1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    24-07-2015

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Hirak Rif is een stuk schijt met een geheim agenda. Het is mislukt en nu zal de koning hen makkelijk buitenspel zetten. 3ash Al Watan
    Ze hebben hem wakker gemaakt. Kan hij niet meer terug draaien.

    Kijk vooruit.....

    De laatste hoop voor Marokko

  2. #17
    account overgenomen

    Reacties
    314
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Hirak Rif is een stuk schijt met een geheim agenda. Het is mislukt en nu zal de koning hen makkelijk buitenspel zetten. 3ash Al Watan
    Ze hadden vanaf het begin geen kans. Als het aan mij lag een behandeling zoals Hassan 2 de ijzeren hand.
    Love the women

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Brabus5 Bekijk reactie
    Leer eerst een moskee te runnen voordat je overgaat naar een land
    Leer eerst wat zinvol zeggen in plaats van je irrelevante opmerkingen.
    Heavy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Insallah dat deze khawana het niet voor het zeggen hebben als het aan deze tuig had gelegen hadden ze van marokko een tweede libie gemaakt.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Ze hebben hem wakker gemaakt. Kan hij niet meer terug draaien.

    Kijk vooruit.....

    De laatste hoop voor Marokko
    Hirak el kif is een bende die gefinancierd werd door crimenelen. Waaronder die ene drugsbaron. Dus Marokko heeft goed gehandeld om de criminelen in de gevangenis te gooien. 3ash al watan
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Brabus5 Bekijk reactie
    Ze hadden vanaf het begin geen kans. Als het aan mij lag een behandeling zoals Hassan 2 de ijzeren hand.
    De criminele organisatie van hirak el kif is direct naar beneden gehaald door de Marokkaanse veiligheidsdiensten. Een dikke pluim voor onze strijders.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Haha komt die weer met zijn mislukte bloodz en cripz oorlog. Je plaat is oud, oh ik ben de achtergestelde azulist en jij bent de hoogbegaafde arabier die uitgelachen wordt door echte arabieren uit het midden oosten.

    Ik ben niet geïnteresseerd in je onzinnige propaganda.
    voor het geval dat je het wilt weten.


    IK BEN DIE TROL NIET.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    5 jaar sociale zekerheid ....


    Veel succes M6. Ik zal mijn ballen op stroom zetten als het je lukt. Economie is niet krachtig genoeg, en de belastingmoraal is nog zwakker dan de immuniteit van een AIDS patient.

    Ik gun mijn land hemel op aarde, maar we moeten wel realistisch zijn.

    Tenzij .... M6 toezeggingen heeft gekregen dat de productie in China massaal verplaatst wordt naar Marokko.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    253
    31-03-2016

    Is mogelijk maar dan moete de inkomsten zoals grondstoffen/belastingen ezovoort goed besteed worden en bij de juiste mensen terecht komen, ook qua systemen moeten ze het op orde hebben, Mensen werken veelal zwart dus die zullen ongetwijfeld buiten de boot vallen

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    voor het geval dat je het wilt weten.


    IK BEN DIE TROL NIET.
    I know haha.
    Heavy

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Als je de inkomsten wilt moet je naar de bedrijven van le roi m6 kijken zoals managem

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Ik hoop dat het hem lukt nassarahu Llah.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Hirak Rif is een stuk schijt met een geheim agenda. Het is mislukt en nu zal de koning hen makkelijk buitenspel zetten. 3ash Al Watan
    en welke geheime agenda is het..zover ik weet is er niets geheims aan hun eisen.
    of roep je zo maar wat zonder enige vorm van onderbouwing.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    en welke geheime agenda is het..zover ik weet is er niets geheims aan hun eisen.
    of roep je zo maar wat zonder enige vorm van onderbouwing.
    Geldstroom van drugsbarons. In gevaar brengen van het land. Duidelijke vlaggen die niets met marokko te maken hebben en dus naar seperatisme wijzen.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    108
    06-12-2013

    Als ie zoiets wil realiseren dan moet ie eerst de die k.tregering van top tot teen veranderen,anders bereikt ie niks zo toch. En als ie dit echt wil,dan zou ie ook de eisen van zafzafi kunnen realiseren toch. Dat was niet teveel gevraagd en niet alleen op Riffijnen gericht.