1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Pedro was een geweldige speler in het tiki taka Barca in dienst van Messi, in andere systemen is t niet echt een bijzondere speler nee, wel veel technischer dan ie lijkt

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    FA Cup kunnen ze nu wel Arsenal Cup gaan noemen

    Kan niet wachten op volgend seizoen met Arteta

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Pedro was een geweldige speler in het tiki taka Barca in dienst van Messi, in andere systemen is t niet echt een bijzondere speler nee, wel veel technischer dan ie lijkt
    Toen was het wel een nuttige(slimme) speler ja,een diepgaande speler tussen al het tiki taka geweld ...bij Chelsea is het al jaren een vastloper die elke aanval verpest.

    Toen ie erin kwam voor Pulisic wist ik dat het binnen was voor Arsenal,eigenlijk al na de blessure van Azpi...Chelsea moet de verdediging echt zwaar gaan fixen de komende weken

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Toen was het wel een nuttige(slimme) speler ja,een diepgaande speler tussen al het tiki taka geweld ...bij Chelsea is het al jaren een vastloper die elke aanval verpest.

    Toen ie erin kwam voor Pulisic wist ik dat het binnen was voor Arsenal,eigenlijk al na de blessure van Azpi...Chelsea moet de verdediging echt zwaar gaan fixen de komende weken
    Pulisic is wel een spelertje gek, wordt genieten met Ziyech en Havertz voorin.
    Oblak en Tagliafico worden veel genoemd door Chelsea insiders maar een centrale verdediger hebben ze nog meer nodig

  5. #20
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Pedro is poep man
    Heeft gewoon zn momenten

    Moet hebben van zn snelheid

    Rommehdal op zn beste dagen
    De Man Der Heden

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Pedro is poep man
    Heeft gewoon zn momenten

    Moet hebben van zn snelheid

    Rommehdal op zn beste dagen
    Pas op voor Boixos Nois Wrongbet

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Pulisic is wel een spelertje gek, wordt genieten met Ziyech en Havertz voorin.
    Oblak en Tagliafico worden veel genoemd door Chelsea insiders maar een centrale verdediger hebben ze nog meer nodig
    .
    Owja die keeper moeten ze ook nog vervangen natuurlijk ,anders maakt het eigenlijk niet uit wie je aantrekt..
    Dat zijn wel namen man,lijkt me sterk dat Chelsea ze allemaal in 1 transferwindow weet te strikken,moeten keuzes gaan maken denk ik al weet je het nooit met die olie Rus.

    Voor de Arsenal supporters hoop ik dat Arteta mag gaan shoppen de komende weken (te beginnen met Partey),dit is het juiste moment en hij heeft bewezen dat je dat hem wel kan toevertrouwen

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Nu begrijp ik waarom Realfans Pedro haten.
    Hij heeft Real vaak verkacht hahahaha.

    Pas op voor pannenkoek fce die Ramos weer gaat beschermen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    En dan zeggen sommige mensen, Arsenal pakt geen prijzen en het zal niets worden.

    Laat me niet lachen.


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    En dan zeggen sommige mensen, Arsenal pakt geen prijzen het zal niets worden.

    Laat me niet lachen.

    Zegt niemand..iedereen weet dat Arsenal patent heeft op de FA cup en de computer shield.

    Vervang ‘prijzen’ voor de PL/Europese cup,dan klopt ie wel

  11. #26
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Ze pakken ook geen prijzen

    Dit is de eerste sinds sars tijd asahbie

    Rustig man, geniet van deze
    Thats it voorlopig
    De Man Der Heden