1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Masha'Allah. Als je dit allemaal in één dag voor elkaar krijgt petje af! Wens je alvast veel succes toe

    Heb je een simpel recept voor mij van een lekkere taart of cake? Haha door jou krijg ik zin om een taart te maken (nooit eerder gedaan).
    Hahah, ga het niet in één dag doen. Vandaag en morgen. Thanks!

    Wil je het recept van een citroen-yoghurtcake? Als je er een taart van wil maken, kun je deze vullen met roomkaascrème, zelfgemaakte lemoncurd en verse frambozen.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha morgenmiddag zijn we keukenprinsesjes

    Ik moet bekennen dat ik lek3eb wel altijd maak met hulp van me moeder. Ook nooit helemaal alleen gedaan.

    Jaa jij bent verstandig en realistisch haha.
    Oeeh worteltaart lekker! Hoop dat je alles vindt en je snel klaar bent in shaa allah.

    Haha nee heb geen energie vandaag. Dus lekker aan t relaxen.
    Echt hea hahah
    Maar dat maakt helemaal niet uit joh. Teamwork plus lekker gezellig in de keuken. Let wel goed op morgen, dan ga ik je het recept vragen haha ik ben ook gek op ka3b gzal.

    In shaa Allah shokran lief! Hoop het ook voor jou! Moge Allah swt ons allen bijstaan

    Aah dat kan ook even alle energie verzamelen en mentaal voorbereiden voor morgen in sha Allah.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Hahah, ga het niet in één dag doen. Vandaag en morgen. Thanks!

    Wil je het recept van een citroen-yoghurtcake? Als je er een taart van wil maken, kun je deze vullen met roomkaascrème, zelfgemaakte lemoncurd en verse frambozen.
    Vandaag is al voorbij haha, maar echt respect Masha'Allah.

    Jaa klinkt lekker Weet niet of het me gaat lukken maar kan het altijd proberen

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Denk 4-6 verschillende taarten, mini cheesecakes, verschillende cupcakes, mini tartelettes en macarons, maar dat zijn grote praatjes. Nu nog alles gedaan zien te krijgen. Wil ook nog verschillende salades maken voor bij de barbecue. (:
    ma shaa Allaah. Jij bent vast & zeker een keukenprinses. Ik wil ook veel verschillende taarten kunnen bakken. Ben gek op taarten.

    Hahah ik ken dat, dat je zoveel wilt in the end denk je kon ik de tijd maar uitrekken.

    In shaa Allah zal het jou en ons allen lukken!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Echt hea hahah
    Maar dat maakt helemaal niet uit joh. Teamwork plus lekker gezellig in de keuken. Let wel goed op morgen, dan ga ik je het recept vragen haha ik ben ook gek op ka3b gzal.

    In shaa Allah shokran lief! Hoop het ook voor jou! Moge Allah swt ons allen bijstaan

    Aah dat kan ook even alle energie verzamelen en mentaal voorbereiden voor morgen in sha Allah.
    Haha jaa, zal ik doen! Hou pen en papier bij de hand speciaal voor jou.

    Ameen. Energie heb ik zeker nodig

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    wij maken alleen met eid ulfitr koekjes
    met eid adha taart, cakes, rghaif etc.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha jaa, zal ik doen! Hou pen en papier bij de hand speciaal voor jou.

    Ameen. Energie heb ik zeker nodig
    Aahw superliief van je !!
    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    wij maken alleen met eid ulfitr koekjes
    met eid adha taart, cakes, rghaif etc.
    Klopt, wij doen ook met eid ul fitr meer koekjes, uitgebreider enz. Eid ul adha draait toch echt meer om het schapenvlees.
    Maargoed ga toch niet zoveel doen, valt op zich wel mee.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Aahw superliief van je !!

    Klopt, wij doen ook met eid ul fitr meer koekjes, uitgebreider enz. Eid ul adha draait toch echt meer om het schapenvlees.
    Maargoed ga toch niet zoveel doen, valt op zich wel mee.
    lekker hoor succes xx

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Vandaag is al voorbij haha, maar echt respect Masha'Allah.

    Jaa klinkt lekker Weet niet of het me gaat lukken maar kan het altijd proberen
    Ik zal je het recept pmen!
    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    ma shaa Allaah. Jij bent vast & zeker een keukenprinses. Ik wil ook veel verschillende taarten kunnen bakken. Ben gek op taarten.

    Hahah ik ken dat, dat je zoveel wilt in the end denk je kon ik de tijd maar uitrekken.

    In shaa Allah zal het jou en ons allen lukken!
    Hahah, in sha Allah! Ja joh, in mijn hoofd ging het allemaal heel anders en zou ik nu heel ver moeten zijn... Gelukkig is het gewoon voor ons, dus mocht het allemaal niet lukken, is het ook geen ramp.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    wij maken alleen met eid ulfitr koekjes
    met eid adha taart, cakes, rghaif etc.
    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Aahw superliief van je !!

    Klopt, wij doen ook met eid ul fitr meer koekjes, uitgebreider enz. Eid ul adha draait toch echt meer om het schapenvlees.
    Maargoed ga toch niet zoveel doen, valt op zich wel mee.
    Same als Tanjaouiia!
    Snap het wel hoor. Vrijdag is het volgens mij ook echt bbq weer of niet?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Moutamarred Bekijk reactie
    waar kan ik een bord ophalen
    Haha als de koekjes lekker smaken en niet mislukt zijn. Zorg ik dat er een bord voor je klaarstaat.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    lekker hoor succes xx
    Thankyou xx
    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Same als Tanjaouiia!
    Snap het wel hoor. Vrijdag is het volgens mij ook echt bbq weer of niet?
    Ja volgens het weerbericht wordt het waarschijnlijk waar ik woon 33 graden. Dus wel een lekker warme dag in sha Allah.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Ja joh, in mijn hoofd ging het allemaal heel anders en zou ik nu heel ver moeten zijn... Gelukkig is het gewoon voor ons, dus mocht het allemaal niet lukken, is het ook geen ramp.
    Gewoon doen wat lukt. Nadruk ligt toch echt op de schaap met eid ul fitr. Komt goed in sha Allaah.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sinversus Bekijk reactie
    Geloof het of niet, maar ik kan dodelijk 'eid koekjes maken. Sinds kinds af aan van mijn tante geleerd. Zij is cateraar.
    Ik geloof je wel haha. Heb je goede recepten voor ons?

  15. #30
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Ik zie graag eind resultaten

    Dan kan ik mijn scherm aflikken