1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    welke 3obodia,? waarom die achterlijkheid?? das azulisme je zegt iets die nergens op slaat .
    Goeltlek baraka men 3oeboediya oe safi. Allah 3awnek aggi

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017



    Is dit al opgeheven dit is bij veel mensen uit alhoceima blijven hangen
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  3. #33

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Goeltlek baraka men 3oeboediya oe safi. Allah 3awnek aggi
    welke 3oeboedia, ? ik had het enkel over het bezoek en later over het bouwen,

    heb nergens iets van 3obodia gezegd . waarom zijn jullie hoofden altijd zwaar vol stroo.

    als allah swt mij wil helpen is je do3a niet nodig , d3i m3a rasek

  4. #34

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie


    Is dit al opgeheven
    in 1958 zijn soldaten heen gestuurd klopt, maar militaire zonne is kampvuur verhalen,

    je komt met een papiertje van 1957 en denk das de bron,

    er zijn in tanger vaak militairen gestuurd voorbeeld 1984 was zelf getuige,

    waar is die militaire zone dan?

  5. #35

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Wat zegt Allaah over de taghut? Wat is hun eindbestemming?
    Wat zegt Allaah over legislatie? Wie is de Legislator, m6 of Allaah?
    Waarom hanteert deze homofiel de shariah niet?
    Waarom verleent deze dikke fitnazaaiers kredieten met dikke rente erop?
    Waarom deelt deze dikke aids patiënt met zijn monopoly op de markt zijn vermogen niet met de bevolking?
    je vlucht,

    laten we het bij oordelen die jij zegt dat die geveld is blijven,

    waar heb je dat gelezen plaatst bron ,

    jij bent moshrik die zegt dat yawm al 9iyama plaatst heeft gevonden

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    in 1958 zijn soldaten heen gestuurd klopt, maar militaire zonne is kampvuur verhalen,

    je komt met een papiertje van 1957 en denk das de bron,

    er zijn in tanger vaak militairen gestuurd voorbeeld 1984 was zelf getuige,

    waar is die militaire zone dan?
    het staat op papier en stempel dat alhoceima een militairen zone. Met dahir nummer 1.58.381is deze Dahir geannuleerd of nog steeds van kracht. Op papier staat dat alhoceima een militairen zone is en jij komt hier aan met sheesha lounge verhalen
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    welke 3oeboedia, ? ik had het enkel over het bezoek en later over het bouwen,

    heb nergens iets van 3obodia gezegd . waarom zijn jullie hoofden altijd zwaar vol stroo.

    als allah swt mij wil helpen is je do3a niet nodig , d3i m3a rasek
    Broeder wij hebben een gesprek opniveau gehad. Jij kan dat blijkbaar niet aan door gelijk azul erbij te halen en weet ik het. Ja dan concludeer ik gewoon dat jij diep in de 3oeboediya zit broeder. En arabisch spreek ik vloeiend maak je niet druk. Daar maak je bij mij geen indruk mee. Allah ihdiek oe safi..

  8. #38

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Broeder wij hebben een gesprek opniveau gehad. Jij kan dat blijkbaar niet aan door gelijk azul erbij te halen en weet ik het. Ja dan concludeer ik gewoon dat jij diep in de 3oeboediya zit broeder. En arabisch spreek ik vloeiend maak je niet druk. Daar maak je bij mij geen indruk mee. Allah ihdiek oe safi..
    die niveau heb jij gebroken door dingen bij te halen die niet relevant zijn,/

    jij gaat gelijk in de verdediging, heb nergens iets gezegd of je arab kan spreken of niet. waarom haal je iets bij wat niet is.

    das een soort minderwaardigheidscomplex ,daar leiden veel mokros aan vooral azulisten

  9. #39

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    jij bent te dom voor woorden.

    Dus jij ontkent dat Muhammad saws de Hemelvaart heeft gedaan en jij ontkent wat hij heeft gezien en wie daar zitten?
    Ontken je ook dat de duivel vervloekt is of moet hij wachten tot de dag des oordeelt voordat hij vervloekt word? Geldt dit ook voor joden?

    Een vraagje welke eindbestemming is in het vooruitzicht gesteld als je je bezigt met Riba of Shirk bv?

    Heeft Allaah geen oordeel geveld over de kuffar en hun eindbestemming?

    Zeg eens ie-aaaaa ezel.
    waarom ben ik dom, jij zei dat allah zijn oordeel heeft geveld , ik zei dat komt pas bij yawm al 9iyama,

    ik vroeg je om bron , die ik 100% weet dat het niet is,

    ale7mar, als jij moslim was dan wist je dat salafisme nesg verwerpen en jij noemt zich salafi???

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    die niveau heb jij gebroken door dingen bij te halen die niet relevant zijn,/

    jij gaat gelijk in de verdediging, heb nergens iets gezegd of je arab kan spreken of niet. waarom haal je iets bij wat niet is.

    das een soort minderwaardigheidscomplex ,daar leiden veel mokros aan vooral azulisten
    Nee die heb jij verbroken toen je azul erbij betrok. En dat is iets wat ik niet kan accepteren, mensen in hokjes plaatsen. Ik heb alleen relevante informatie gedeeld zoals hoe riffijnen worden weggestuurd doordat er een militaire zone is. Verder komen anderen met bewijzen die jij weg doet als kampvuur verhalen. Maar ik heb van jou geen enkel tegenbewijs gezien. en het arabisch dat gebruik jij de hele tijd. Dus vandaar de opmerking erover. voor de rest ben ik niet overtuigd van jouw intelligentie over 'mokros' en 'azulisten'. Stiekem ben je er zelf een heb ik het gevoel

  11. #41

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Bewijs maar dat het verworpen word. Ik heb het geleerd van Sheikh Musa Ahmed Jibril, hij is geen Sufi iig.
    ik kan het je bewijzen, maar eerst mijn vraag beantwoorden ,plaats bron waarin allah swt zijn oordeel heeft geveld over Mo6

  12. #42

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Nee die heb jij verbroken toen je azul erbij betrok. En dat is iets wat ik niet kan accepteren, mensen in hokjes plaatsen. Ik heb alleen relevante informatie gedeeld zoals hoe riffijnen worden weggestuurd doordat er een militaire zone is. Verder komen anderen met bewijzen die jij weg doet als kampvuur verhalen. Maar ik heb van jou geen enkel tegenbewijs gezien. en het arabisch dat gebruik jij de hele tijd. Dus vandaar de opmerking erover. voor de rest ben ik niet overtuigd van jouw intelligentie over 'mokros' en 'azulisten'. Stiekem ben je er zelf een heb ik het gevoel
    jij hebt geen relavante info gegeven, jij kwam met kampvuur verhalen,

    waar ligt die militaire zone in al hociema, ? iemand moet die toch weten ? als dat zo kloppen , ik kom er vandaan , maar ken het niet

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    ik kan het je bewijzen, maar eerst mijn vraag beantwoorden ,plaats bron waarin allah swt zijn oordeel heeft geveld over Mo6
    Lees sura 63; munafiqoon (de hypocrieten). Denk dat je daar een eind mee komt..

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    jij hebt geen relavante info gegeven, jij kwam met kampvuur verhalen,

    waar ligt die militaire zone in al hociema, ? iemand moet die toch weten ? als dat zo kloppen , ik kom er vandaan , maar ken het niet
    Bewijs is er en jij legt dat weg als kampvuur verhalen. Een zone is een gebied, toevallig waar jij woont. Ik ben met relevante informatie gekomen. Jij niet.

  15. #45

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Bewijs is er en jij legt dat weg als kampvuur verhalen. Een zone is een gebied, toevallig waar jij woont. Ik ben met relevante informatie gekomen. Jij niet.
    als je zegt militaire gebied wijs het mij aan, kan ik zeggen wat daar is, ik ken heel provincie al hociema .