1. #1
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Uitgesproken Schrijfster Naima El Bezaz (46) pleegt zelfmoord, laat man en 2 kids ...

    El Bezaz maakte zelf een einde aan haar leven. Ze laat een echtgenoot en twee dochters na.


    De Marokkaans-Nederlandse schrijfster Naima El Bezaz is op 46-jarige leeftijd overleden. Ze debuteerde op haar 21ste met haar roman De weg naar het noorden. Daarna volgden meer boeken, zoals De Verstotene en Het gelukssyndroom uit 2008, waarin ze schrijft over haar worsteling met depressies. Daarvoor werd ze ook behandeld.

    El Bezaz boekte haar grootste succes in 2012 met Vinexvrouwen, een gedetailleerde en kritische beschrijving van haar leven in een vinexwijk in Zaandam.

    Haar openhartigheid over seksualiteit kwam haar op bedreigingen te staan. "Ik ben een vat vol vooroordelen. Ik ben uitgesproken. Mijn bek is te groot en ik ben te direct", zei ze in een interview in NRC uit 2012.

    De auteur Abdelkader Benali maakte vanochtend haar overlijden bekend op Twitter:

    De Marokkaans-Nederlandse schrijfster Naima El Bezaz is op 46-jarige leeftijd overleden. Ze debuteerde op haar 21ste met haar roman De weg naar het noorden. Daarna volgden meer boeken, zoals De Verstotene en Het gelukssyndroom uit 2008, waarin ze schrijft over haar worsteling met depressies. Daarvoor werd ze ook behandeld.

    El Bezaz boekte haar grootste succes in 2012 met Vinexvrouwen, een gedetailleerde en kritische beschrijving van haar leven in een vinexwijk in Zaandam.

    Haar openhartigheid over seksualiteit kwam haar op bedreigingen te staan. "Ik ben een vat vol vooroordelen. Ik ben uitgesproken. Mijn bek is te groot en ik ben te direct", zei ze in een interview in NRC uit 2012.

    De auteur Abdelkader Benali maakte vanochtend haar overlijden bekend op Twitter:

    De Marokkaans-Nederlandse schrijfster Naima El Bezaz is op 46-jarige leeftijd overleden. Ze debuteerde op haar 21ste met haar roman De weg naar het noorden. Daarna volgden meer boeken, zoals De Verstotene en Het gelukssyndroom uit 2008, waarin ze schrijft over haar worsteling met depressies. Daarvoor werd ze ook behandeld.

    El Bezaz boekte haar grootste succes in 2012 met Vinexvrouwen, een gedetailleerde en kritische beschrijving van haar leven in een vinexwijk in Zaandam.

    Haar openhartigheid over seksualiteit kwam haar op bedreigingen te staan. "Ik ben een vat vol vooroordelen. Ik ben uitgesproken. Mijn bek is te groot en ik ben te direct", zei ze in een interview in NRC uit 2012.

    https://nos.nl/artikel/2343325-schri...overleden.html

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Uitgesproken, direct en staat vrij in het leven en vooral tegen het geloof.

    Toch zelfmoord gepleegd en laat een man en 2 kids achter

    Borealen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Tjah, wie de pad van de duivel bewandelt zal er niet echt netjes uitkomen
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Tjah, wie de pad van de duivel bewandelt zal er niet echt netjes uitkomen
    Denk het ook bro. Triest is het wel.

    Je hebt ook van die chi-boys die zelfmoord plegen om een vrouw. - jij gaat zelfmoord plegen, streelt haar ego en vervolgens gaat ze trouwen met de 1ste beste goedkope junk op slippers

    Daarom ya akhi, al muslim ysella7 nefsou bel imaan wa’l kamal 3ala mawlana sub7anahu wa ta3ala insha Allah.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Zij die willen dansen met de duivel, zullen hun vingers eraan banden en met gebakken peren zitten. Aan het einde van de dag zullen de wereldse verleidingen je nooit een gevoel van voldoening geven.

    Heavy

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Denk het ook bro. Triest is het wel.

    Je hebt ook van die chi-boys die zelfmoord plegen om een vrouw. - jij gaat zelfmoord plegen, streelt haar ego en vervolgens gaat ze trouwen met de 1ste beste goedkope junk op slippers

    Daarom ya akhi, al muslim ysella7 nefsou bel imaan wa’l kamal 3ala mawlana sub7anahu wa ta3ala insha Allah.
    Heb geen medelijden met zulke typetjes
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Steeds meer moslimmeisjes grijpen de westerse vrijheid met beide handen https://www.groene.nl/artikel/in-ops...e-moslimmannen En of dat ze dat heeft gedaan zo zie je maar weer die identiteitlose alochtoontjes die naar de pas van westerlingen loopt hoe gelukkig ze werkelijk zijn in het ware leven

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Zij die willen dansen met de duivel, zullen hun vingers eraan banden en met gebakken peren achterblijven. Aan het einde van de dag zullen de wereldse verleidingen je nooit een gevoel van voldoening geven.
    gebakken peren met appel in taart vorm.

    Ik eet bijna geen suiker maar deze ga ik vandaag op mijn lijstje zetten. Shukran

    Ontopic op je comment, sa7i7 ya akhi .. ness 3ayshin al awhaam

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Heb geen medelijden met zulke typetjes
    Is dom idd wat ze heeft gedaan yaa3ni ... 2 kids

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Is dom idd wat ze heeft gedaan yaa3ni ... 2 kids
    Mss dat die kids nu de rechte pad zullen vinden zonder hun duivelse moeder
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    zielig voor haar kinderen
    ze heeft een paar mooie boeken geschreven maar was van god los
    natuurlijk zul je dan nooit gelukkig zijn

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Ze weigeren zich aan te sluiten bij het leger van radicale en kritiekloze gelovigen die handelen in naam van Allah. https://www.groene.nl/artikel/in-ops...e-moslimmannen Ironisch hoe 10 jaar je eigen woorden je achtervolgen naima niet willen strijden in de naam van allah wel dood gaan in de naam van iblis .

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Mss dat die kids nu de rechte pad zullen vinden zonder hun duivelse moeder
    inshallah

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Dit zijn die zogenaamde hoogopgeleide marokkaanse dames die hun eigen vergeten als hun dronk worden van atheistische cultuur en zij is niet de enigste die zo is er zijn er veel meer . Dit zijn wat de tokies noemen de succesvole marokanen /alochtonen waar wij jaloers op zijn

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Hardverwarmend de reacties van moslims onder elkaar.