1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MaysAgadir Bekijk reactie
    Asfoureh bedoelt het goed. Een van de weinige vrouwen die straight met de mannen is op het forum. Recht voor de raap. .
    Ik vind dat ze feministisch overkomt. We leven in een westerse wereld, waarin het feminisme een geaccepteerde en praktiserende ideologie is.
    Je kunt niet tegelijkertijd een traditionele vrouw zijn en een feminist.

    Het feminisme is in strijd met het traditionele gezinsleven. Het inspireert vrouwen om hun mannen niet te gehoorzamen en het leidt tot losbandig gedrag, zoals de ontplooiing van perversiteiten.
    Daartoe leidt het feminisme.

    Zij wil het zogenaamde 'prinsjesgedrag' dat ze aan mannen uit onze gemeenschap koppelt, oplossen met het feministische gedachtegoed.

    Het feministische gedachtegoed is het echte probleem en niet het zogenaamde prinsjesgedrag onder de mannen.

    Laat je niet beïnvloeden door het kwalijke gedachtegoed van het feminisme, maar blijft trouw aan de traditie van je voorouders en je geloof.
    Sterker door Strijd

  2. #62
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Nu gaat alles via internet,Maar vroeger werd er nooit naar mijn nummer gevraagd als ik ergens was,ben ik dan gewoon lelijk of niet mooi genoeg?ik kreeg dan wel eens zina te horen,Maar om mn nummer vragen ho maar..waar kan het aan liggen?

    Jongens vragen tel aan alles wat los en vast zit joh.
    Jij keek denk ik gevaarlijk met een blik van "niet in mijn buurt komen"
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  3. #63
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Feminisme aanhalen wanneer je wordt aangesproken op prinsjesgedrag en wat dan ook nog eens zou leiden tot losbandigheid

    Als dat is wat je jezelf wijs moet maken om enigszins je ego te strelen dan go ahead.

    Couldnt care less.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Feminisme leidt tot losbandigheid

    Als dat is wat je jezelf wijs moet maken om enigszins je ego te strelen dan go ahead.

    Couldnt care less.
    Kijk mensen! Dit is gewoon iemand die het feminisme verdedigt! Typisch feministische propaganda die deze vrouw verkondigt!
    Goed dat je het toegeeft, dan weet men namelijk meteen met wie men te maken heeft.

    Het feminisme leidt niet tot losbandigheid? Onder welke steen heb jij geleefd. Het feminisme pleitte openlijk voor acceptatie van abortussen, het dragen van losbandige kleding onder vrouwen, de acceptatie van echtscheidingen en de vervanging van religieuze huwelijken door zogenoemde burgerhuwelijken, waaronder het principe van ''samenwonen'' verstaat wordt.
    De stichters van het feminisme waren met name homoseksuele vrouwen, wat voldoende zegt over die beweging.

    Het feminisme gelooft ook niet in de traditionele rolverdeling tussen man en vrouw. Met andere woorden dat rollen in het gezin niet bepaald worden door het geslacht.

    Het is moeilijk om met een feminist normaal te praten, want zulke zijn eenmaal geïndoctrineerd met een ideologie die haaks staat op alles wat traditioneel en patriarchaal is.
    Sterker door Strijd

  5. #65
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Hoe is de rol tussen de man en de vrouw verdeeld vanuit traditie t.o.v. geloof?
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  6. #66
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Hoe is de rol tussen de man en de vrouw verdeeld vanuit traditie t.o.v. geloof?

    Iets met een luier en fopspeen.

    Kortom een extra kind in huis ipv volwaardige partner.

  7. #67
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Kijk mensen! Dit is gewoon iemand die het feminisme verdedigt! Typisch feministische propaganda die deze vrouw verkondigt!
    Goed dat je het toegeeft, dan weet men namelijk meteen met wie men te maken heeft.

    Het feministische leidt niet tot losbandigheid? Onder welke steen heb jij geleefd. Het feministische pleitte openlijk voor acceptatie van abortussen, het dragen van losbandige kleding onder vrouwen, de acceptatie van echtscheidingen en de vervanging van religieuze huwelijken door zogenoemde burgerhuwelijken, waaronder het principe van ''samenwonen'' verstaat wordt.
    De stichters van het feminisme waren met name homoseksuele vrouwen, wat voldoende zegt over die beweging.

    Het feminisme gelooft ook niet in de traditionele rolverdeling tussen man en vrouw. Met andere woorden dat rollen in het gezin niet bepaald worden door het geslacht.

    Het is moeilijk om met een feminist normaal te praten, want zulke zijn eenmaal geïndoctrineerd met een ideologie die haaks staat op alles wat traditioneel en patriarchaal is.

    Lol.

    Take a chillpil

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Nu gaat alles via internet,Maar vroeger werd er nooit naar mijn nummer gevraagd als ik ergens was,ben ik dan gewoon lelijk of niet mooi genoeg?ik kreeg dan wel eens zina te horen,Maar om mn nummer vragen ho maar..waar kan het aan liggen?
    soms hebben mannen gewoon respect voor sommige meiden
    ze denken dat ze geen kans maken
    omdat je te hoog gegrepen bent voor ze xx

  9. #69
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Nu gaat alles via internet,Maar vroeger werd er nooit naar mijn nummer gevraagd als ik ergens was,ben ik dan gewoon lelijk of niet mooi genoeg?ik kreeg dan wel eens zina te horen,Maar om mn nummer vragen ho maar..waar kan het aan liggen?
    Simpel..

    Code is simpel..

    Iemand die jouw nummer vraagt is het niet waard..

    Iemand die jouw zijn nummer geeft die is de moeite..


    Die vraagt namelijk toestemming en je interesse, staat steviger in zijn schoenen..

    Code is simpel..maar je moet het doorhebben

    Sister van me..

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Online voelt de confrontatie minder gespannen aan.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    6
    22-07-2020

    Citaat Geplaatst door MaysAgadir Bekijk reactie
    Ik heb gezien dat afwijzingen sommige mannen echt raken. Maar de vrouw is niet verplicht om ja te zeggen. Het is meer wrm je wordt afgewezen. Om domme en vage redenen kan frustrerend zijn. De man van mijn tante is wel echt een zeldzame uitzondering. Hij is door de jaren heen minstens 3x afgewezen maar bleef het telkens weer proberen. Ze vertelde mij dat hij nooit gedemotiveerd raakte en alleen maar voor haar ging. Wou direct naar mijn opa gaan en zo maar ze deed echt moeilijk en vaag toen. Op een gegeven moment won hij uit het niets haar hart. De besef kwam denk ik langzaam. Zij was toen degene die contact opnam. Ze zijn zo dolgelukkig en zij is echt gek op hem. Soms beloont geduld hoe pijnlijk en hopeloos het lijkt. Het was wel 30 jaar geleden, zulke mannen zijn nu anekdotes. Wel respect dat je zo open bent SDS. Veel mannen zitten er niet mee en zie je dezelfde dag andere nummers scoren. "Jij bent de enige"
    Cute! inshallah zal de liefde tussen je oom en tante verdubbelen

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Jongens vragen tel aan alles wat los en vast zit joh.
    Jij keek denk ik gevaarlijk met een blik van "niet in mijn buurt komen"
    Haha ik dacht alleen aan mooie meiden vragen ze nummers

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MaysAgadir Bekijk reactie
    . Veel mannen zitten er niet mee en zie je dezelfde dag andere nummers scoren. "Jij bent de enige"
    Ik had het eigenlijk over afwijzing. Niet dat ze haar nummer niet wil geven. Maar dat ze je afwijst nadat jullie contact gehad hebben.
    Sterker door Strijd

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Die goeie ouwe tijden, als een man je nr vroeg of gaf dan was hij alleen met jou bezig. Waarom? Hij deed moeite om je aan te spreken en had je al in het echt gezien.
    Als je ergens moeite voor hebt gedaan zet je dat niet snel aan de kant, je waardeert het.

    Nu tijd van sociaal media, je bent 1 van de vele je bent makkelijk benaderd en je kan ook weer makkelijk genegeerd of zelfs geblokkeerd worden.

    Btw geldt ook voor de dames die zo om gaan met mannen deze tijd. Ik bedoel bet ff in het algemeen

    Dame de reden dat je nr niet werd gevraagd kan uit respect omdat je een bepaalde rustige uitstraling/houding hebt of miss durfde ze niet juist omdat je een natuurlijke schoonheid bent, of had je een boze blik
    Verwacht het onverwachte

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Haha ik dacht alleen aan mooie meiden vragen ze nummers
    Ewa zine