1. #106

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Jij bent echt een zwakkeling.

    Ik moet Malena voor je halen. Met 2 woorden liet ze je springen als een aap en begon je mij aan te vallen

    Wallah, toen ik dat zag kreeg ik gewoon meer respect voor die trut.

    B9a rajel wa koun ASSAD
    jij bepaalt hahahaha, nta ghir iblis , shekam je brengt info van die naar die,

  2. #107

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jahannam insha Allah voor jou ah kaffir billah.
    een katholiek wens jehanama aan een moslim , ashes to ashes dust to dust hahahaha

  3. #108
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jij ook roht kowed ah kk holbewoner. Wollah je bent één grote grap dat wordt uitgelachen door kuffar met je kk stammen oorlog die niemand wat boeit.
    Precies dit.

  4. #109
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    jij bepaalt hahahaha, nta ghir iblis , shekam je brengt info van die naar die,
    Je wordt hier door iedereen uitgescholden hhh dat zegt genoeg ya Zohair

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Precies dit.
    Die man is echt vermoeiend. Net een vastlopende plaat met zijn kk arrogantie hele bevolkingen lopen zwartmaken en tegen elkaar opstoken.

    Wollah nog effe ik ga denken dit is een kk zionist die hier Moslims opstookt tegen elkaar.
    Heavy

  6. #111

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Je wordt hier door iedereen uitgescholden hhh dat zegt genoeg ya Zohair
    wie is iedereen. hahahahaha

    azulis demo maar die scheld niet, oushen de le7mar en jij iblis wie anders,

    jij wordt juist door veel uitgekotst ya iblis,

  7. #112

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    ben 17 dagen niet hier geweest, lees wel dat ik gemist wordt , kan jij niet zeggen iblis

  8. #113
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Die man is echt vermoeiend. Net een vastlopende plaat met zijn kk arrogantie hele bevolkingen lopen zwartmaken en tegen elkaar opstoken.

    Wollah nog effe ik ga denken dit is een kk zionist die hier Moslims opstookt tegen elkaar.
    Kan zijn dat de PrEP zijn hersensfunctie aantast.

  9. #114

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Die man is echt vermoeiend. Net een vastlopende plaat met zijn kk arrogantie hele bevolkingen lopen zwartmaken en tegen elkaar opstoken.

    Wollah nog effe ik ga denken dit is een kk zionist die hier Moslims opstookt tegen elkaar.
    gaan we met ziektes schelden , nta katholiki 7wawek kenti ba9i shgir , jij heb geen stabiele opvoeding gehad ,

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Kan zijn dat de PrEP zijn hersensfunctie aantast.
    GHB in zijn drankje en achterlaten bij Paul de Leeuw. Dan krijgt die goeie HIV.
    Heavy

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    gaan we met ziektes schelden , nta katholiki 7wawek kenti ba9i shgir , jij heb geen stabiele opvoeding gehad ,
    Je bent een clown ah achterlijke baviaan. Ga in je boom klimmen en azuli roepen terwijl je krabt aan je reet.
    Heavy

  12. #117
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    GHB in zijn drankje en achterlaten bij Paul de Leeuw. Dan krijgt die goeie HIV.
    hij was de lover van Pim F.

  13. #118

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    GHB in zijn drankje en achterlaten bij Paul de Leeuw. Dan krijgt die goeie HIV.
    je bent wel grappig voor een katholiek

  14. #119

    Reacties
    1.901
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    hij was de lover van Pim F.
    ik was 1 van de eerste op marokko.nl en maroc.nl en tmf en al die chat rooms waar mokro vrouwen komen,

    de kans is zeer groot gezien mijn age dat ik met moeders van sommige leden heb gechat of zelfs gedate,

    ik zou me gedeisd houden als ik jullie was.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door XiX Bekijk reactie
    ik was 1 van de eerste op marokko.nl en maroc.nl en tmf en al die chat rooms waar mokro vrouwen komen,

    de kans is zeer groot gezien mijn age dat ik met moeders van sommige leden heb gechat of zelfs gedate,

    ik zou me gedeisd houden als ik jullie was.
    Dus je bent zo een 35+ type dat zijn leven verspilt aan forums. Ik weet meer dan genoeg, doe je ding. Allah ishafiek.
    Heavy