1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Valt niks te rusten. Ze is dood, dus volgens jouw overtuiging is het licht nu uit en de show is over.
    Ze is gwn dood en voer voor de wormen.
    Zeker, dat is wat chistenen zeiden.Maar er is een oneindig niets voor haar, exact zoals het was toen zij nog niet was geboren.
    Na al die walgelijke commentaren, voelde ik de drang om toch nog iets te schrijven waaruit compassie blijk.
    Als een soort plaatsvervangende schaamte.

    De rust die zij heeft gekregen is niet langer afschuwelijk te hoeven lijden.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    ze is van 6 hoog gesprongen las ik net

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Een volkomen wanhopig mens....
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #34
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Ik moest meteen denken aan de Woorden van Allah

    (وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنكاً وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى (124) قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرْتَنِي أَعْمَى وَقَدْ كُنتُ بَصِيراً (125) قَالَ كَذَلِكَ أَتَتْكَ آيَاتُنَا فَنَسِيتَهَا وَكَذَلِكَ الْيَوْمَ تُنسَى)

    Allah, de Verhevene, zegt (interpretatie van de betekenis):

    “En hij die zich afwendt van Mijn Vermaning, voorwaar er zal dan voor hem een benauwd leven zijn. En Wij zullen hem verzamelen op de Dag der Opstanding in blinde toestand. Hij zal zeggen: “Mijn Heer waarom verzamelt u mij in blinde toestand, terwijl ik vroeger in staat was om te zien?” Hij (Allah) zal zeggen: “Zo is het. Onze Tekenen zijn tot jou gekomen, maar jij vergat ze en vandaag word jij vergeten.”

    (Soerat Taa-Haa: 124-126)

    We vragen Allah om een goed einde.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Ernstige depressies, een ziekte, aandoening, niet zelden congenitaal.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #36
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Haar visie en mening kon altijd veranderen zoals bij elk mens gelovig of niet gelovig.
    Dit soort keuzes zijn onomkeerbaar en definitief, ik wil niet denken hoe de kinderen zullen lijden onder dit die hun moeder in hartje zomer hebben verloren.
    Voor de lezers onder ons laat je niet door haat leiden en verteren, geloof en vertrouwen kunnen ze je niet afpakken via meningen en visies geef het geen aandacht draai om en ga verder.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    18
    25-08-2018

    SubhanAllah, wat een veroordelende reacties van mensen die doen alsof hun plek in het paradijs al bevestigd is. Zo spreken over het leed de pijn en keuzes van een ander, alsof jullie ze zelf hebben overleefd.

    We hebben het hier over een mensen leven, een creatieve vrouw die in haar weg naar creatief zijn zichzelf verloor aan de verwachtingen en vooroordelen van de mensen om zich heen.

    Een vrouw die haar geluk liet afhangen van het idee van vrijheid, want waar ze ook was hoe ze zich ook gedroeg. Ze was nooit goed genoeg. Lees haar interviews. Hoe ze snakt naar erkenning, naar bevestiging en waardering. Iets wat ze niet in zichzelf kon vinden, dus in haar omgeving ging zoeken en continue van een koude kermis van thuis komt.
    Want ze wist niet dat het geluk in zichzelf dat, in de vrijheid met jezelf door jezelf te accepteren.

    Je kunt de duivel pas ontmoeten, als je de mensen met duivelse trekjes toelaat.

    Zelfs als ze dood is, kunnen mensen hier nog hun duivelse haat trekjes laten zien alsof het je siert om zo'n zwart hart te hebben om zelfs de overledene niet met rust te laten.

    Wat iemand zijn keuzes ook zijn geweest, jij hebt hun leven niet geleid. Hou je oordeel voor je als je niks zinnigs te zeggen hebt.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Ik dacht al, de mensen die zl keihard oordelen zouden zelf een een paar maanden moeten lijden onder een zware depressie.
    Maar dat is te erg...
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nesh-weha Bekijk reactie
    SubhanAllah, wat een veroordelende reacties van mensen die doen alsof hun plek in het paradijs al bevestigd is. Zo spreken over het leed de pijn en keuzes van een ander, alsof jullie ze zelf hebben overleefd.

    We hebben het hier over een mensen leven, een creatieve vrouw die in haar weg naar creatief zijn zichzelf verloor aan de verwachtingen en vooroordelen van de mensen om zich heen.

    Een vrouw die haar geluk liet afhangen van het idee van vrijheid, want waar ze ook was hoe ze zich ook gedroeg. Ze was nooit goed genoeg. Lees haar interviews. Hoe ze snakt naar erkenning, naar bevestiging en waardering. Iets wat ze niet in zichzelf kon vinden, dus in haar omgeving ging zoeken en continue van een koude kermis van thuis komt.
    Want ze wist niet dat het geluk in zichzelf dat, in de vrijheid met jezelf door jezelf te accepteren.

    Je kunt de duivel pas ontmoeten, als je de mensen met duivelse trekjes toelaat.

    Zelfs als ze dood is, kunnen mensen hier nog hun duivelse haat trekjes laten zien alsof het je siert om zo'n zwart hart te hebben om zelfs de overledene niet met rust te laten.

