1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door achie80 Bekijk reactie
    Als ie zoiets wil realiseren dan moet ie eerst de die k.tregering van top tot teen veranderen,anders bereikt ie niks zo toch. En als ie dit echt wil,dan zou ie ook de eisen van zafzafi kunnen realiseren toch. Dat was niet teveel gevraagd en niet alleen op Riffijnen gericht.
    Neej neej, jullie hebben er niets mee te maken. Hrt gaat hier om het Marokkaans volk. Van tanger tot gwira. Niet enkel rif, dat een klein gebied is in marokko
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #32
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Geldstroom van drugsbarons. In gevaar brengen van het land. Duidelijke vlaggen die niets met marokko te maken hebben en dus naar seperatisme wijzen.
    iedereen krijg geld uit Nederland zelfs je familie krijg dat..
    hoe brengt hij het land in gevaar benoem ze eens.
    iedereen zwaait met vlagen of is iemand die met een vlag zwaait een gevaar voor het land.
    waar baseer je separatisme op,kom met bewijs dat hij daarvoor bestraft is.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Ik hoop dat het hem lukt nassarahu Llah.
    Me 2, nasarahu Allah ta3ala.

    Hij is wel bijna halfdood meskine

  4. #34
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Op zich een lovenswaardig plan. Alleen of het hem lukt, Allahu a3lem. Het zal wel voor velen een verbetering zijn, in sha Allah.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door achie80 Bekijk reactie
    Als ie zoiets wil realiseren dan moet ie eerst de die k.tregering van top tot teen veranderen,anders bereikt ie niks zo toch. En als ie dit echt wil,dan zou ie ook de eisen van zafzafi kunnen realiseren toch. Dat was niet teveel gevraagd en niet alleen op Riffijnen gericht.
    regering heeft niets te vertellen het is baas boven baas en de baas der bazen is m6.
    sommige eisen van hirak zijn ingewilligd en de anderen zullen vroeg of laat volgen.veel onschuldigen zijn al vrij gelaten en deze zullen zeer zeker niet gaan slapen zoals de meeste in marokko.
    zij zullen blijven strijden voor hun eisen tot ze allemaal worden ingewilligd.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Me 2, nasarahu Allah ta3ala.

    Hij is wel bijna halfdood meskine
    half dood ??.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    half dood ??.
    Leef jij onder een rots? Er wordt gezegd dat er naar een hart voor hem wordt gezocht.

  8. #38
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Leef jij onder een rots? Er wordt gezegd dat er naar een hart voor hem wordt gezocht.
    hoezo leef jij onder een rots.
    ik weet wel dat hij opgenomen is en niet eens waarvoor.
    hopelijk vinden ze wel een geschikte hart voor hem hij is nog zo jong.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Hartproblemen is geestelijk denk ik, het medicijn daartegen is gezelschap nemen met sterke islam studenten of één islam student als therapie. Isolement houdt dat in stand. Ik ben er ook van genezen namelijk met de Wil van Allah swt.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  10. #40
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Hartproblemen is geestelijk denk ik, het medicijn daartegen is gezelschap nemen met sterke islam studenten of één islam student als therapie. Isolement houdt dat in stand. Ik ben er ook van genezen namelijk met de Wil van Allah swt.
    Niet altijd, bilal. Soms zijn het daarwerkelijk hartfalen en is medische ingreep noodzakelijk (soms levensreddend).
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Niet altijd, bilal. Soms zijn het daarwerkelijk hartfalen en is medische ingreep noodzakelijk (soms levensreddend).
    Ok. Maar als het geestelijk is, dan moet je iets snappen voordat Allah swt het geneest.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Ok. Maar als het geestelijk is, dan moet je iets snappen voordat Allah swt het geneest.
    Ibrahim ‘alayhi salam was ook geestelijk ziek en dat staat zo in de Koran:

    {فَنَظَرَ نَظْرَةً فِي النُّجُومِ (88) فَقَالَ إِنِّي سَقِيمٌ (89) فَتَوَلَّوْا عَنْهُ مُدْبِرِينَ (90)} [الصافات : 88-90]

    link: http://quran.ksu.edu.sa/index.php?aya=37_88
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  13. #43
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    5 jaar

    Denk dat Mo 2 nullen na de 5 was vergeten te vermelden en zelfs dan
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  14. #44
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Oushen durft hier en nu te zeggen dat over 5 jaar shit is bereikt van wat er nu in dit artikel staat.

    Pin mij er maar op vast.
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  15. #45
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Insallah dat deze khawana het niet voor het zeggen hebben als het aan deze tuig had gelegen hadden ze van marokko een tweede libie gemaakt.
    Vergeet Syrië en Irak niet, riedeltje van lik me reet.
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns