1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Covid-19... wat het met me doet....

    Pfff! Een historische gebeuren over de hele wereld, probeer het vol te houden, mezelf goed beschermen.

    Maar wat doe je dan als je niet bij elkaar kan zijn!? Liefde op afstand? Zo moeilijk!!
    De liefde die we voor elkaar hebben komt zelden voor.
    Je blijft maar lieve woorden tegen me zeggen, dat ik je oogappel ben, dat ik je beauty ben, je alles, je trots.
    Ik hoef zelden mezelf uit te leggen, we begrijpen elkaar.
    Omdat ik geen geheimen voor je heb, zucht/ schreeuw je het weleens uit dat je het niet meer wilt aanhoren,
    en of wanneer ik gewoonlijk antwoord op je vragen geef, mijn eerlijkheid waarder je en schikt je weleens af.
    Jij bent er altijd voor me.
    Je vindt me een doetje terwijl ik het anders zie. Ik ben gewoon beschaaft.
    Ik wil geen gebruik maken van jou omdat je bent overtuigd dat met sommige mensen woorden tekort schieten
    en klappen meer kunnen bereiken.
    Je hebt mij ook heel veel verteld, het leven door de ogen van een man.
    Ben er wijzer van geworden en ook misselijk.
    We bellen uren lang met elkaar, tot we in slaap vallen samen nog steeds aan de lijn... je zacht gesnurkt irriteert me nooit
    Je zacht mannelijk stem is ook zo mooi... We zijn voor elkaar bestemd en dat weten we.
    Maar zo ver weg!
    Ik mis alles wat we zouden kunnen doen als we bij elkaar waren.
    We zouden elkaar zien binnenkort, maar het gaat niet door... en ik blijf je missen....

    Pik traantje weg en probeer het door te zetten... weleens denkend aan onze laatste knuffel, mijn beertje van een broer.
    Ik hou van je en mis je zo!


    PS: Ik heb je net een bericht gestuurd dat ik van je houd. Mijn lief.

    Moest ik zo nodig kwijt... mijn broederliefde.
    Hoe is je liefde met je broer? of Zus?

    Mijn geval is ook bijzonder, we waren elkaar op jonge leeftijd kwijt en enkele jaren terug stond hij zomaar voor mijn deur.
    Broeren worden vaak meer gevreesd dan geliefd jammer genoeg.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-06-2020

    What the fuck.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door Invictus. Bekijk reactie
    What the fuck.
    Ergens last van?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Ja en Nee!

    Ik heb zeer veel levenslessen van hem geleerd.ook net als jij vertelde hij mij exact hoe mannen denken.Heb daar veel aan gehad.
    Ook was hij zeer gezellig en altijd had hij wat te vertellen.

    Totdat ik ouder werd en er geld viel te halen.Wat wij niet wisten is dat hij een narcist met GOK problemen is.
    Want plukte mijn ouders en iedereen met smoesjes kaal.
    Daarna kwam ik aan de beurt.niemand kon hem aan.geen een broer durft hem aan te pakken incl.ouders toendertijd.
    Hij heeft veel ellende in mensen hun levens achtergelaten.
    Nu heb ik al jaren geen contact meer met hem,niemand van de familie trouwens.

    Maar ben hem wel dankbaar voor vele dingen die ik van hem geleerd had,hij is zeer inteligent.alleen gebruikt hij het op een slechte manier.

    Heftig meid, dat je je broer zo kwijt bent, lijkt mij pijnlijk. En dat je er zo overpraat, vind ik het heel waardig van je.
    Ik wens je veel goeds en hoop dat het ooit goed komt. Mijn gedachten zijn bij jou.
    Ik heb heel veel te verduren gehad omdat ik geen broer had al die jaren. Nu halen we onze tijd in.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Heftig meid, dat je je broer zo kwijt bent, lijkt mij pijnlijk. En dat je er zo overpraat, vind ik het heel waardig van je.
    Ik wens je veel goeds en hoop dat het ooit goed komt. Mijn gedachten zijn bij jou.
    Ik heb heel veel te verduren gehad omdat ik geen broer had al die jaren. Nu halen we onze tijd in.
    Ameen zuster❤️

    Vind jou verhaal ook heftig dat jullie mekaar kwijt waren.Mag ik vragen wat de reden is van jullie verwijdering destijds?