    Wat iemand zijn keuzes ook zijn geweest, jij hebt hun leven niet geleid. Hou je oordeel voor je als je niks zinnigs te zeggen hebt.
    Alsjeblieft joh. Het was een onzeker mens dat graag geaccepteerd wou worden door autochtonen. De soort huisslaaf die de veldslaaf beledigd alsof die zelf blank en machtig is. Ze zocht, ze heeft verloren en dit is het resultaat daarvan.

    Medelijden moet je hebben voor mensen die medelijden verdienen. Zoals de uyghuren die momenteel tot in de grote aantallen worden gemarteld en onderdrukt in kampen.

    Ze is dood en daarmee is de kous af. Laten we verdergaan tot de orde van de dag.
    Heavy

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Zeker, dat is wat chistenen zeiden.Maar er is een oneindig niets voor haar, exact zoals het was toen zij nog niet was geboren.
    Na al die walgelijke commentaren, voelde ik de drang om toch nog iets te schrijven waaruit compassie blijk.
    Als een soort plaatsvervangende schaamte.

    De rust die zij heeft gekregen is niet langer afschuwelijk te hoeven lijden.
    Inderdaad jij noch zij waren christenen, dus laten we geen irrelevante opmerkingen maken.
    Heavy

  11. #41
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Abdelkader Benali over Naima El Bezaz

    Naima El Bezaz en ik ontmoetten elkaar na lange tijd weer in de lobby van het Hilton hotel in Caïro in 2003. Uitgenodigd door de Nederlandse ambassade om op de boekenbeurs een optreden te verzorgen.

    Een literaire vertaler stond Naima bij om de Nederlandse tekst naar het Arabisch over te brengen. Een ding moest haar van het hart, zei die tegen haar: ‘Misschien weet je het niet maar jouw achternaam betekent in het Egyptisch tieten, ik kan je niet met die naam introduceren.’

    Naima fronste haar wenkbrauwen. Verder niets. De vertaalster introduceerde Naima El Khalid, en weidde uit over haar oorsprong en werk. Het publiek luisterde aandachtig. Toen nam Naima het woord: ‘Dames en heren, ik ben zojuist geïntroduceerd als Naima El Khalid. Maar dat is niet mijn echte achternaam. Mijn achternaam is El Bezaz. Ik weet dat het bij jullie tieten betekent, maar dat kan me niks schelen. Het is mijn achternaam en ik ben er trots op!’

    Het publiek barstte in applaus uit.

    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...kaan~b7fb2220/
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Abdelkader Benali over Naima El Bezaz

    Naima El Bezaz en ik ontmoetten elkaar na lange tijd weer in de lobby van het Hilton hotel in Caïro in 2003. Uitgenodigd door de Nederlandse ambassade om op de boekenbeurs een optreden te verzorgen.

    Een literaire vertaler stond Naima bij om de Nederlandse tekst naar het Arabisch over te brengen. Een ding moest haar van het hart, zei die tegen haar: ‘Misschien weet je het niet maar jouw achternaam betekent in het Egyptisch tieten, ik kan je niet met die naam introduceren.’

    Naima fronste haar wenkbrauwen. Verder niets. De vertaalster introduceerde Naima El Khalid, en weidde uit over haar oorsprong en werk. Het publiek luisterde aandachtig. Toen nam Naima het woord: ‘Dames en heren, ik ben zojuist geïntroduceerd als Naima El Khalid. Maar dat is niet mijn echte achternaam. Mijn achternaam is El Bezaz. Ik weet dat het bij jullie tieten betekent, maar dat kan me niks schelen. Het is mijn achternaam en ik ben er trots op!’

    Het publiek barstte in applaus uit.

    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...kaan~b7fb2220/
    Wauw ze verdient hiervoor een Nobelprijs voor de vrede. Zij heeft die achtergestelde mensen even laten zien dat deze geëmancipeerde vrouw het woord borsten durft te zeggen. Wat een voorbeeld voor ons velen zeg.
    Heavy

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Inderdaad jij noch zij waren christenen, dus laten we geen irrelevante opmerkingen maken.
    Zij is nu verlost van een vreselijk hersenaandoening, heeft rust.
    Ook al zal zij dat zelf niet kunnen beseffen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #44
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wauw ze verdient hiervoor een Nobelprijs voor de vrede. Zij heeft die achtergestelde mensen even laten zien dat deze geëmancipeerde vrouw het woord borsten durft te zeggen. Wat een voorbeeld voor ons velen zeg.
    Jij bent meer het type dat zich in Egypte,
    omdat je weet dat je naam daar Pannekoek betekent,
    voorstelt als meneer Van Duin ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    156
    14-05-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Alsjeblieft joh. Het was een onzeker mens dat graag geaccepteerd wou worden door autochtonen. De soort huisslaaf die de veldslaaf beledigd alsof die zelf blank en machtig is. Ze zocht, ze heeft verloren en dit is het resultaat daarvan.

    Medelijden moet je hebben voor mensen die medelijden verdienen. Zoals de uyghuren die momenteel tot in de grote aantallen worden gemarteld en onderdrukt in kampen.

    Ze is dood en daarmee is de kous af. Laten we verdergaan tot de orde van de dag.
    Heb jij haar boeken gelezen..nee.
    Doe dan ook niet of je weet wat haar dreef.

    En geaccepteerd worden door autochtonen??wérkelijk?
    Dan moet je haar boeken helemaal lezen..