1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Iemand die niet getrouwd is en ook niet single is is wat? In een relatie.

    Mijn kids hebben maar 1 biologische vader en dat ben ik. Ik hoop dat als jij gaat trouwen, dat je erg verliefd wordt op jouw man maar hij vervolgens een tweede vrouw gaat trouwen die wel manieren kent en jouw man laat ziet wat klasse is. Amien.
    Dat is de redenering om een tweede vrouw te nemen in het hoofd van een ketter. Gore ketter.

  2. #137
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Dat is de redenering om een tweede vrouw te nemen in het hoofd van een ketter. Gore ketter.
    Ik verketter jou.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Het doet je wel wat

  4. #139
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Nope.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Dat is de redenering om een tweede vrouw te nemen in het hoofd van een ketter. Gore ketter.
    Danku ..dus dit!
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  6. #141
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Heerlijk. Moge Allah iedere broeder in staat stellen om 4 geschikte vrouwen te trouwen. Ook de echtgenoten van Hoynon en Lyana in sha Allah. Allahoema amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Turkse pizza koning je kan reageren tot je een ons weegt maar staat in de negeerlijst
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Je hebt gelijk. Ik zou dat ook niet moeten doen tegenover andere mensen, in dit geval homo's.

    Homo's zijn idd ook mensen. Iedereen is zondig. Het is niet aan ons om te oordelen.

    Ik zal voortaan me best doen om mijn frustraties niet te projecteren op anderen.

    Alleen weetje wat mij ook triggert, dat is als Nederlanders aan me vragen: ''wat vind jij van homoseksualiteit'' en dan probeer ik snel over te schakelen naar een ander onderwerp.
    Dat is irritant, wanneer mensen met mij daarover willen praten. En dan vinden ze het gek, dat je er afkeer tegen hebt.

    Citaat van jou toch ?




    Je vergelijkt homo zijn met elke andere zonde. Jij bent ziek.

    Tegen je eigen zusters ga je volop in de aanval maar als het over homo's gaat probeer je meteen een ander onderwerp aan te halen bij de Nederlanders.
    Je schaamt je voor je geloof, terwijl bij de echte christenen homo zijn ook verboden is.

    Jij bent een hypocriet, bang voor de mening van de Nederlanders maar niet voor de mening van je eigen soort.
    Dus dit
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  9. #144
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    dan moet iemand uberhaupt met ze willen trouwen; heel wat anders dan leuk gevonden worden.
    Na3am, dat klopt akhi.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #145
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Turkse pizza koning je kan reageren tot je een ons weegt maar staat in de negeerlijst
    En toch kijk je stiekem naar wat ik heb gezegd. Hoe weet je anders dat ik het heb over jou terwijl ik jou niet geciteerd heb..

    Je vernederd je zelf zonder dat je het door hebt.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #146
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    ’Als je geen onderdeel bent van de oplossing, ben je deel van het probleem.’

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  12. #147
    Grapje.

    Reacties
    3.188
    03-12-2007

    Je heb helemaal gelijk, heldin.



  13. #148
    Grapje.

    Reacties
    3.188
    03-12-2007

    Citaat Geplaatst door Deeeeezer Bekijk reactie
    je klinkt zuur en overdatum ! net als het lid boven me ! 2007 ! je hoort nu lachende kinderen te horen ipv hier ronddwalen !
    Niet zo gefrustreerd.



  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Laiilaa_ Bekijk reactie
    Je heb helemaal gelijk, heldin.
    <3
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  15. #150
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ja wie niet. Verpesten het voor ons de nette dames. Wat doe je eraan? Epidemie en bijna een pandemie. 2de pandemie voor dit jaar.