1. #61
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door HaalJeVoetWeg Bekijk reactie
    Asfoureh is wel meer man dan jij.
    Hhhhh grappenmaker. Omgekeerde psychologie, je hoeft je niet te schamen hoor je bent tenslotte een Heumeu
    vooruit kijken is regeren.

  2. #62
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik ben geen feminist en zeker niet beschadigd hamdulilah.

    Leeghoofd. Weet je überhaupt wat dat woord betekent? Durf te wedden van niet gezien je stroom aan domme reacties op dit forum.
    Waarheid is hard. Van 10 reacties die je plaatst in topic over een man, zijn ze 10x giftig. Geen enkel keer iets zachtaardigs of iets in de richting zoals alle dames hierboven vermeld.
    Het valt gwn op.

    Zwaar beschadigd.
    vooruit kijken is regeren.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    9
    10-04-2020

    Verkies nooit hem boven je ouders
    En hij kan je niks maken
    Wat een dier van een man heb jij

  4. #64
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik begin echt zware error te krijgen, ongelooflijk dit echt walgelijk zulke mannen en het lef dat hij dan zogenaamd boos is. KOTS!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Maar hij doet alsof ik iets vreselijks heb gedaan, ik heb werkelijk niks gedaan, ik wist echt niet dat ze kwamen.
    Ik heb geprobeerd met hem te praten, hij doet of ik lucht ben...

    Zijn ouders zijn 2 maanden bij ons geweest.
    Wallah 2 maanden heb ik alles gedaan, heb mijn schoonmoeder geen dag laten koken, geen een kopje laten afwassen.
    Of ik nu niet lekker was, geen zin had, een kut dag op werk.
    Ik heb ze behandeld als mijn eigen ouders en beter zelfs.

    Hij overdrijft echt.
    Ik heb zo'n gevoel dat je man je niet vertrouwt. En dat dat niet perse aan jou ligt, maar aan hem zelf.

    Misschien moeten de gesprekken daarover gaan, ipv elke x proberen zijn overdreven reactie te begrijpen.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Je man vertrouwt je niet en denkt dat jij dingen voor hem achterhoud. Daar ligt de oorzaak van dit probleem en nog andere problemen in jullie huwelijk lees ik.
    Probeer hier samen aan te werken.

    En laat hem maar boos zijn, je hebt niets verkeerd gedaan. Ene oor in en andere oor uit.
    Een gast ontvang je altijd met open armen, onverwachts of niet. En al zeker als het je ouders of ouderen/ reizigers zijn.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Je man vertrouwt je niet en denkt dat jij dingen voor hem achterhoud. Daar ligt de oorzaak van dit probleem en nog andere problemen in jullie huwelijk lees ik.
    Probeer hier samen aan te werken.

    En laat hem maar boos zijn, je hebt niets verkeerd gedaan. Ene oor in en andere oor uit.
    Een gast ontvang je altijd met open armen, onverwachts of niet. En al zeker als het je ouders of ouderen/ reizigers zijn.
    Hij heeft al mijn wachtwoorden, tel, pincode, laptop, internet bankieren en app.

    Als hij ziet dat ik iets heb gepint en niet heb verteld dan ziet hij het als nog toch, tot op de seconde nauwkeurig...
    Hij gaat bijna dagelijks door mn whatsapp, dus ik snap eigenlijk niet waarom hij mij niet zou vertrouwen.

    Of ik het fijn vindt dat hij het checkt is een andere verhaal.
    Daar hebben we ook 100x over geruzied.
    Hij geeft als argument als ik niks te verbergen heb dan moet toch gewoon overal doorheen kunnen scrollen...
    Dus hij doet maar
    Broblem?

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Hij heeft al mijn wachtwoorden, tel, pincode, laptop, internet bankieren en app.

    Als hij ziet dat ik iets heb gepint en niet heb verteld dan ziet hij het als nog toch, tot op de seconde nauwkeurig...
    Hij gaat bijna dagelijks door mn whatsapp, dus ik snap eigenlijk niet waarom hij mij niet zou vertrouwen.
    Of ik het fijn vindt dat hij het checkt is een andere verhaal.
    Daar hebben we ook 100x over geruzied.
    Hij geeft als argument als ik niks te verbergen heb dan moet toch gewoon overal doorheen kunnen scrollen...
    Dus hij doet maar
    Ik zeg of bedoelde niet dat je iets verbergt, maar hij vertrouwd je niet. Zie je ook meteen aan zijn reactie "jullie hebben dit besproken zonder mij, daarom heb je nog niet gekookt etc"
    Btw al zou je dit op voorhand besproken hebben en je brengt hem later op de hoogte heb je nog steeds niets verkeerd gedaan hoor.
    Hij moet hier echt aan werken want dit is toch geen leven zo?
    Ik zou zoeken naar de oorzaak van het probleem, want dit gaat dagelijks blijven terugkomen. Waarom controleert hij alles, waarom is hij achterdochtig over alles, waarom zoekt hij het slechte achter alles.
    Dit wil niet zeggen dat de fout bij jou ligt. Het kan zijn dat hij iets meegemaakt heeft en dat hij daardoor mensen moeilijk vertrouwd en achterdochtig is. Of hij heeft angst om je te verliezen en denkt als hij de controle heeft over alles dat dit niet gaat gebeuren.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #69
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    sorry maar dit vind ik echt heel slecht van jouw man.
    Zij zijn jouw ouders! Wat denkt hij wel niet.
    Een man mag over alles klagen maar niet over jouw ouders!

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    1.011
    18-11-2004

    Typisch marokkaanse man( niet allemaal hamdolilah). Achterdochtig, vrouwtje onder duim houden, jaloers etc..
    Sorry maar je man is niet 100% en jij laat dit allemaal toe. Je ouders zijn belangrijker dan hem en zou dit eens goed in zijn oren knopen. Helaas kun je zulke mannen
    moeilijk veranderen. Zijn ouders staan wel bij hem op nr 1 en oh wee als je wat van hun vindt en zegt. Ik zou hem een goeie preek geven en desnoods met zijn moeder praten

    Deze man hoort jouw ouders als zijn ouders moeten behandelen en op handen dragen. hij heeft geen respect voor jou of je ouders. Dit is heel onislamitisch..

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    977
    04-09-2019

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Nou de laatste was over een broodje dat ik bij de subway had gekocht en hij had dit gezien op mijn bank afschrift.
    Ik heb het niet verzwegen, ik was het vergeten, ik heb gewoon geluncht...

    Hij heeft 2 weken niet tegen mij gepraat...

    Als ik je zeg dat ik na 4 jaar weet hoe ik hier mee om moet gaan dan lieg ik, Wallah.
    Dit heeft mij echt zo verdrietig gemaakt. Wow twee weken lang, terwijl je niet meer dan 3 dagen op iemand boos mag zijn in onze geloof. Moge Allah jou alle sabr schenken en het voor jou vergemakkelijken. Moge Allah de liefde tussen jullie alsmaar vergroten en versterken. Allah yehdi uw man.

    Zoals velen hier reeds hebben aangegeven ga opzoek naar de oorzaak van al deze problemen. Hoe is hij op vlak van zijn geloof etc.

    Veel moed! ♥

    Ps: Je gaf aan dat hij alles controleert. Weet hij ook dat je hierop komt en dit met kan bespreekt? Ik zou voorzichtig zijn okhti!!

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Sanae2004 Bekijk reactie
    Typisch marokkaanse man( niet allemaal hamdolilah). Achterdochtig, vrouwtje onder duim houden, jaloers etc..
    Sorry maar je man is niet 100% en jij laat dit allemaal toe. Je ouders zijn belangrijker dan hem en zou dit eens goed in zijn oren knopen. Helaas kun je zulke mannen
    moeilijk veranderen. Zijn ouders staan wel bij hem op nr 1 en oh wee als je wat van hun vindt en zegt. Ik zou hem een goeie preek geven en desnoods met zijn moeder praten

    Deze man hoort jouw ouders als zijn ouders moeten behandelen en op handen dragen. hij heeft geen respect voor jou of je ouders. Dit is heel onislamitisch..
    Ik wil onze vuile was liever niet bij familie buiten hangen.
    Heb ik nooit gedaan, en ik weet 100% zeker dat als ik dat wel doe ik nog verder van huis ben..

