadat het tussen ons misgegaan is en daarom wil ze op mij terugvallen.
    Ze gunt het mij niet, dat ik gewoon verder met mijn leven ga en niet blijf hangen in het verleden in tegenstelling tot haar.. Wat zij doet komt voort uit egocentrische motieven.
    Als iemand je negeert, laat hem met rust en ga niet continue kijken en aandacht zoeken. Ze respecteert niet mijn wil, dat ik niets met haar wil beginnen. En ze denkt, dat als ze naar me kijkt en ik haar zie, dat ik dan weer op ''magische wijze'' voor haar zal vallen.

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    hahaha ben benieuwd hoe het afloopt!!
    Wat mij betreft, is het een gesloten boek. Ik kan haar niet verbieden naar mij te kijken en contact proberen te maken. Alleen het is irritant als een meisje naast, voor of achter je staat en helemaal niets zegt. Als een zoutzak naast je komt, terwijl ze niet tegen je praat, omdat ze niet over de nodige dosis lef beschikt.
    Voor mij is het vervelend dat dit bij het gebedshuis gebeurt. Dus ik moet beleefd blijven en aan me reputatie denken. Daarom negeer ik haar, want wie weet waar het toe kan leiden. Zulke meiden kunnen plotseling heel dramatisch en emotioneel reageren.

    Daarom screen ik voortaan meisjes, voordat ik op ze afstap. Gewoon beetje achtergrond informatie over haar in kaart brengen en op basis daarvan besluiten of ze het waard is.
    Want geloof me, je wilt niet, dat verkeerde mensen aan je plakken.
    Sterker door Strijd

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat ik naar voren bracht is idd een apart geval.

    Ik heb uit die situatie een belangrijke les getrokken. Ga niet te snel met serieuze bedoelingen op een meisje afstappen, als zij een totaal onbekend persoon is. Je weet niet met wie je je inlaat.
    Voor je weet, krijg je contact met iemand, met wie je eigenlijk geen contact wil. Je blijft een soort van relatie hebben met haar, ook al het allemaal eigenlijk voorbij is.

    Dat meisje wil gewoon dat ik haar weer aandacht geef. Ze heeft niemand kunnen vinden nadat het tussen ons misgegaan is en daarom wil ze op mij terugvallen.
    Ze gunt het mij niet, dat ik gewoon verder met mijn leven ga en niet blijf hangen in het verleden in tegenstelling tot haar.. Wat zij doet komt voort uit egocentrische motieven.
    Als iemand je negeert, laat hem met rust en ga niet continue kijken en aandacht zoeken. Ze respecteert niet mijn wil, dat ik niets met haar wil beginnen. En ze denkt, dat als ze naar me kijkt en ik haar zie, dat ik dan weer op ''magische wijze'' voor haar zal vallen.



    Wat mij betreft, is het een gesloten boek. Ik kan haar niet verbieden naar mij te kijken en contact proberen te maken. Alleen het is irritant als een meisje naast, voor of achter je staat en helemaal niets zegt. Als een zoutzak naast je komt, terwijl ze niet tegen je praat, omdat ze niet over de nodige dosis lef beschikt.
    Voor mij is het vervelend dat dit bij het gebedshuis gebeurt. Dus ik moet beleefd blijven en aan me reputatie denken. Daarom negeer ik haar, want wie weet waar het toe kan leiden. Zulke meiden kunnen plotseling heel dramatisch en emotioneel reageren.

    Daarom screen ik voortaan meisjes, voordat ik op ze afstap. Gewoon beetje achtergrond informatie over haar in kaart brengen en op basis daarvan besluiten of ze het waard is.
    Want geloof me, je wilt niet, dat verkeerde mensen aan je plakken.

    Wooow ik snap je volledig wollah! Zo sta ik er dus ook in. Daarom snap ik ook niet zo goed dat mensen zich zo aangevallen voelen hier. Stel dat jij haar leuk vond dan had jij vanzelf het kenbaar gemaakt door haar te appen en om haar te vragen. Nu komt het van haarzelf en jij ervaart dat als opdringerig. Wat logisch is. Ik denk dat heel veel mannen er ook echt niet op zitten te wachten dat een dame zelf alle eerste stappen gaat zetten, terwijl die man nog de kat uit de boom wilt kijken. Heb je haar nummer nog? Je kunt haar wel benaderen en aangeven dat je het er liever bij laat zitten. Of je geeft het nog 1 aller laatste kans, wie weet brengt het je veel moois. Xx
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Stel dat jij haar leuk vond dan had jij vanzelf het kenbaar gemaakt door haar te appen en om haar te vragen.
    Het ironische van dit geval is, dat ik haar wel leuk vond 5 jaar geleden. Toen maakte ik dat bij haar kenbaar. Ik zei tegen haar hoi ik vind je leuk en wil je leren kennen.
    Vervolgens hadden we een beetje contact, maar zij vond mij niet leuk genoeg en zei tegen me, dat ik moet stoppen met praten met haar.

    En dan een jaar later komt ze contact zoeken door naar mij te kijken en via andere hoor ik dat ze nu opeens wel wil.

    Ik ben haar inmiddels vergeten en doe alsof ik haar niet ken.

    Ik begrijp dat niet, dat je contact gaat zoeken met iemand tegen wie je 5 jaar geleden keihard nee gezegd hebt?
    Sterker door Strijd

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het ironische van dit geval is, dat ik haar wel leuk vond 5 jaar geleden. Toen maakte ik dat bij haar kenbaar. Ik zei tegen haar hoi ik vind je leuk en wil je leren kennen.
    Vervolgens hadden we een beetje contact, maar zij vond mij niet leuk genoeg en zei tegen me, dat ik moet stoppen met praten met haar.

    En dan een jaar later komt ze contact zoeken door naar mij te kijken en via andere hoor ik dat ze nu opeens wel wil.

    Ik ben haar inmiddels vergeten en doe alsof ik haar niet ken.

    Ik begrijp dat niet, dat je contact gaat zoeken met iemand tegen wie je 5 jaar geleden keihard nee gezegd hebt?
    Ja misschien heeft ze spijt achteraf gezien. Maar waarom wil je haar niet? Wat is de voornaamste reden?
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Ja misschien heeft ze spijt achteraf gezien. Maar waarom wil je haar niet? Wat is de voornaamste reden?
    Toen ik haar wilde, toen werd ik keihard afgewezen door haar. Vervolgens moest ik haar vergeten en uit mijn hoofd verbannen. Dat ging best moeilijk want ik had gevoelens voor haar.
    Maar goed als iemand je weigert dan moet je haar vergeten, anders blijf je ongelukkig en kan je niet verder.

    Dus ik ging zeg maar op zoek naar haar zwakke punten. Dus ik zei tegen mijzelf, zo mooi is ze ook al weer niet, ze is niet perfect, dit en dat mankeert aan haar. Ik ging zeg maar die zwakke punten van haar bij mezelf in mijn hoofd vergroten, zodat ik haar niet perfect (goed genoeg) meer zou vinden.
    Dat bleef ik zo tegen mijzelf zeggen, totdat ik niets meer voor haar voelde. Nu is dat negatieve beeld van haar bij mij blijven hangen.

    Achteraf heb ik gemerkt dat ze best raar is, want ze bleef daarna achter mij aangaan, terwijl ik haar negeer en ontwijk. Sorry maar van dat gedrag wordt een man niet gecharmeerd.

    Verder heb ik het principe dat je niet in het verleden moet blijven hangen. Als iets niet gelukt is, let it go en ga verder met je leven. Focus je op nieuwe kansen. Dat doe ik nu ook, nu focus ik me op andere meisjes.
    Sterker door Strijd

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Toen ik haar wilde, toen werd ik keihard afgewezen door haar. Vervolgens moest ik haar vergeten en uit mijn hoofd verbannen. Dat ging best moeilijk want ik had gevoelens voor haar.
    Maar goed als iemand je weigert dan moet je haar vergeten, anders blijf je ongelukkig en kan je niet verder.

    Dus ik ging zeg maar op zoek naar haar zwakke punten. Dus ik zei tegen mijzelf, zo mooi is ze ook al weer niet, ze is niet perfect, dit en dat mankeert aan haar. Ik ging zeg maar die zwakke punten van haar bij mezelf in mijn hoofd vergroten, zodat ik haar niet perfect (goed genoeg) meer zou vinden.
    Dat bleef ik zo tegen mijzelf zeggen, totdat ik niets meer voor haar voelde. Nu is dat negatieve beeld van haar bij mij blijven hangen.

    Achteraf heb ik gemerkt dat ze best raar is, want ze bleef daarna achter mij aangaan, terwijl ik haar negeer en ontwijk. Sorry maar van dat gedrag wordt een man niet gecharmeerd.

    Verder heb ik het principe dat je niet in het verleden moet blijven hangen. Als iets niet gelukt is, let it go en ga verder met je leven. Focus je op nieuwe kansen. Dat doe ik nu ook, nu focus ik me op andere meisjes.

    Hmmm oke.. haha maar dit is wel anders gelopen dan wat ik beschrijf hè in mijn topic. In mijn topic gaat het over meiden die als aller eerste de stap zetten om een man te fixen. Bij jou is het wel anders gegaan, jij wilde haar en hebt dat duidelijk gemaakt. Zij wilde toen niet maar is daar op terug gekomen. Ze moet jou wel laten weten dat ze spijt heeft want anders zul je er nooit achter komen. Dus in dit geval vind ik wel gewoon dat ze gelijk heeft. Alleen echt stalken bij een moskee is weer not done. Heb je ook echt nog daarna gezegd ik wil je niet? Dus voordat ze naar de moskee kwam? Misschien heb je haar wel minder leuk gemaakt in je hoofd en is ze enorm gegroeid in die 5 jaar! Waardoor het nu jouw droomvrouw is. Tip: geef haar nog 1 laatst kans en dan weet je voorgoed hoe of wat. Dan hoef je later ook geen spijt te krijgen. Mensen kunnen veranderen door de jaren heen.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Toen ik haar wilde, toen werd ik keihard afgewezen door haar. Vervolgens moest ik haar vergeten en uit mijn hoofd verbannen. Dat ging best moeilijk want ik had gevoelens voor haar.
    Maar goed als iemand je weigert dan moet je haar vergeten, anders blijf je ongelukkig en kan je niet verder.

    Dus ik ging zeg maar op zoek naar haar zwakke punten. Dus ik zei tegen mijzelf, zo mooi is ze ook al weer niet, ze is niet perfect, dit en dat mankeert aan haar. Ik ging zeg maar die zwakke punten van haar bij mezelf in mijn hoofd vergroten, zodat ik haar niet perfect (goed genoeg) meer zou vinden.
    Dat bleef ik zo tegen mijzelf zeggen, totdat ik niets meer voor haar voelde. Nu is dat negatieve beeld van haar bij mij blijven hangen.

    Achteraf heb ik gemerkt dat ze best raar is, want ze bleef daarna achter mij aangaan, terwijl ik haar negeer en ontwijk. Sorry maar van dat gedrag wordt een man niet gecharmeerd.

    Verder heb ik het principe dat je niet in het verleden moet blijven hangen. Als iets niet gelukt is, let it go en ga verder met je leven. Focus je op nieuwe kansen. Dat doe ik nu ook, nu focus ik me op andere meisjes.
    Hoe wees zij je af? Op een heftige manier of een normale tekst en hadden jullie wel gedate of iets?
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Wilw haar ff wakker schudden, Want haar denkwijze is zo laag gaterdamme gewoon
    hoeft niet het leven doet haar werk vanzelf.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    hoeft niet het leven doet haar werk vanzelf.
    Whatever. Als je het niet mij eens bent dat een vrouw niet achter een man moet jagen prima. Maar om nou te gaan janken dat is niet nodig. Dit geld voor alle jank reacties hier,
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    wat zijn jullie vermoeiend zeg tering

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    hoeft niet het leven doet haar werk vanzelf.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #60
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Waarom zou ze niet mogen jagen op de man? zij kan een oogje hebben en hij kan het niet doorhebben. Dan kan je wel blijven wachten, maar er gebeurt niks als hij geen seintje krijgt zoals aangesproken worden.
    Niets met wanhoop te maken, dat is wat anno 2020 zielige vrouwen er van maken.
    vooruit kijken is regeren.