1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Bepaalde mannen haten een sterke vrouw met een mening. Spaar je energie sis.
    Zeker niet. Als een vrouw sterk staat in het geloof en haar mening is daarop gebaseerd, dan haat ik haar zeker niet.

    Een sterke vrouw die bang is voor God en nee zegt tegen duivelse praktijken, dat is een vrouw naar mijn hart.

    Een vrouw die het gezinsleven en het geloof hoog in het vaandel heeft staan en de werken van de duivel verwerpt, dat is een sterke vrouw!

    Dat is het fundament waarop een gezegend huwelijk rust!
    Sterker door Strijd

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Zeker niet. Als een vrouw sterk staat in het geloof en haar mening is daarop gebaseerd, dan haat ik haar zeker niet.

    Een sterke vrouw die bang is voor God en nee zegt tegen duivelse praktijken, dat is een vrouw naar mijn hart.

    Een vrouw die het gezinsleven en het geloof hoog in het vaandel heeft staan en de werken van de duivel verwerpt, dat is een sterke vrouw!

    Dat is het fundament waarop een gezegend huwelijk rust!
    Een vrouw naar jouw hart? Overshare. Je deelt dingen die niet boeien. Ongevraagd ook nog eens. Je gehele bestaan deert me niet. Bespaar me de details.

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Bepaalde mannen haten een sterke vrouw met een mening. Spaar je energie sis.
    I know darling. Deze mensen kun je eindeloos dingen uitleggen, maar het dringt helaas niet door. Gelijk heb je!
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Een vrouw naar jouw hart? Overshare. Je deelt dingen die niet boeien. Ongevraagd ook nog eens. Je gehele bestaan deert me niet. Bespaar me de details.
    Precies dit
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Drm noeme ze vrouwen slangen inbled je misgunt en saboteert iets dathalal is. Ipv dat je kennis opdoet en je zusters op de juiste manier adviseert wil je ze het liefst dat misgunnen zodat ze eve bitter als jou eindige. iedereen spuugt je uit behalve thara maar zij is ook zbel

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    Drm noeme ze vrouwen slangen inbled je misgunt en saboteert iets dathalal is. Ipv dat je kennis opdoet en je zusters op de juiste manier adviseert wil je ze het liefst dat misgunnen zodat ze eve bitter als jou eindige. iedereen spuugt je uit behalve thara maar zij is ook zbel
    Oke vandaar dat ik vorige week met 1 groen puntje begon en nu binnen een week ineens 5 heb. Niet iedereen is zo achterlijk als jullie om hier boos te reageren. Succes verder en veel geluk in je leven
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Oke vandaar dat ik vorige week met 1 groen puntje begon en nu binnen een week ineens 5 heb. Niet iedereen is zo achterlijk als jullie om hier boos te reageren. Succes verder en veel geluk in je leven
    Je baseert de waarde van je woorde aan de hand van groene puntjes ? En je noemt ons achterlijk. Dede

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Veel gedragswetenschappers en psychologen hier, maar ook veel mensen met wrok gevoelens jegens de mannen.

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Veel gedragswetenschappers en psychologen hier, maar ook veel mensen met wrok gevoelens jegens de mannen.
    Ja veel wrok idd. Veel geks meegemaakt hebben ze?
    Sterker door Strijd

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja veel wrok idd. Veel geks meegemaakt hebben ze?
    Je hebt gelijk. Ik zou dat ook niet moeten doen tegenover andere mensen, in dit geval homo's.

    Homo's zijn idd ook mensen. Iedereen is zondig. Het is niet aan ons om te oordelen.

    Ik zal voortaan me best doen om mijn frustraties niet te projecteren op anderen.

    Alleen weetje wat mij ook triggert, dat is als Nederlanders aan me vragen: ''wat vind jij van homoseksualiteit'' en dan probeer ik snel over te schakelen naar een ander onderwerp.
    Dat is irritant, wanneer mensen met mij daarover willen praten. En dan vinden ze het gek, dat je er afkeer tegen hebt.

    Citaat van jou toch ?




    Je vergelijkt homo zijn met elke andere zonde. Jij bent ziek.

    Tegen je eigen zusters ga je volop in de aanval maar als het over homo's gaat probeer je meteen een ander onderwerp aan te halen bij de Nederlanders.
    Je schaamt je voor je geloof, terwijl bij de echte christenen homo zijn ook verboden is.

    Jij bent een hypocriet, bang voor de mening van de Nederlanders maar niet voor de mening van je eigen soort.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Mashallah mohand jij bent 180 graden gedraaid vergelijken met vroeger

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    30
    05-02-2018

    Talking

    Ow ik wilde zijn hand gaan vragen..

  13. #133
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Islam is tijdloos
    vooruit kijken is regeren.

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Islam is tijdloos
    Wij dienen ons aan te passen aan de islam in de tijd waarin we leven, islam dient niet aangepast te worden aan de tijd.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Je wilt toch dat niet om het even wie op je jaagt