    Heel mooi dat jullie herenigd zijn.Moge Allah jullie hereniging voor altijd in goede getijden behouden❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Ameen zuster❤️

    Vind jou verhaal ook heftig dat jullie mekaar kwijt waren.Mag ik vragen wat de reden is van jullie verwijdering destijds?

    Heel mooi dat jullie herenigd zijn.Moge Allah jullie hereniging voor altijd in goede getijden behouden❤️

    Dank je wel, mijn broer heeft heel veel geduld en vele mensen moeten dulden om mij te vinden. Dat ben ik hem zo dankbaar.
    (Zie privé bericht voor verdere info)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Dank je wel, mijn broer heeft heel veel geduld en vele mensen moeten dulden om mij te vinden. Dat ben ik hem zo dankbaar.
    (Zie privé bericht voor verdere info)
    Ik weet je geen bericht te sturen, ik ben het verleerd, stuur jij mij anders een bericht?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Ik weet je geen bericht te sturen, ik ben het verleerd, stuur jij mij anders een bericht?
    Hij stond uit.ik zet hem even voor je aan❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Dank je wel, mijn broer heeft heel veel geduld en vele mensen moeten dulden om mij te vinden. Dat ben ik hem zo dankbaar.
    (Zie privé bericht voor verdere info)
    ❤️❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Hij stond uit.ik zet hem even voor je aan❤️
    Done

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Done
    Heb niks ontvangen❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Stuur je dit naar je broer hahaha mijne zou ggd voor me bellen. 'Ze loopt te ijlen'
    Hahaha! Kan ik begrijpen als je samen opgevoed bent.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    18
    25-08-2018

    Citaat Geplaatst door BopperJ Bekijk reactie
    Pfff! Een historische gebeuren over de hele wereld, probeer het vol te houden, mezelf goed beschermen.

    Maar wat doe je dan als je niet bij elkaar kan zijn!? Liefde op afstand? Zo moeilijk!!
    De liefde die we voor elkaar hebben komt zelden voor.
    Je blijft maar lieve woorden tegen me zeggen, dat ik je oogappel ben, dat ik je beauty ben, je alles, je trots.
    Ik hoef zelden mezelf uit te leggen, we begrijpen elkaar.
    Omdat ik geen geheimen voor je heb, zucht/ schreeuw je het weleens uit dat je het niet meer wilt aanhoren,
    en of wanneer ik gewoonlijk antwoord op je vragen geef, mijn eerlijkheid waarder je en schikt je weleens af.
    Jij bent er altijd voor me.
    Je vindt me een doetje terwijl ik het anders zie. Ik ben gewoon beschaaft.
    Ik wil geen gebruik maken van jou omdat je bent overtuigd dat met sommige mensen woorden tekort schieten
    en klappen meer kunnen bereiken.
    Je hebt mij ook heel veel verteld, het leven door de ogen van een man.
    Ben er wijzer van geworden en ook misselijk.
    We bellen uren lang met elkaar, tot we in slaap vallen samen nog steeds aan de lijn... je zacht gesnurkt irriteert me nooit
    Je zacht mannelijk stem is ook zo mooi... We zijn voor elkaar bestemd en dat weten we.
    Maar zo ver weg!
    Ik mis alles wat we zouden kunnen doen als we bij elkaar waren.
    We zouden elkaar zien binnenkort, maar het gaat niet door... en ik blijf je missen....

    Pik traantje weg en probeer het door te zetten... weleens denkend aan onze laatste knuffel, mijn beertje van een broer.
    Ik hou van je en mis je zo!


    PS: Ik heb je net een bericht gestuurd dat ik van je houd. Mijn lief.

    Moest ik zo nodig kwijt... mijn broederliefde.
    Hoe is je liefde met je broer? of Zus?

    Mijn geval is ook bijzonder, we waren elkaar op jonge leeftijd kwijt en enkele jaren terug stond hij zomaar voor mijn deur.
    Broeren worden vaak meer gevreesd dan geliefd jammer genoeg.
    Sterkte lieve meid!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Heb niks ontvangen❤️
    Nou nu moet het gelukt zijn!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-07-2020

    Citaat Geplaatst door Nesh-weha Bekijk reactie

    Mijn broertje belde gister met een vraag. 3 seconden letterlijk.
    Hij zei "wil jij nog wat bespreken"
    Ik zei "ik hou van je "
    Wollah die jongen heeft gewoon opgehangen.

    Hahaha! Ik ga stuk! Dat is toch gewoon, wij waren op jonge leeftijd uit elkaar gehaald, onze verhaal is wat anders