1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Bill Clinton gezien op ’orgie-eiland’ Epstein met twee jonge meisjes

    In de tientallen nieuwe documenten die donderdag openbaar zijn gemaakt met betrekking tot de omgang van Ghislaine Maxwell met misbruikmiljardair Jeffrey Epstein, is te lezen dat Epsteins vermeende seksslavin Virginia Giuffre de voormalige Amerikaanse president Bill Clinton op het ’orgie-eiland’ van Jeffrey Epstein heeft gezien met twee jonge meisjes.

    Giuffre vertelde een advocaat dat Bill Clinton te gast was op het privé-eiland van Epstein op de Amerikaanse Maagdeneilanden. In de documentaire over Epstein, Filty Rich, noemde zij het een ’orgie-eiland’.

    „Weet je, ik herinner me dat ik Jeffrey heb gevraagd wat Bill Clinton hier (op het eiland, red.) doet”, zei Giuffre tegen de advocaat volgens een transcriptie van het gesprek. Giuffre voegde eraan toe dat Epstein haar vraag lachend beantwoordde met: „Wel, hij is me een gunst verschuldigd.”

    Hij heeft me nooit verteld wat voor gunsten het waren”, aldus Giuffre. „Ik heb het nooit geweten. Ik wist niet of hij het meende.”

    Volgens Giuffre waren naast Epstein en Clinton ook Maxwell, Emmy (vermoedelijk Maxwells assistente) en „twee jonge meisjes uit New York” aanwezig.

    Clinton heeft altijd volgehouden dat hij nooit op het ’orgie-eiland’ op de Maagdeneilanden, noch in de optrekjes van Epstein is geweest.

    https://www.telegraaf.nl/entertainme...-jonge-meisjes

  2. #2
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Die walgelijke beerput is immens.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    twee maar. Tja Billy wordt ook een dagje ouder.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    En dit soort mensen runnen de wereld..... the new world order

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Als we dit zeiden tegen bepaalde mensen hier, dan lachten ze en maakten ons uit complot gekken.
    Heavy

  6. #6
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als we dit zeiden tegen bepaalde mensen hier, dan lachten ze en maakten ons uit complot gekken.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    63
    08-05-2020

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    wollah egt overdreven dat gelach van jou

  8. #8
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door convid-21 Bekijk reactie
    wollah egt overdreven dat gelach van jou
    Ik kan alleen hier op het forum lachen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Lach je om mijn comment of om het feit dat er een internationaal mensenhandel gaande is?
    Heavy

  10. #10
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Jaja op de virgin island. Als ik dit soortgelijke nieuws deelde, werd er ook maar uitgelachen.

    Ik blijf het herhalen, alleen al gedurende Corona crisis is er zovéél boven water gekomen. Dat je duidelijk ziet wie er echt hoogniveau corrupt zijn.

    Ook NL is er flink bij betrokken bij het hele pedo-elite. Trump daagt het pedohof van DH uit. Want hij heeft ze door
    vooruit kijken is regeren.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik kan alleen hier op het forum lachen.
    Dat hebben we wel door
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #12
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Lach je om mijn comment of om het feit dat er een internationaal mensenhandel gaande is?
    Om jouw comment, TDM.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  13. #13
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Dat hebben we wel door
    Tweede stalker doet zijn intrede.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Tweede stalker doet zijn intrede.
    Zou ik ook op hopen moest ik oud en versleten zijn
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Jaja op de virgin island. Als ik dit soortgelijke nieuws deelde, werd er ook maar uitgelachen.

    Ik blijf het herhalen, alleen al gedurende Corona crisis is er zovéél boven water gekomen. Dat je duidelijk ziet wie er echt hoogniveau corrupt zijn.

    Ook NL is er flink bij betrokken bij het hele pedo-elite. Trump daagt het pedohof van DH uit. Want hij heeft ze door

    Jij grote trump fan boy , vertel hem meteen om de marokkaanee koningshuis aan de tand te voelen en vele andere arab regeringen
    Want er gebeurd veel daar in maraKECH
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden