1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Kind beschoten tijdens spelen op schoolplein in Barneveld

    De politie onderzoekt een schietincident in Barneveld waarbij, zo bleek later in het ziekenhuis, een jongen is geraakt.





    Tijdens het onderzoek in het ziekenhuis werd "een projectiel" in zijn lichaam aangetroffen, meldt de politie donderdag. Wat er precies is gebeurd en wie ervoor verantwoordelijk is, is niet duidelijk, maar volgens de politie vond het incident plaats rond 21.30 uur woensdagavond op het schoolplein aan de Saparua.

    Vier jongetjes waren daar aan het spelen. De politie kreeg de melding dat een van hen van een hek was gevallen en naar het ziekenhuis was gebracht.

    Daar bleek dus iets in zijn lichaam te zitten wat daar niet thuishoort, wat aanleiding was voor de politie een onderzoek te starten.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Luchtdruk pistool ... ?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Nee a sahbi een luchtdruk pistol heeft geen kracht om dit aan te richten dit is duidelijk een vuurwapen een projectiel kan alleen worden gevonden bij echte vuurwapens het heeft heel veel kracht nodig dus bedoelt om target uit te schakelen

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Energie007 Bekijk reactie
    Nee a sahbi een luchtdruk pistol heeft geen kracht om dit aan te richten dit is duidelijk een vuurwapen een projectiel kan alleen worden gevonden bij echte vuurwapens het heeft heel veel kracht nodig dus bedoelt om target uit te schakelen
    Luchtdruk kan ook je vlees doorboren.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Asahbi je hebt duidelijk geen verstand van vuurwapens projectiel is geen kogel

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Energie007 Bekijk reactie
    Asahbi je hebt duidelijk geen verstand van vuurwapens projectiel is geen kogel
    Leg het ons uit Sherlock

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Energie007 Bekijk reactie
    Asahbi je hebt duidelijk geen verstand van vuurwapens projectiel is geen kogel
    projectiel is geen kogel.

    Net zei je nog dat het een pistool was

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Haha eerst bitalen mineer ik bitalen die bilasting

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Energie007 Bekijk reactie
    Haha eerst bitalen mineer ik bitalen die bilasting
    Je bent best dom. Alleen praten, ik had je de kans gegeven.

    Als je met een pistool schiet, dan trekt dat aandacht. Ook al gebruik je een silencer. Met de kind gaat het ook gewoon oke, als hij werd geraakt door een kogel zou hij snel doodbloeden.

    Luchtdruk maakt wel geluid, maar niet echt een geluid wat opvalt of hard is.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Praat je nu serieus een projectiel heeft niks te maken met een geluidsdemper of niet een projectiel is wat de vuurwapen kracht geeft om de kogel af te vuren slimbo

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Het gaat om een vuurwapen dat is duidelijk maar hoe het daar terecht komt dat is nu de vraag daarom die onderzoek

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Energie007 Bekijk reactie
    Praat je nu serieus een projectiel heeft niks te maken met een geluidsdemper of niet een projectiel is wat de vuurwapen kracht geeft om de kogel af te vuren slimbo
    Een patroon bestaat uit een kogel, huls en slaghoedje ... in een patroon zit buskruit.

    Jij nu begrijpen ?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Wat heeft dat te maken met projectiel a Dombo?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Probeer je nou slim te doen jij zegt dat het een luchtdruk was ik zeg nee dat kan niet aangezien ze een projectiel in het lichaam hebben gevonden

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    En toen was het stil haha ik voel mij gebruikt bitalen voor mijn informatie is niet gratis