1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.735
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Politie ontmantelt grootste cocaïnewasserij ooit

    De politie heeft vrijdag in een omgebouwde paardenmanege in Nijeveen de grootste cocaïnewasserij in Nederland ooit ontmanteld. In het drugslab werd cocaïne geproduceerd uit zogenoemd dragersmateriaal, zoals kleding.





    De politie heeft zeventien verdachten aangehouden, meldt ze dinsdag. In de wasserij vond de politie tienduizenden liters aan chemicaliën en zo'n 100 kilo cocaïne. Bij de manege waren ook slaapvertrekken en recreatieruimten gebouwd. De politie pakte zestien verdachten op in de Drentse plaats, onder wie de eigenaar van het terrein.

    De politie viel dezelfde dag ook loodsen binnen in Elshout en in Apeldoorn. In deze laatste plaats vond de politie ongeveer 120.000 kilo dragersmateriaal. Uit dit dragersmateriaal wordt via een chemisch proces cocaïne onttrokken. In Apeldoorn is een verdachte aangehouden.

    Drie van de verdachten hebben de Nederlandse nationaliteit, waarvan een ook een Colombiaanse paspoort heeft. Dertien verdachten hebben de Colombiaanse nationaliteit en een is Turks. De politie sluit meerdere aanhoudingen niet uit. De verdachten worden woensdag en donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.

    De ontmanteling van het lab door de Landelijke Faciliteit Ondersteuning Ontmanteling (LFO) duurde drie dagen omdat het chemische proces uiterst voorzichtig gestopt moest worden en het materiaal moest worden afgevoerd. LFO-hoofdinspecteur André van Rijn: "Het betreft hier het grootste cocaïnelaboratorium dat ooit in Nederland is aangetroffen.


    Gezien het aantal mensen dat er werkte, de installatie(s), de grootte, de inrichting en de apparatuur, schatten we de productiecapaciteit op 150 tot 200 kilo cocaïne per dag. Dit aantal kilo’s staat gelijk aan een straatwaarde van tussen de 4,5 en 6 miljoen euro (onversneden)."

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De politie heeft vrijdag in een omgebouwde paardenmanege in Nijeveen de grootste cocaïnewasserij in Nederland ooit ontmanteld. In het drugslab werd cocaïne geproduceerd uit zogenoemd dragersmateriaal, zoals kleding.





    De politie heeft zeventien verdachten aangehouden, meldt ze dinsdag. In de wasserij vond de politie tienduizenden liters aan chemicaliën en zo'n 100 kilo cocaïne. Bij de manege waren ook slaapvertrekken en recreatieruimten gebouwd. De politie pakte zestien verdachten op in de Drentse plaats, onder wie de eigenaar van het terrein.

    De politie viel dezelfde dag ook loodsen binnen in Elshout en in Apeldoorn. In deze laatste plaats vond de politie ongeveer 120.000 kilo dragersmateriaal. Uit dit dragersmateriaal wordt via een chemisch proces cocaïne onttrokken. In Apeldoorn is een verdachte aangehouden.

    Drie van de verdachten hebben de Nederlandse nationaliteit, waarvan een ook een Colombiaanse paspoort heeft. Dertien verdachten hebben de Colombiaanse nationaliteit en een is Turks. De politie sluit meerdere aanhoudingen niet uit. De verdachten worden woensdag en donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.

    De ontmanteling van het lab door de Landelijke Faciliteit Ondersteuning Ontmanteling (LFO) duurde drie dagen omdat het chemische proces uiterst voorzichtig gestopt moest worden en het materiaal moest worden afgevoerd. LFO-hoofdinspecteur André van Rijn: "Het betreft hier het grootste cocaïnelaboratorium dat ooit in Nederland is aangetroffen.


    Gezien het aantal mensen dat er werkte, de installatie(s), de grootte, de inrichting en de apparatuur, schatten we de productiecapaciteit op 150 tot 200 kilo cocaïne per dag. Dit aantal kilo’s staat gelijk aan een straatwaarde van tussen de 4,5 en 6 miljoen euro (onversneden)."
    Poppenkast natuurlijk politie wat werk geven zehma ze doen aan drugbestrijding . Ondertussen laten dezelfde mensen duizenden kilo’s binnen.

  3. #3
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    narcostaat
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    narcostaat
    narco pedofielen aids staat

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Poppenkast natuurlijk politie wat werk geven zehma ze doen aan drugbestrijding . Ondertussen laten dezelfde mensen duizenden kilo’s binnen.
    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    narcostaat
    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    narco pedofielen aids staat
    Maar wel in die vervallen staat blijven wonen?

    Is dat niet hypocriet?

    Ik faal dat soort gedrag altijd te begrijpen, ik zou niet in een land blijven wonen waarvan ik elke dag zou denken dat het een mislukt land is.
    The People

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Maar wel in die vervallen staat blijven wonen?

    Is dat niet hypocriet?

    Ik faal dat soort gedrag altijd te begrijpen, ik zou niet in een land blijven wonen waarvan ik elke dag zou denken dat het een mislukt land is.
    alleen mislukkelingen doen dat en tegelijkertijd waarderen ze wel mislukte staten,maar daar durven ze zich niet te vestigen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    alleen mislukkelingen doen dat en tegelijkertijd waarderen ze wel mislukte staten,maar daar durven ze zich niet te vestigen..
    Ik begrijp het niet, principieel ben je dan gewoon leeg.
    The People

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Maar wel in die vervallen staat blijven wonen?

    Is dat niet hypocriet?

    Ik faal dat soort gedrag altijd te begrijpen, ik zou niet in een land blijven wonen waarvan ik elke dag zou denken dat het een mislukt land is.
    Inplaats dat je op de man speelt zoals jullie khawana altijd doen reageer 1 keer in je leven ontopic als je lukt . Ik weet dat het moeilijk voor jullie is om op de geeerde land kritiek te leveren .

  9. #9
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Maar wel in die vervallen staat blijven wonen?

    Is dat niet hypocriet?

    Ik faal dat soort gedrag altijd te begrijpen, ik zou niet in een land blijven wonen waarvan ik elke dag zou denken dat het een mislukt land is.
    dit is een narcostaat net als de rif dat ook is
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  10. #10
    3asha Cha3b

    Reacties
    304
    16-07-2019

    Eindelijk praat je de waarheid. Marokko is een narcostaat. Want rif is een deel van Marokko. Naast narcostaat is Marokko het land waarin alles mag, als je maar betaalt. Je hoeft maar naar Marrakech te gaan. Na Thailand staat Marokko op 2 qua sekstoerisme. Je begint het eindelijk te snappen Ghizou

  11. #11
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Fires Bekijk reactie
    Eindelijk praat je de waarheid. Marokko is een narcostaat. Want rif is een deel van Marokko. Naast narcostaat is Marokko het land waarin alles mag, als je maar betaalt. Je hoeft maar naar Marrakech te gaan. Na Thailand staat Marokko op 2 qua sekstoerisme. Je begint het eindelijk te snappen Ghizou
    ben je soms lid van de partij voor de pedofielen?
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Ik ga een azuli weer op de feiten drukken wat deze schizofrenen vaker last mee hebben daarom staan ze ook bekend als de grootste leugenaars van nederland . Niemand in dit land neemt die ratten nog serieus hier zijn de grootste sekstoerisme landen . https://tourismteacher.com/sex-tourism-countries/

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Als jullie khawana het over seks willen hebben heb het over de marokkaanse rif schandknaapjes die hun kont voor 20 euro aan pim fortuin hebben verkocht . Dat zijn nou feiten die echt gebeuren niet die kampvuurverhalen die jullie proberen te verspreiden .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Inplaats dat je op de man speelt zoals jullie khawana altijd doen reageer 1 keer in je leven ontopic als je lukt . Ik weet dat het moeilijk voor jullie is om op de geeerde land kritiek te leveren .
    Het is een legitieme vraag.

    Waarom zou je in een land blijven waar je niet goed kan leven en waar volgens jullie ernstige problemen heersen?
    Dat is hypocriet, je kan zeker kritisch zijn dat is geen enkel probleem maar bij jullie is het nog erger zeuren dan een klein kind dat geen snoep meer krijgt.

    Man the fuck up en maak wat van je leven in plaats van te huilen over nieuwsberichten van drugsvangsten.
    The People

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    dit is een narcostaat net als de rif dat ook is
    Die narcostaat is gedoogd door de Marokkaanse overheid, klop eens bij die mensen aan in plaats van op het forum traantjes te laten. Je blijft anders wel braaf in die narcostaat wonen, waarom doe je dat?
    The People