1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Vruchtbaarheid dadels?

    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh


    Ajwa Dadels schijnen ook te werken voor vruchtbaarheid, en Allah weet het het beste.

    7 in de ochtend op een lege maag.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Waar heb je dat nou vandaan

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    7 dadels er lopen al genoeg gekke marokkanen rond moeten niet meer worden psygopatisch volk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh


    Ajwa Dadels schijnen ook te werken voor vruchtbaarheid, en Allah weet het het beste.

    7 in de ochtend op een lege maag.
    Sodemieter op met jouw dadels. Ga iemand anders voor de gek houden met deze achterlijke vorm van marketing. Kom met wetenschappelijk bewijs en niet met aannames.
    Heel toevallig dat deze dadels uit Saoedi-Arabië komen. Je zou bijna medelijden krijgen met sommige naïevelingen.
    Verheug je op het goede maar wees vooral voorbereid op het slechte

  5. #5
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Sodemieter op met jouw dadels. Ga iemand anders voor de gek houden met deze achterlijke vorm van marketing. Kom met wetenschappelijk bewijs en niet met aannames.
    Heel toevallig dat deze dadels uit Saoedi-Arabië komen. Je zou bijna medelijden krijgen met sommige naïevelingen.
    Uit recent wetenschappelijk onderzoek (gepubliceerd in het Journal of Gyn & Obst) blijkt dat vrouwen die vier weken voor hun bevalling dagelijks dadels aten, minder vaak complicaties hadden tijdens de bevalling en sneller ontsluiting kregen. In dadels zitten namelijk stoffen die de aanmaak van de hormoon oxytocine versnelt. Dit is weer een bewijs dat de Koran van onze Schepper (Allah) afkomstig is, zie hiervoor de volgende Koranverzen.

    Dadels in de Koran
    De dadel wordt tientallen malen genoemd in de Koran. In hoofdstuk Maria (19) vanaf vers 22-26 lezen wij bijvoorbeeld (interpretatie van de betekenissen):

    “En zo droeg zij hem (d.w.z. Iesa, in haar buik) waarna zij zich met hem afzonderde op een verafgelegen plaats. En de pijn van de weeën dreef haar naar de stam van een palmboom. Zij zei: “Was ik hiervóór maar gestorven en volkomen vergeten.”

    Vervolgens riep hij (d.w.z. Iesa) haar van onder haar vandaan (zeggende): “Treur niet, jouw Heer heeft onder jou zeker een beek gemaakt. En schud de stam van de palmboom naar jou toe, dan zullen er verse dadels op jou (neer)vallen.

    Dus eet, drink en laat het (d.w.z. de geboorte van jouw kind) een verkoe ling voor het oog zijn (d.w.z. een geruststelling). En als jij iemand van de mensen ziet, zeg dan “Voorwaar, ik heb een gelofte gedaan aan de Meest Barmhartige om te zwijgen, daarom zal ik vandaag met geen mens spreken.””

    Een grootse wijsheid! Vooral omdat we hierboven hebben gezien dat wetenschappers het erover eens zijn dat het nuttigen van dadels tijdens en voor de bevalling vele zegeningen kent voor de moeder en baby.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium

    De profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft zich vaak uitgesproken over dadels.


    Niet voor niets zijn vooral moslims gek op dadels. Enkele Profetische Overleveringen (Hadith) plaatsen wij hieronder.

    De Profeet (vrede zij met hem) at komkommer met onrijpe dadels. Een van zijn vrouwen (Aicha radia Allahu 3anha) zei: “Mijn moeder heeft mij met allerlei middeltjes behandeld en toch kwam ik niet aan. Ik kreeg daarom komkommer met onrijpe dadels en ik werd zo dik als goed voor mij was.”

    Maak dagelijks een pasta van een halve komkommer met 5 droge dadels. Deze combinatie zal het probleem verhelpen. (redactie: “dik” niet als in “overgewicht”, maar een normaal gezond gewicht, Allah weet het beste)
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    De Profeet (vrede zij met hem) verbrak vóór het bidden zijn vasten door middel van het eten van verse dadels en als er geen verse dadels waren, dan at hij gedroogde dadels en Als er geen gedroogde dadels waren, nam hij een paar slokjes water.”(Sahieh Aboe Daawoed)
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Mediterraneo, vind je het nuttigen van ajwa dadels nog steeds achterlijk?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh


    Ajwa Dadels schijnen ook te werken voor vruchtbaarheid, en Allah weet het het beste.

    7 in de ochtend op een lege maag.
    welke zijn dat dan?

  10. #10
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ik eet de dadels uit Tunesië en ik moet zeggen dat ze mij enorm hebben geholpen. Ik had vroeger door mijn maandelijkse periode extreem ijzer tekort en tig andere vitamine tekort. Sinds ik er dagelijks 7 nuttig, geen vitamine tekort, geen uitslag meer Hamdullilah, geen oog, oorontsteking, veel energie, betere concentratie, mijn haar groeit als kool...

    Ook habba sawda en fenugriek ieder 7 korrels per dag eten. Wonderen voor mijn chronische vermoeidheid gedaan. Het merk dat hier boven wordt genoemd wordt idd sterk door de profeet vzm aangeraden, maar ik persoonlijk vind ze te zoet en te groot. Dus al haal je de goedkope, vd Marokkaa de slager, werkt prima voor een algehele gezondheid! Google maar! Hoop dat t ook anderen zal helpen Insha allah

  11. #11
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ik eet de dadels uit Tunesië en ik moet zeggen dat ze mij enorm hebben geholpen. Ik had vroeger door mijn maandelijkse periode extreem ijzer tekort en tig andere vitamine tekort. Ik weigerde de pil in te nemen, omdat t zoveel bijwerkingen heeft en ik niet Getrouwd ben. Sinds ik er dagelijks 7 nuttig, geen vitamine tekort, geen uitslag meer Hamdullilah, geen oog, oorontsteking, veel energie, betere concentratie, mijn haar groeit als kool...

    Ook habba sawda en fenugriek ieder 7 korrels per dag eten. Wonderen voor mijn chronische vermoeidheid gedaan. Het merk dat hier boven wordt genoemd wordt idd sterk door de profeet vzm aangeraden, maar ik persoonlijk vind ze te zoet en te groot. Dus al haal je de goedkope, vd Marokkaanse slager, werkt prima voor je algehele gezondheid! Google maar! Hoop dat t ook anderen zal helpen Insha allah

    Door de slechte westerse voeding, ontstaan er ontstekingen en vitamine tekort. Met dadels, honing, fenugriek en habba sawda voel je je echt binnen 2 tot 4 weken top!