1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    183
    03-06-2011

    Exclamation Ik ben opzoek naar ideetjes

    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek naar wat je allemaal kan serveren bij een koffie-uurtje, naast koekjes, gebak en ander zoetigheid? Misschien iets hartigs??

    Wie heeft er ideetjes voor mij??
    Diamonds are a Girls best friend

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door hoceimaa_llady Bekijk reactie
    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek naar wat je allemaal kan serveren bij een koffie-uurtje, naast koekjes, gebak en ander zoetigheid? Misschien iets hartigs??

    Wie heeft er ideetjes voor mij??
    Plakjes avocado op een wit lang vierkant bord met cherry tomaatjes door midden gesneden en daarnaast ook andere hapjes erop zoals olijven, sushi en bijv crackers/stokbrood met basilicum erop en misschien kaas blokjes/kaas stengels? Ik lust zelf geen kaas maar wellicht is dit iets. Andere even op printerest kijken.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door hoceimaa_llady Bekijk reactie
    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek naar wat je allemaal kan serveren bij een koffie-uurtje, naast koekjes, gebak en ander zoetigheid? Misschien iets hartigs??

    Wie heeft er ideetjes voor mij??
    Je kunt ook wraps serveren, sandwiches met vulling naar keuze en daarnaast iets van een opschep salade. Genoeg keuze!
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth