1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Jaja op de virgin island. Als ik dit soortgelijke nieuws deelde, werd er ook maar uitgelachen.

    Ik blijf het herhalen, alleen al gedurende Corona crisis is er zovéél boven water gekomen. Dat je duidelijk ziet wie er echt hoogniveau corrupt zijn.

    Ook NL is er flink bij betrokken bij het hele pedo-elite. Trump daagt het pedohof van DH uit. Want hij heeft ze door
    Internationale mensenhandel is een globaal probleem. Het komt bijna in ieder land voor in verschillende elementen. Maar 9 van de 10 keer komt het neer op ongestrafte ranzige misbruik van mensen.
    Heavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Internationale mensenhandel is een globaal probleem. Het komt bijna in ieder land voor in verschillende elementen. Maar 9 van de 10 keer komt het neer op ongestrafte ranzige misbruik van mensen.
    Ik vraag mij nog steeds af wat er met al die duizenden vluchtelingen kinderen die vermist zijn is gebeurd.

  3. #18
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door Mazkit Bekijk reactie
    Jij grote trump fan boy , vertel hem meteen om de marokkaanee koningshuis aan de tand te voelen en vele andere arab regeringen
    Want er gebeurd veel daar in maraKECH
    Alleen dat? Is nog labas tov NL. Daar gaan ze in Noord-Brabant Drenthe Gelderland limburg los. Hele provincies
    vooruit kijken is regeren.

  4. #19
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door Z3ROFUCKSGIVEN Bekijk reactie
    Ik vraag mij nog steeds af wat er met al die duizenden vluchtelingen kinderen die vermist zijn is gebeurd.
    Toen ik dat nieuws las, wist ik het al gelijk wat er gebeurd is. Kwartje valt op zn plek. De hele wereld wordt in de gaten gehouden door camera’s maar ze weten niet waar de kids zijn gebleven.
    vooruit kijken is regeren.

  5. #20
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Internationale mensenhandel is een globaal probleem. Het komt bijna in ieder land voor in verschillende elementen. Maar 9 van de 10 keer komt het neer op ongestrafte ranzige misbruik van mensen.
    Oh nu wordt er een globaal probleem van gemaakt nu anderen het grootste aandeel hebben in de hele mensenhandel. Mlih
    vooruit kijken is regeren.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Z3ROFUCKSGIVEN Bekijk reactie
    Ik vraag mij nog steeds af wat er met al die duizenden vluchtelingen kinderen die vermist zijn is gebeurd.
    Allah weet het beste, nergens goed volgens mij.
    Heavy

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Epstein, clinton de britse prins andrew tot de nederlandse politicus Joris Demmink allemaal kindermusbruik in de doofpot.

    Maar wanneer wij roepen er klopt hier iets niet waarom worden zij de hand boven het hoofd gehouden. Het zijn tot verkrachters.

    En meteen word je in het hokje complotgekkie gestopt.
    Omdat je aangeeft hier klopt iets niet.

    Hetzelfde met vermoorde john f kennedy en nederlandse pim fortuin.
    Als je roept dit klopt ergens toch niet.
    Dan ben je weer die complotgekkie.

    Tot op een dag het allemaal gebeurd is.
    Maar dan is het te laat mensen.

    Vroeger had je van die tekeningen waar je de lijntjes bijelkaar moest trekken.
    Dit is wat we nu ook doen.
    Alleen weigeren mensen te geloven wat er op de getrokken tekening te zien is.

    Mensen geloven gewoon niet dat anderen zo eng doordacht kunnen zijn.
    Dus dan zal het allemaal wel een complottheorie zijn maar hellaas niets is minder waar.
    We worden als ratten opgesloten in hun spelletjes.
    De spelletjes van de machtige en rijken der aarde.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Politici, prinsen, bazen van grote bedrijven zijn net mensen. Mannen en vrouwen. Inclusief nare karaktertrekken, afwijkingen.
    Dus onder deze mensen vind je ook types die niet met hun poten van vrouwen, kinderen kunnen afblijven, zich op alle mogelijke manieren op illegale wijze verrijken.
    Zoals je die ook onder mannen ziet die niet tot die "elite" behoren.

    Zij hebben wel het voordeel van het hebben van veel geld, invloed, netwerken en de mogelijkheid hun zakken (meer) te vullen.

    Uiteindelijk hebben vrouwen toch niet hun mond gehouden en zijn geen spreken, aangifte gedaan, Weinstein voor de rechter zijn bedrijf naar de knoppen, Epstein gepakt in de cel gedood of zelf zijn leven genomen om een hele lange gevangenis straf te ontlopen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Toen ik dat nieuws las, wist ik het al gelijk wat er gebeurd is. Kwartje valt op zn plek. De hele wereld wordt in de gaten gehouden door camera’s maar ze weten niet waar de kids zijn gebleven.
    Ja bro,, ziek.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Politici, prinsen, bazen van grote bedrijven zijn net mensen. Mannen en vrouwen. Inclusief nare karaktertrekken, afwijkingen.
    Dus onder deze mensen vind je ook types die niet met hun poten van vrouwen, kinderen kunnen afblijven, zich op alle mogelijke manieren op illegale wijze verrijken.
    Zoals je die ook onder mannen ziet die niet tot die "elite" behoren.

    Zij hebben wel het voordeel van het hebben van veel geld, invloed, netwerken en de mogelijkheid hun zakken (meer) te vullen.

    Uiteindelijk hebben vrouwen toch niet hun mond gehouden en zijn geen spreken, aangifte gedaan, Weinstein voor de rechter zijn bedrijf naar de knoppen, Epstein gepakt in de cel gedood of zelf zijn leven genomen om een hele lange gevangenis straf te ontlopen.
    eerst zou je zo’n bericht ontkennen. Zou gewoon een complot theorie zijn.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Z3ROFUCKSGIVEN Bekijk reactie
    In de tientallen nieuwe documenten die donderdag openbaar zijn gemaakt met betrekking tot de omgang van Ghislaine Maxwell met misbruikmiljardair Jeffrey Epstein, is te lezen dat Epsteins vermeende seksslavin Virginia Giuffre de voormalige Amerikaanse president Bill Clinton op het ’orgie-eiland’ van Jeffrey Epstein heeft gezien met twee jonge meisjes.

    Giuffre vertelde een advocaat dat Bill Clinton te gast was op het privé-eiland van Epstein op de Amerikaanse Maagdeneilanden. In de documentaire over Epstein, Filty Rich, noemde zij het een ’orgie-eiland’.

    „Weet je, ik herinner me dat ik Jeffrey heb gevraagd wat Bill Clinton hier (op het eiland, red.) doet”, zei Giuffre tegen de advocaat volgens een transcriptie van het gesprek. Giuffre voegde eraan toe dat Epstein haar vraag lachend beantwoordde met: „Wel, hij is me een gunst verschuldigd.”

    Hij heeft me nooit verteld wat voor gunsten het waren”, aldus Giuffre. „Ik heb het nooit geweten. Ik wist niet of hij het meende.”

    Volgens Giuffre waren naast Epstein en Clinton ook Maxwell, Emmy (vermoedelijk Maxwells assistente) en „twee jonge meisjes uit New York” aanwezig.

    Clinton heeft altijd volgehouden dat hij nooit op het ’orgie-eiland’ op de Maagdeneilanden, noch in de optrekjes van Epstein is geweest.

    https://www.telegraaf.nl/entertainme...-jonge-meisjes
    Moge ze allemaal sterven aan AIDS

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    eerst zou je zo’n bericht ontkennen. Zou gewoon een complot theorie zijn.
    Nee. complottheorieën = gebeurtenissen waarvoor geen enkel bewijs is geleverd en bovendien zeer onwaarschijnlijk zijn.

    Dat alle mensen van rijk tot arm tot smerigheden in staat zijn is mij allang bekend.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nee. complottheorieën = gebeurtenissen waarvoor geen enkel bewijs is geleverd en bovendien zeer onwaarschijnlijk zijn.

    Dat alle mensen van rijk tot arm tot smerigheden in staat zijn is mij allang bekend.
    Heb je bewijs dat Epstein zelfmoord heeft gepleegd zoals je typte in je vorige comment

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Epstein, clinton de britse prins andrew tot de nederlandse politicus Joris Demmink allemaal kindermusbruik in de doofpot.

    Maar wanneer wij roepen er klopt hier iets niet waarom worden zij de hand boven het hoofd gehouden. Het zijn tot verkrachters.

    En meteen word je in het hokje complotgekkie gestopt.
    Omdat je aangeeft hier klopt iets niet.

    Hetzelfde met vermoorde john f kennedy en nederlandse pim fortuin.
    Als je roept dit klopt ergens toch niet.
    Dan ben je weer die complotgekkie.

    Tot op een dag het allemaal gebeurd is.
    Maar dan is het te laat mensen.

    Vroeger had je van die tekeningen waar je de lijntjes bijelkaar moest trekken.
    Dit is wat we nu ook doen.
    Alleen weigeren mensen te geloven wat er op de getrokken tekening te zien is.

    Mensen geloven gewoon niet dat anderen zo eng doordacht kunnen zijn.
    Dus dan zal het allemaal wel een complottheorie zijn maar hellaas niets is minder waar.
    We worden als ratten opgesloten in hun spelletjes.
    De spelletjes van de machtige en rijken der aarde.
    Wollah perfect gezegd. Anderzijds komt het ook door mensen die serieuze kritiek en claims willen ridiculiseren door het te vermengen met belachelijke theorieën zoals presidenten die reptielen zijn enzovoort.

    Zag bijvoorbeeld een documentaire over de onderzoek dat plaatsvond over de world trade center. Getuigen ter plaatse gaven aan dat er vreemde dingen gebeurden en mensen met kennis die onderzoek deden en kritische vragen stelden. Werden door de commissie dat werd ingesteld door Bush weggezet als iets wat niet serieus genomen moet worden.

    Je ziet gewoon overduidelijk dat mensen elke vorm van kritische onderzoek wilt onderdrukken en wegzetten als onwaar zonder enige geruststellend resultaat op de vragen die er worden gesteld.

    Dit is allemaal de schuld van schapen die denken dat de wereld een Disney paradijs is waar alles zuiver is en het is zoals het claimt te zijn.
    Heavy

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Politici, prinsen, bazen van grote bedrijven zijn net mensen. Mannen en vrouwen. Inclusief nare karaktertrekken, afwijkingen.
    Dus onder deze mensen vind je ook types die niet met hun poten van vrouwen, kinderen kunnen afblijven, zich op alle mogelijke manieren op illegale wijze verrijken.
    Zoals je die ook onder mannen ziet die niet tot die "elite" behoren.

    Zij hebben wel het voordeel van het hebben van veel geld, invloed, netwerken en de mogelijkheid hun zakken (meer) te vullen.

    Uiteindelijk hebben vrouwen toch niet hun mond gehouden en zijn geen spreken, aangifte gedaan, Weinstein voor de rechter zijn bedrijf naar de knoppen, Epstein gepakt in de cel gedood of zelf zijn leven genomen om een hele lange gevangenis straf te ontlopen.
    Jij hebt echt geen recht van spreken. Mensen zoals jij staan vooraan om ons uit te lachen als we zulke dingen claimden. Nu opeens doen alsof je weet dat er mensenhandel gaande is bij de elite.
    Heavy