1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    jongere marokaanse meisjes valle steeds meer op oudere manne omdat

    ze volwassner zijn en de leiding beter neme en ook omdat ze hun aantrekkelijker vinde maar wallah weet je wat egt dom is die vrouwe gehoorzame die man die beter weet geen eens ze gaan koppig zijn en hun eigen manier volge maar wat ik dan niet begrijp is je wil een man die beter weet dan jou en de leiding neemt maar nog steeds luister je niet naar hem. islam zegt gehoorzaam je man dus dat is sowieso beter voor jullie of die nou oude man is of niet. wallah de marokaanse vrouw is tegewoordig egt de weg kwijt

    Mij aller grootste tip naar manne. vermijd de vrouwe met kech mentaliteit als kiespijn!
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    wallah de marokaanse vrouw is tegewoordig egt de weg kwijt!
    Klopt. De moderne Marokkaanse vrouw is de weg kwijt. Dat geldt niet voor de moderne Nederlandse vrouw, want in tegenstelling tot de Marokkaanse vrouw, komt een Nederlandse niet uit een patriarchale samenleving.
    Vrouwen die uit een traditionele cultuur komen, ontsporen volledig, zodra ze afzien van hun oorspronkelijke cultuur. Ze schieten door in de vrouwenemancipatie en het feminisme.

    Wat is de emancipatie van de vrouw? Het woord, oftewel de term op zich maakt alles duidelijk: eMANcipatie, man. Dus de vrouw wordt man, wordt makkelijk, wordt gedefeminiseerd, ze verwerpt haar vrouwelijke karaktereigenschappen in ruil voor mannelijke.

    Vrouwen moeten zich er goed van bewust zijn, dat ze uiteindelijk op basis van hun vrouwelijkheid worden beoordeeld.
    Sterker door Strijd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Klopt. De moderne Marokkaanse vrouw is de weg kwijt. Dat geldt niet voor de moderne Nederlandse vrouw, want in tegenstelling tot de Marokkaanse vrouw, komt een Nederlandse niet uit een patriarchale samenleving.
    Vrouwen die uit een traditionele cultuur komen, ontsporen volledig, zodra ze afzien van hun oorspronkelijke cultuur. Ze schieten door in de vrouwenemancipatie en het feminisme.

    Wat is de emancipatie van de vrouw? Het woord, oftewel de term op zich maakt alles duidelijk: eMANcipatie, man. Dus de vrouw wordt man, wordt makkelijk, wordt gedefeminiseerd, ze verwerpt haar vrouwelijke karaktereigenschappen in ruil voor mannelijke.

    Vrouwen moeten zich er goed van bewust zijn, dat ze uiteindelijk op basis van hun vrouwelijkheid worden beoordeeld.
    True that, mannelijke vrouwen zijn afknapper
    Heavy

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ze volwassner zijn en de leiding beter neme en ook omdat ze hun aantrekkelijker vinde maar wallah weet je wat egt dom is die vrouwe gehoorzame die man die beter weet geen eens ze gaan koppig zijn en hun eigen manier volge maar wat ik dan niet begrijp is je wil een man die beter weet dan jou en de leiding neemt maar nog steeds luister je niet naar hem. islam zegt gehoorzaam je man dus dat is sowieso beter voor jullie of die nou oude man is of niet. wallah de marokaanse vrouw is tegewoordig egt de weg kwijt

    Mij aller grootste tip naar manne. vermijd de vrouwe met kech mentaliteit als kiespijn!
    Ik zal de kech mentaliteit met een boog ontwijken.
    Heavy

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Jouw topics zijn ergens wel lachwekkend.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Waarom houden jullie je bezig hoe vrouwen zijn laat gewoon gaan telkens het geroddel.

  7. #7
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Citaat Geplaatst door Energie007 Bekijk reactie
    Waarom houden jullie je bezig hoe vrouwen zijn laat gewoon gaan telkens het geroddel.
    Je begrijpt het niet. Het is omgekeerde psychologie. Het is een nieuwe verleidingstechniek.
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Energie007 Bekijk reactie
    Waarom houden jullie je bezig hoe vrouwen zijn laat gewoon gaan telkens het geroddel.
    Ja hahah. Je mag niets schrijven over Marokkaanse vrouwen tegenwoordig. Doe je dat wel, dan wordt je bespuugt, belastert en aangevallen. Je mond wordt meteen gesnoerd.

    Misschien heb je ook gelijk. Je hebt gelijk hierbij. Ik zal ermee stoppen. Het heeft geen zin, want het veroorzaakt nogal wat reacties. Nergens voor nodig.

    Marokkaanse dames, jullie zijn de best!
    Sterker door Strijd

  9. #9
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja hahah. Je mag niets schrijven over Marokkaanse vrouwen tegenwoordig. Doe je dat wel, dan wordt je bespuugt, belastert en aangevallen. Je mond wordt meteen gesnoerd.

    Misschien heb je ook gelijk. Je hebt gelijk hierbij. Ik zal ermee stoppen. Het heeft geen zin, want het veroorzaakt nogal wat reacties. Nergens voor nodig.

    Marokkaanse dames, jullie zijn de best!
    Als je de negativiteit loslaat zal je misschien de juiste wel ontmoeten. Negatieve zaken trekken negatieve zaken aan. Magneet.
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ja. Idd minder negatief doen over vrouwen, minder zeuren en klagen. Dat is een stap in de goede richting!

    Je geeft constructief advies. Dit wat je zegt, bouwt namelijk op.

    Jouw reactie is om die reden veel beter, dan andere terugkoppelingen die ik hier ontvangen heb op mijn berichten m.b.t vrouwen.

    In die andere gevallen werd ik uitgescholden, beledigd, bespuugd en belasterd. Daar is niets opbouwend aan.
    Sterker door Strijd

  11. #11
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja. Idd minder negatief doen over vrouwen, minder zeuren en klagen. Dat is een stap in de goede richting!

    Je geeft constructief advies. Dit wat je zegt, bouwt namelijk op.

    Jouw reactie is om die reden veel beter, dan andere terugkoppelingen die ik hier ontvangen heb op mijn berichten m.b.t vrouwen.

    In die andere gevallen werd ik uitgescholden, beledigd, bespuugd en belasterd. Daar is niets opbouwend aan.
    Maar eerlijk jouw uitspraken lokten zulk gedrag uit.

    Maar leer eruit en gayr in sha allah. Rizq ligt in de handen van Allah 3azza wa jal. Alles is mogelijk!

    En dan nog een laatste advies dat ik ook aan mezelf richt. Als wij die ideale partner wensen, moeten we zelf streven om een ideale partner te zijn voor een ander!
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Ijskoningin Bekijk reactie
    Maar eerlijk jouw uitspraken lokten zulk gedrag uit.
    Ik vind dat het te ver gaat om gelijk iemand uit te schelden, te bespugen, te belasteren en zelfs zijn mannelijk ter discussie te stellen, enkel, omdat hij een bepaald standpunt inneemt.
    Dat is niet goed te praten. Dat is niet de juiste manier. Sterker nog, dat is gewoon barbaars.

    Citaat Geplaatst door Ijskoningin Bekijk reactie
    En dan nog een laatste advies dat ik ook aan mezelf richt. Als wij die ideale partner willen, moeten we zelf streven om een ideale partner te zijn voor een ander!
    Mooi gezegd. Je klinkt als een soort oudere, wijze zus, of een tante, die oprecht vanuit haar hart advies geeft.

    Dat ervaar ik als prettig en positief, als blijkt dat degene met wie je communiceert, een hart heeft!
    Sterker door Strijd

  13. #13
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik vind dat het te ver gaat om gelijk iemand uit te schelden, te bespugen, te belasteren en zelfs zijn mannelijk ter discussie te stellen, enkel, omdat hij een bepaald standpunt inneemt.
    Dat is niet goed te praten. Dat is niet de juiste manier. Sterker nog, dat is gewoon barbaars.



    Mooi gezegd. Je klinkt als een soort oudere, wijze zus, of een tante, die oprecht vanuit haar hart advies geeft.

    Dat ervaar ik als prettig en positief, als blijkt dat degene met wie je communiceert, een hart heeft!
    Ik keur het niet goed natuurlijk, langs geen enkele kant. Waarom kunnen wij Marokkanen niet op een normale manier met elkaar discussiëren zonder verwijten?
    Met negativiteit bereiken we niks. Ik vind het wel mooi van je dat je tenminste erkent dat je verkeerd bent. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid!

    Elk hart heeft een natuurlijke aanleg. Het is een verloren strijd om daar tegenin te gaan.

    Bedankt broertje! Zie het kan dus wel gewoon. Gewoon communiceren zonder op elkaar in te hakken.
    Je suis venu, j'ai vu et je suis parti

  14. #14
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Vrouwen bestaan niet
    vooruit kijken is regeren.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ijskoningin Bekijk reactie
    Je begrijpt het niet. Het is omgekeerde psychologie. Het is een nieuwe verleidingstechniek.
    spreek voor je zelf als jij je verleid voel want dit slaat nergens op
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups