1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Sulaimann Bekijk reactie
    Ewa zine
    Je hebt me foto toch niet gezien

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Sommigr vrouwen vinden mij mooi mij of heel mooi zelfs,Maar mannen vinden dat niet,hooguit leuk.mannen hebben ook betere smaak.ik kijk niet gevaarlijk dus dat is het niet..

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Sunny. Bekijk reactie
    Je kunt het ook als een compliment zien he. Misschien spreken ze je uit respect niet zo aan. En dat is alleen maar goed toch..
    Ja maar ik ben door mijn bdd bang dat er wat mis met mij is dat dat de reden is..waarom zouden ze respect voor mij hebben dan en andere meisje s niet,Ik droeg geen hoofdoek of zo vroeger

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Je hebt me foto toch niet gezien
    Waarom negeer je me dan a zine

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-07-2020

    Laat je niet onzeker maken hierdoor! Vaak is het zo dat ze durven een nummer te vragen op het moment dat het meisje zelf ook oogcontact maakt en ze aandacht geeft. Als je dat niet doet dan durven ze 9 van de 10 keer niet te vragen omdat ze er al vanuitgaan dat ze worden afgewezen. Ik vind dat nummer vragen sowieso bullshit. Zal nooit kunnen geloven dat ik de enige ben en dat ze morgen gewoon niet op dezelfde hoek hetzelfde doen bij iemand anders.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Sunny. Bekijk reactie
    Dat lijkt me wel zwaar. Het maakt dus niet uit hoeveel positiefs je te horen krijgt van anderen, dat beeld dat je van jezelf hebt blijft onveranderd? Weet je al hoe het is ontstaan bij jou?

    Daar is vast en zeker genoeg reden voor.. Je komt lief en onschuldig over, misschien straal(de) je dat ook uit. Probeer voor jezelf van het goede uit te gaan, al helemaal als het gaat om iets wat jouw zelfbeeld negatief kan beïnvloeden.
    Ja ik ben gepest vroeger,mischien is het daardoor ontstaan.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Magrebia_x Bekijk reactie
    Laat je niet onzeker maken hierdoor! Vaak is het zo dat ze durven een nummer te vragen op het moment dat het meisje zelf ook oogcontact maakt en ze aandacht geeft. Als je dat niet doet dan durven ze 9 van de 10 keer niet te vragen omdat ze er al vanuitgaan dat ze worden afgewezen. Ik vind dat nummer vragen sowieso bullshit. Zal nooit kunnen geloven dat ik de enige ben en dat ze morgen gewoon niet op dezelfde hoek hetzelfde doen bij iemand anders.
    Ja ik had inderdaad het gevoel dat ik niet mooi was of lelijk omdat ze andere meisje s wel om nummers vroegen.k ging nooit naar feesten of uit ofzo maar gewoon op straat voorbij lopen heel soms zina zeggen maar niet nummer vragen.had ik dan terug moeten kijken?

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja ik had inderdaad het gevoel dat ik niet mooi was of lelijk omdat ze andere meisje s wel om nummers vroegen.k ging nooit naar feesten of uit ofzo maar gewoon op straat voorbij lopen heel soms zina zeggen maar niet nummer vragen.had ik dan terug moeten kijken?
    Wat is je nr dan a zine?

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    U
    Citaat Geplaatst door Sulaimann Bekijk reactie
    Wat is je nr dan a zine?
    Ja op internet had ik geen problemen met krijgen van nummers,je ziet elkaar toch niet dus geef je zo je nummer weg aan iemand waarvan je niet weet hoe die eruitziet.

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    U

    Ja op internet had ik geen problemen met krijgen van nummers,je ziet elkaar toch niet dus geef je zo je nummer weg aan iemand waarvan je niet weet hoe die eruitziet.
    Ik weet al hoe je eruit ziet meid. Skayid nombro idhamnigh

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    22
    12-08-2020

    Aandacht vragen.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-07-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja ik had inderdaad het gevoel dat ik niet mooi was of lelijk omdat ze andere meisje s wel om nummers vroegen.k ging nooit naar feesten of uit ofzo maar gewoon op straat voorbij lopen heel soms zina zeggen maar niet nummer vragen.had ik dan terug moeten kijken?
    Nee dat moet je zeker niet doen! Wees zelfverzekerd en maak je niet druk om wel of geen nummer vragen. Wat voor jou staat voorgeschreven zal jou bereiken hoe dan ook.

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Te knap was ik niet zoals iemand zei,te lelijk weet ik niet,waarom zin a zeggen dan als diegen voorbij loopt..dat zeg je toch niet tegen een lelijkerd?sommige zeggen dat ik leuk ben maar dan was er toch wel iemand geintereseerd in mijn nummer..??mischien ben ik dan toch lelijk..

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Sommigr vrouwen vinden mij mooi mij of heel mooi zelfs,Maar mannen vinden dat niet,hooguit leuk.mannen hebben ook betere smaak.ik kijk niet gevaarlijk dus dat is het niet..

    Wacht even dus je moet of superknap zijn en iedereen vraagt je nummer, of anders ben je lelijk.
    De meeste meisje zijn leuk, een andere aantal zijn weer knap. En sommige zijn helaas minder mooi. Ofterwijl lelijk.

    Jij wil perfect zijn dat is jou probleem, neemt niet genoeg met leuk zijn.


    Groet.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Wacht even dus je moet of superknap zijn en iedereen vraagt je nummer, of anders ben je lelijk.
    De meeste meisje zijn leuk, een andere aantal zijn weer knap. En sommige zijn helaas minder mooi. Ofterwijl lelijk.

    Jij wil perfect zijn dat is jou probleem, neemt niet genoeg met leuk zijn.


    Groet.
    Niet perfect,Maar mooi.eigenlijk heb ik helemaal niet het idee dat ik leuk ben en denk ik dat er wat mis met me is als nooit iemand mijn nummer vroeg