    Preken werkt ook niet, hij zegt alleen "ik ben al opgevoed door mijn moeder, hoef jij niet nog een x te doen" of dat ik niet zo een toon tegen hem aan moet slaan omdat hij geen kind is...
    Broblem?

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Justmyself. Bekijk reactie
    Dit heeft mij echt zo verdrietig gemaakt. Wow twee weken lang, terwijl je niet meer dan 3 dagen op iemand boos mag zijn in onze geloof. Moge Allah jou alle sabr schenken en het voor jou vergemakkelijken. Moge Allah de liefde tussen jullie alsmaar vergroten en versterken. Allah yehdi uw man.

    Zoals velen hier reeds hebben aangegeven ga opzoek naar de oorzaak van al deze problemen. Hoe is hij op vlak van zijn geloof etc.

    Veel moed! ♥

    Ps: Je gaf aan dat hij alles controleert. Weet hij ook dat je hierop komt en dit met kan bespreekt? Ik zou voorzichtig zijn okhti!!
    Amin, Allahoma Ameen op al je ad3iya, dankjwel!!

    hij bidt, hij doet kennis op hmdl..

    Het enige wat ik er nu uit op kan maken is dat hij van alles op de hoogte wil zijn, maar in deze situatie was het overmacht, voormij.
    dat hij zich er niet overheen kan/wil zetten kan ik op het moment ook niks mee.

    hij zit in de werk kamer, hij heeft daar zijn pc, telefoon, eten internet, zelfs een slaapbank.
    hij komt die kamer alleen af als hij eten wil pakken of wil gaan sporten ofzo, als ik klop reageert hij niet, als ik hem iets vraag reageert hij niet.
    Ik weet het ook niet meer,

    Chokran ♥
    Broblem?

  14. #74
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Amin, Allahoma Ameen op al je ad3iya, dankjwel!!

    hij bidt, hij doet kennis op hmdl..

    Het enige wat ik er nu uit op kan maken is dat hij van alles op de hoogte wil zijn, maar in deze situatie was het overmacht, voormij.
    dat hij zich er niet overheen kan/wil zetten kan ik op het moment ook niks mee.

    hij zit in de werk kamer, hij heeft daar zijn pc, telefoon, eten internet, zelfs een slaapbank.
    hij komt die kamer alleen af als hij eten wil pakken of wil gaan sporten ofzo, als ik klop reageert hij niet, als ik hem iets vraag reageert hij niet.
    Ik weet het ook niet meer,

    Chokran ♥


    Moge allah jou veel sabr geven en ook een mooi huwelijk geven. Moge Allah jullie altijd bijstaan!
    Een dua is het minst wat ik kan doen.

  15. #75
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door sefriwia Bekijk reactie
    Amin, Allahoma Ameen op al je ad3iya, dankjwel!!

    hij bidt, hij doet kennis op hmdl..

    Het enige wat ik er nu uit op kan maken is dat hij van alles op de hoogte wil zijn, maar in deze situatie was het overmacht, voormij.
    dat hij zich er niet overheen kan/wil zetten kan ik op het moment ook niks mee.

    hij zit in de werk kamer, hij heeft daar zijn pc, telefoon, eten internet, zelfs een slaapbank.
    hij komt die kamer alleen af als hij eten wil pakken of wil gaan sporten ofzo, als ik klop reageert hij niet, als ik hem iets vraag reageert hij niet.
    Ik weet het ook niet meer,

    Chokran [emoji813]
    Heel vervelend en alles, maar je kiest hier toch echt zelf voor. Wil jij niet veranderen waardoor de situaties zal veranderen dan kun je maar beter accepteren dat je niks waard voor hem bent zodat de frustratie die je dat oplevert je niet ook nog eens een ziekte oplevert zowel fysiek als mentaal.
    Niemand is het waard zo voor te leven. Echt, poets je gevoel voor eigenwaarde en laat zien dat je een vrouw van waarde bent die respect opeist. Sleutel ligt echt bij jou. Hij geniet van zn leventje en jij zit te verdorren. Kies je hiervoor, stop dan met klagen, want hij gaat niet uit zichzelf veranderen.

    Rabbi m3ak.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran