1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Niet alleen dat het moeilijk is om je gevoel te uiten, maar ook wat daarna op je afkomt. Dat je haar moet vergeten.
    Daarbij komen negatieve gedachten kijken die je energie zuigen.

    Op die negatieve gedachten zit je echt niet te wachten. Je hebt al genoeg verplichtingen en uitdagingen in je leven. Als buitenlander in dit land heb je van doen met bijkomende uitdagingen.
    En dan kom je in deze koude maatschappij een leuke meid tegen met wie je dezelfde afkomst, taal, cultuur en geloof deelt. Dan denk je, zij zal me begrijpen en accepteren hoe ik ben.
    En wat blijkt? Ze wijst je keihard af en ze is tien keer zo koud en geëmancipeerd als een Nederlandse!

    Onze vrouwen toch
    Sterker door Strijd

  2. #32
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Niet alleen dat het moeilijk is om je gevoel te uiten, maar ook wat daarna op je afkomt. Dat je haar moet vergeten.
    Daarbij komen negatieve gedachten kijken die je energie zuigen.

    Op die negatieve gedachten zit je echt niet te wachten. Je hebt al genoeg verplichtingen en uitdagingen in je leven. Als buitenlander in dit land heb je van doen met bijkomende uitdagingen.
    En dan kom je in deze koude maatschappij een leuke meid tegen met wie je dezelfde afkomst, taal, cultuur en geloof deelt. Dan denk je, zij zal me begrijpen en accepteren hoe ik ben.
    En wat blijkt? Ze wijst ze keihard af en ze is tien keer zo koud en geëmancipeerd als een Nederlandse!

    Onze vrouwen toch

    Soort van prinsengedrag dus. Ik ben man dus hoef ik nergens onder te lijden..

    Ik geloof oprecht dat de wereld er stukken beter uit zou zien wanneer de Marokkaanse man wat meer meekrijgt tijdens zijn opvoeding dat hij geen prins is.

    Zie waar het allemaal toe leidt.

    Serieus je wil geen last hebben van dingen? Maar thats life toch iedereen heeft weleens last van dingen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dikke respect en waardering voor je openhartigheid hierin, meeste mannen kunnen dat niet opbrengen en dat jij het wel doet siert je zeker.

    Maar gevoel dus, dat had ik al wel uitgevogeld maar wat ik weer van vrouwen begrijp is dat er nergens naar dat gevoel/ intenties wordt gevraagd. Dus ik begrijp dan omdat het zo ontzettend moeilijk is voor de man om zijn gevoel te uiten, dat hij dat dan min of meer gaat invullen.

    Daarom is communicatie juist zo belangrijk, wellicht dat het met hele andere dingen te maken heeft als die man zelf.
    Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen. Zouden wij die veranderen dan komen we nog is ergens. Maar ja je weet het he, we zitten in de tuktuk generatie

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    86
    30-12-2018

    Ik heb gezien dat afwijzingen sommige mannen echt raken. Maar de vrouw is niet verplicht om ja te zeggen. Het is meer wrm je wordt afgewezen. Om domme en vage redenen kan frustrerend zijn. De man van mijn tante is wel echt een zeldzame uitzondering. Hij is door de jaren heen minstens 3x afgewezen maar bleef het telkens weer proberen. Ze vertelde mij dat hij nooit gedemotiveerd raakte en alleen maar voor haar ging. Wou direct naar mijn opa gaan en zo maar ze deed echt moeilijk en vaag toen. Op een gegeven moment won hij uit het niets haar hart. De besef kwam denk ik langzaam. Zij was toen diegene die contact opnam. Ze zijn zo dolgelukkig en zij is echt gek op hem. Soms beloont geduld hoe pijnlijk en hopeloos het lijkt. Het was wel 30 jaar geleden, zulke mannen zijn nu anekdotes. Wel respect dat je zo open bent SDS! Veel mannen zitten er niet mee en zie je dezelfde dag andere nummers scoren. "Jij bent de enige"
    The soul tells no lies.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Soort van prinsengedrag dus. Ik ben man dus hoef ik nergens onder te lijden..
    Kijk hoe je praat dan? Totaal geen begrip. Hoezo prinsengedrag? Dit valt me echt tegen van je tegen. Ik dacht dat jij slim was.
    Het lijkt, alsof je geen hart hebt!

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik geloof oprecht dat de wereld er stukken beter uit zou zien wanneer de Marokkaanse man wat meer meekrijgt tijdens zijn opvoeding dat hij geen prins is.
    Zie waar het allemaal toe leidt
    Ja ja ja ja. Alleen de Marokkaanse man moet veranderen. Ga naar andere delen van de wereld. Bijvoorbeeld Oost-Europa, of zelfs Latijns Amerika, of Afrika. Daar wordt de man geaccepteerd zoals hij is.
    Alleen in onze maatschappij moet de man veranderen?

    Ik weet niet joh onze vrouwen toch

    Ik had meer van jou verwacht.
    Sterker door Strijd

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    86
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Soort van prinsengedrag dus. Ik ben man dus hoef ik nergens onder te lijden..

    Ik geloof oprecht dat de wereld er stukken beter uit zou zien wanneer de Marokkaanse man wat meer meekrijgt tijdens zijn opvoeding dat hij geen prins is.

    Zie waar het allemaal toe leidt.

    Serieus je wil geen last hebben van dingen? Maar thats life toch iedereen heeft weleens last van dingen.
    Dit. Dat je emoties hebt en ze uit maakt je niet minder man.
    The soul tells no lies.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Nu gaat alles via internet,Maar vroeger werd er nooit naar mijn nummer gevraagd als ik ergens was,ben ik dan gewoon lelijk of niet mooi genoeg?ik kreeg dan wel eens zina te horen,Maar om mn nummer vragen ho maar..waar kan het aan liggen?
    De anderen hebben het verpest voor je. Want dan vroeg je telefoonnummer en dan wilden ze niet geven. Nu moet vrouw aan de man tel nummer vragen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MaysAgadir Bekijk reactie
    Dit. Dat je emoties hebt en ze uit maakt je niet minder man.
    Maak haar dat maar wijs...
    Sterker door Strijd

  9. #39
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sulaimann Bekijk reactie
    Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen. Zouden wij die veranderen dan komen we nog is ergens. Maar ja je weet het he, we zitten in de tuktuk generatie

    Jammer idd.

  10. #40
    From the South

    Reacties
    316
    10-08-2020

    .
    Laatst gewijzigd door Ijskoningin: 15-08-2020 om 15:40 Reden: .

  11. #41
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Kijk hoe je praat dan? Totaal geen begrip. Hoezo prinsengedrag? Dit valt me echt tegen van je tegen. Ik dacht dat jij slim was.
    Het lijkt, alsof je geen hart hebt!



    Ja ja ja ja. Alleen de Marokkaanse man moet veranderen. Ga naar andere delen van de wereld. Bijvoorbeeld Oost-Europa, of zelfs Latijns Amerika, of Afrika. Daar wordt de man geaccepteerd zoals hij is.
    Alleen in onze maatschappij moet de man veranderen?

    Ik weet niet joh onze vrouwen toch

    Ik had meer van jou verwacht.

    Meen je dit?

    Ik herhaal enkel wat er staat. Je zegt letterlijk “ja als man moet je de wereldbol draaiende houden en dus moet je van zo min mogelijk bijkomigheden last hebben want dat is te zwaar” dat is toch wat je zegt?


    Weet je wat pas zwaar is?
    Een man met zulk gedachtengoed onder je dak hebben.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Jammer idd.
    Weet je wel waar ik het over heb?

  13. #43
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MaysAgadir Bekijk reactie
    Dit. Dat je emoties hebt en ze uit maakt je niet minder man.
    Yes.

  14. #44
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sulaimann Bekijk reactie
    Weet je wel waar ik het over heb?

    Hoezo?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hoezo?
    Je weet niet eens waar ik het over heb