1. #61
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Erdolf is een nationaal islamist ...
    brAnus houdt ook van een roze ondergoed net als die van jou.. hebben jullie a gedate nu jullie samen Turkse nieuws trotseren?
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Erdogan is een ikhwani.

  3. #63
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Nogmaals die meten met 2 maten moet je overlaten aan nederlanders en westerlingen. De rest kan dat niet. Nogmaals de Oeigoeren zijn moslims en elke islamitische macht moet daar tegen optreden niet alleen Turkije. Durf je of kan je dat niet, dan moet je mondje dicht.
    arabieren laten hun mede arabieren uithongeren in jemen en deze abou drol praat over oeigoeren alsof het hem interesseert



    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Nogmaals die meten met 2 maten moet je overlaten aan nederlanders en westerlingen. De rest kan dat niet. Nogmaals de Oeigoeren zijn moslims en elke islamitische macht moet daar tegen optreden niet alleen Turkije. Durf je of kan je dat niet, dan moet je mondje dicht.
    Ik doe niet mee aan die selectieve ikhwani benadering van jullie .en als de ikhwanis ballen hebben dan moeten ze de leger naar oost Turkestan sturen Maar jij en ik weten dat de ikhwanis geen lef hebben om het tegen de hanchinesen op te nemen . Ze durven hun leger alleen naar zwakkere landen te sturen als Irak Libië en Syrië . In oost Turkestan waar de Turkse volk in concentratiekampen worden gedumpt is er geen 1 Turkse soldaat .

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    turken produceren niks joh. Enkel praatjes en grootheidswaanzin. Ze produceren geen eeens servetjes
    Praatjes vullen geen gaatjes, je kan zeggen wat je wil over Turkije en Turken. Werken kunnen ze als robots en dat zie je terug.

    http://www.worldstopexports.com/turkeys-top-10-exports/
    The People

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Utmankhalif Bekijk reactie
    Ik doe niet mee aan die selectieve ikhwani benadering van jullie .en als de ikhwanis ballen hebben dan moeten ze de leger naar oost Turkestan sturen Maar jij en ik weten dat de ikhwanis geen lef hebben om het tegen de hanchinesen op te nemen . Ze durven hun leger alleen naar zwakkere landen te sturen als Irak Libië en Syrië . In oost Turkestan waar de Turkse volk in concentratiekampen worden gedumpt is er geen 1 Turkse soldaat .
    Ventje toch, als jij als Marokkaans staatsburger vast zou zitten in laten we zeggen Koeweit en je gaat naar de Marokkaanse ambassade redden ze je niet eens. Als Marokkaan moet men echt zijn mond houden over hulp.
    The People

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Ventje toch, als jij als Marokkaans staatsburger vast zou zitten in laten we zeggen Koeweit en je gaat naar de Marokkaanse ambassade redden ze je niet eens. Als Marokkaan moet men echt zijn mond houden over hulp.
    En voor jou het zelfde wanneer jullie Turken het lef hebben om wat te doen tegen de hanchinesen kom dan tegen ons marokkanen praten . Ga eerst de oeigoeren redden van de communistische hanchinesen kom dan maar praten . Tot die tijd hebben jullie die recht niet .

  8. #68
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Utmankhalif Bekijk reactie
    Oeigoeren is een Turkse volk waar Turkije voor moet op komen . Als je leger naar Syrië Irak en Libië heen stuurt dan kan je je leger ook naar oost Turkestan sturen .En de rest van de islamitische landen doen niet alsof hun de redder zijn van de ummah zoals erdogan dat doet .
    truken houden momenteel bewust de grenzen met syrie dicht zodat de bevolking van syrie wordt afgelsacht op het laatste slagveld

    erdo wilt wel het geld opstrijken maar niet de deur open voor arme syriiers
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Utmankhalif Bekijk reactie
    En voor jou het zelfde wanneer jullie Turken het lef hebben om wat te doen tegen de hanchinesen kom dan tegen ons marokkanen praten . Ga eerst de oeigoeren redden van de communistische hanchinesen kom dan maar praten . Tot die tijd hebben jullie die recht niet .
    Ik denk dat je de boel moet omdraaien. Wat doet de makhzan voor haar eigen mensen als ze in de problemen zitten? NIKS!

    Maar je jankt wel dat Turkije zowat oorlog zou moeten voeren voor de Oeigoeren omdat ze een verwant volk zijn.

    De gehele Islamitische wereld heeft de PLICHT een ander onderdrukt islamitisch volk te hulp te schieten en niet alleen Turkije en Erdogan en dat is de waarheid.
    The People

  10. #70
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.327
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    brAnus houdt ook van een roze ondergoed net als die van jou.. he
    bben jullie a gedate nu jullie samen Turkse nieuws trotseren?
    Je bent slecht geïnformeerd.
    Ik draag altijd een oranje onderbroek
    en Branus een bruine ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Ik denk dat je de boel moet omdraaien. Wat doet de makhzan voor haar eigen mensen als ze in de problemen zitten? NIKS!

    Maar je jankt wel dat Turkije zowat oorlog zou moeten voeren voor de Oeigoeren omdat ze een verwant volk zijn.

    De gehele Islamitische wereld heeft de PLICHT een ander onderdrukt islamitisch volk te hulp te schieten en niet alleen Turkije en Erdogan en dat is de waarheid.
    Je slaat de spijker op zijn kop

  12. #72
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Je bent slecht geïnformeerd.
    Ik draag altijd een oranje onderbroek
    en Branus een bruine ...
    hij gaat jou een keer verassen met zijn favoriete

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    hij gaat jou een keer verassen met zijn favoriete











    how much recovery time between workouts

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Turkse groenteboer naast mijn huis zei x tegen mij dat iedereen turkse DNA bezit volgens turkse profesors. Klopt dat mit361 ?

  15. #75
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Ik snap zowiezo niet waarom Marokkanen haten op Turkije. Turkije komt op voor de Islam, maakt het het westen moeilijk en is kritisch en lastig. Ipv dat Marokkanen kritiek uiten op hun eigen land die helemaal maar dan ook helemaal niks voorstelt in deze machtstrijd van de Islam tegen het westen, gaan ze zitten haten op Turkije..? Als je denkt dat Marokko het beter kan, laat maar eens zien wat Marokko heeft uitgespookt dan? Of wanneer ze voor het laatst in het nieuws zijn geweest in positieve zin, behalve dan slecht nieuws uit eigen land.
    Geloof je het zelf. Blijf in je fantasiebel geloven.
    vooruit kijken is regeren.