1. #1
    » La Ilaha Ila Alla

    Reacties
    411
    15-05-2006

    Whatsapp meelezen?

    wie weet welke app, en hoe je dat precies moet doen?

  2. #2
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Waarom zou je dat willen?

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    951
    11-12-2019

    Je vertrouwt je lover blijkbaar niet?

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Surah al-Hoedjoeraat, Aya 12:

    “O jullie die geloven, vermijd veel van de kwade vermoedens. Voorwaar een deel van de kwade vermoedens zijn zonden. En bespioneert elkaar niet…"

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Je moet op Darkweb dingen kopen dan pas. Ik kende zn turkse guy die man kon alles meeluisteren meelezen freaky mennn

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Je moet op Darkweb dingen kopen dan pas. Ik kende zn turkse guy die man kon alles meeluisteren meelezen freaky mennn
    Nee hoor, er zijn bepaalde apps die je kan installeren. Die nestelen zich in de gsm en zijn niet zichtbaar.

    Ik ga echter geen info geven hierover omdat ik niet mee wil werken aan spionage. Maar het bestaat wel...zonder darkweb.
    The People

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Nee hoor, er zijn bepaalde apps die je kan installeren. Die nestelen zich in de gsm en zijn niet zichtbaar.

    Ik ga echter geen info geven hierover omdat ik niet mee wil werken aan spionage. Maar het bestaat wel...zonder darkweb.
    Wow Enge dingen