1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.347
    16-05-2005

    Illegale partner uit Nederland.

    Kan ik daarmee trouwen? En wat als zij zwanger van mij is. Wat zijn dan de gevolgen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Je tekst is vaag.. Focus je éérst op 'n rechtsgeldige Islamitische huwelijksakte, doe het a.s.a.p. Burgerhuwelijk komt daarna wel. Je moet je eerder zorgen maken dat je eventueel zina pleegt en een kind bij haar verwerkt. De gevolgen zijn gigantisch voor jullie hiernamaals.. en het wereldse leven zal moeilijker worden voor het kind. Khair in sha Allah.

  3. #3
    le3sel

    Reacties
    194
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Je tekst is vaag.. Focus je éérst op 'n rechtsgeldige Islamitische huwelijksakte, doe het a.s.a.p. Burgerhuwelijk komt daarna wel. Je moet je eerder zorgen maken dat je eventueel zina pleegt en een kind bij haar verwerkt. De gevolgen zijn gigantisch voor jullie hiernamaals.. en het wereldse leven zal moeilijker worden voor het kind. Khair in sha Allah.
    Hahahahhah you are not from here are you?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door islam-4_Everboy Bekijk reactie
    Kan ik daarmee trouwen? En wat als zij zwanger van mij is. Wat zijn dan de gevolgen?
    Stapsgewijs te werk gaan. Ik neem aan dat jij hier opgegroeid bent, dus om de papieren in orde te krijgen weet je wat je daarvoor moet doen

    Eerst trouwen, dan kinderen baren. Dat is de enige manier islamitisch gezien. Uit je profiel haal ik uit dat je kennis op doet en de islam bestudeert dus dit is iets wat je weet ga ik vanuit

    Good luck!

  5. #5
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Volgens mij zou zij terug naar land van herkomst moeten, vervolgens start jij de procedure vanaf hier. Vanuit België gaat het sneller. Dus wellicht hier werken en daar een woning huren. Dan het proces vanaf daar starten. Heeft een nicht van mij ook gedaan. Partner hier ontmoet zonder papieren en toen moest hij vanuit Marokko de papieren aanvragen. Is Hamdullilah goed verlopen. Ik zou wel extra navraag doen, als er inmiddels een kind is. Je kan telefonisch en anoniem contact opnemen met de IND. Ik denk dat zij jou van een concreter antwoord kunnen verschaffen.