1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Teveel zondes? Is er nog hoop voor jou?

    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh



    Dat is één van de grootste trucjes van de duivel!

    Één van de namen van Allah is, Al Ghaffaar.
    De oneindige vergever, Hij blijft vergeven, Subhanallah!

    En dan komt iemand jou wijsmaken dat JIJ niet vergeven zult worden?! Terwijl je wel spijt hebt enzo.

    De duivel wilt niet dat iemand beter wordt en vooruitgang boekt.

    Op het moment dat je op het slechte pad bent, en je wilt de “afslag” nemen naar de goede weg, dan raakt de duivel in paniek!



    (Gedachtes die in je kunnen opkomen, dit is puur van de duivel, dus trap er niet in en zoek je toevlucht bij Allah)
    Nee! Je hebt teveel zondes, je gaat nooit vergeven worden, want je hebt al andere kansen gekregen en die heb je niet gepakt. Wat een schijnheilig mens, pas nu ga je zogenaamd het goede pad op! Pas nu er iets is gebeurd wat slecht is, ga je zogenaamd je best doen.


    Trap hier aub niet in!
    Dit heeft puur als doel, dat jij gaat twijfelen aan de genade van Allah, zodat je gaat denken: ik wordt toch nooit vergeven, de kans van vergeving is klein. Mijn zondes zijn te groot etc.


    Allah zegt in de Koran: verlies niet de hoop en wees niet verdrietig. https://nl.pinterest.com/pin/736479345291210114/


    De duivel is hopeloos, want aan hem is beloofd dat hij gaat branden in de hel. Dus maakt hij de zonen van Adam (op wie hij jaloers is) ook hopeloos. (Die hater mentaliteit, ik niet, dan hij ook niet.)

    Want wat wilt de duivel? Dat de zonen van Adam (vrede en zegeningen zij met hem) naar de hel gaan.


    En soms gebeurt er iets in je leven (goed of slecht), waardoor je gaat nadenken: ik ben van God los, ik ben te ver afgedwaald.

    Dit zijn gebeurtenissen, of ze nou goed of slecht zijn doet er niet toe, gebeurtenissen waardoor je ogen openen.


    Allah laat jou zien!
    Je wordt teruggeroepen door Allah! Oh Mijn dienaar keer terug naar het rechte pad!

    Besef wat een gunst!
    Van al die anderen kiest Allah jou! Dus wees dankbaar en doe je best en zoek de tevredenheid van Allah (door goede daden en wegblijven van het verbodene).


    Wacht niet tot morgen, hoe eerder hoe beter.
    Als je zegt: ik doe het morgen of volgende week, dan geef je de duivel tijd, tijd om jou tot andere gedachten te brengen!



    En Allah weet het het beste.
    Salam
    Laatst gewijzigd door 3esses: 12-08-2020 om 23:40 Reden: Aangepast
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Moge Allah shwt iedereen kennis geven over de islam, amin!

    Moge Allah shwt iedereen leiden op het rechte pad, amin!

    Moge Allah shwt iedereen behoeden voor al het slechte, amin!

    Moge Allah shwt de rest van jouw leven, samen met jouw geliefden, het beste van jullie leven laten zijn, amin!

    Moge Allah shwt iedereen beschermen tegen al het slechte, amin!
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Verdien JIJ een tweede kans?
    https://m.youtube.com/watch?v=LLXd8p6jI5c
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Salamoualaikoum
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Up
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Salamoualaikoum
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!