1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Hoe ga jij om met opportunisten?

    Ik haat die mensen zo erg. Ik lag als puber in het ziekenhuis met een blinde darm ontsteking. Mijn klasgenoten die mij
    gepest en gehaten hadden, waren ineens heel lief. Ze gingen mee in de hype dat ik zielig was. Ze stuurden me kaartjes
    in het ziekenhuis.
    Toen ik weer beter werd en niet meer zielig was, gingen diezelfde meisjes mij weer haten en pesten
    op school. Als ik moest huilen keken ze blij met een glimlach. Dus het is not done om iemand te laten huilen en om
    gemeen te doen als iemand een blinde darm ontsteking heeft, maar het is ineens wél heel stoer om te doen als zij weer
    beter is?
    Toen kwam mijn populaire broer bij mij op school en toen hadden ze me ineens altijd al gemogen. Nu zijn
    we meer dan tien jaar verder en nu willen ze me vol kapsones niet terug groeten in het centrum. Zij zijn zo zwak. Ze waaien
    met alle winden mee en ze slikken de hele tijd hun eigen woorden weer in om ze vervolgens weer uit te kotsen (ze spreken
    zichzelf constant tegen). In goede tijden hadden ze me altijd al gemogen en als je populariteit weer omslaat hebben dezelfde
    mensen je altijd al gehaten. Zij zijn gewoon zielig en hebben een laag zelfbeeld.

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Niemand??

  4. #4

  5. #5
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Dit klinkt echt als die aflevering van as told by Ginger.

  6. #6
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Echt zielig was dat Erik die haar had gedumpt voor een cheerleader

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Dit verklaart wel waar al die haat in jouw topics komt.


    Dat soort mensen moet je gwn medeleven mee hebben. Moet je nagaan, hoe verschrikkelijk ze zijn. Laat staan als je zo bent en met jezelf moet leven.
    Hoezo verklaart het waar al die haat op m.nl vandaan komt? Omdat ik altijd de waarheid spreek?

    Zulke opportunistische meiden in het echt die hebben gewoon anorexia.
    Ze waaien met alle zwakke winden mee, omdat ze er door geduwd worden. Dit is beeldspraak.
    In goede tijden waren ze allemaal de enige die je hielpen toen iedereen je haatte, en in slechte tijden hebben ze je vol trots nooit gemogen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Hoezo verklaart het waar al die haat op m.nl vandaan komt? Omdat ik altijd de waarheid spreek?

    Zulke opportunistische meiden in het echt die hebben gewoon anorexia.
    Ze waaien met alle zwakke winden mee, omdat ze er door geduwd worden. Dit is beeldspraak.
    In goede tijden waren ze allemaal de enige die je hielpen toen iedereen je haatte, en in slechte tijden hebben ze je vol trots nooit gemogen.

    Je verwijt mensen van alles. Misschien verwijt je het jezelf. Wat die trutten hebben gedaan.


    Ik begreep het al, hoor
    Wat ik bedoel te zeggen. Dat soort meiden zijn vaak zo onzeker. Daarom halen ze een andere neer. Maar moet je nagaan, wat ze zichzelf aandoen. Als ze in de spiegel kijken. Its just sad.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Je verwijt mensen van alles. Misschien verwijt je het jezelf. Wat die trutten hebben gedaan.


    Ik begreep het al, hoor
    Wat ik bedoel te zeggen. Dat soort meiden zijn vaak zo onzeker. Daarom halen ze een andere neer. Maar moet je nagaan, wat ze zichzelf aandoen. Als ze in de spiegel kijken. Its just sad.
    Ik verwijt het mezelf ook dat ik me door hen in de maling liet nemen. Als ze me in goede tijden ineens mochten dacht ik: ma3liesh. Ze waren
    nog pubers toen ze mij pestten. Wie weet hebben ze spijt. Plots slaat je populariteit ineens om en haten die opportunisten je weer.
    Denk je dat ik mijn frustratie afreageer door anderen de hele tijd te verwijten, ofzo? Bedankt voor je eerlijkheid, trouwens.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Ik verwijt het mezelf ook dat ik me door hen in de maling liet nemen. Als ze me in goede tijden ineens mochten dacht ik: ma3liesh. Ze waren
    nog pubers toen ze mij pestten. Wie weet hebben ze spijt. Plots slaat je populariteit ineens om en haten die opportunisten je weer.
    Denk je dat ik mijn frustratie afreageer door anderen de hele tijd te verwijten, ofzo? Bedankt voor je eerlijkheid, trouwens.
    Maar waarom? Kan je er nu iets aan veranderen?
    Dat betekent gewoon dat je van het positieve uitging. Wat goed is.
    Maakt het uit of ze spijt hebben? Heb jij het ze vergeven?

    Ik ben geen psycholoog. Maar denk wel dat dan een trigger voor jou kan zn. Dat je verwijtend gaat reageren, omdat mensen 'dom' zijn of handelen in jouw ogen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Maar waarom? Kan je er nu iets aan veranderen?
    Dat betekent gewoon dat je van het positieve uitging. Wat goed is.
    Maakt het uit of ze spijt hebben? Heb jij het ze vergeven?

    Ik ben geen psycholoog. Maar denk wel dat dan een trigger voor jou kan zn. Dat je verwijtend gaat reageren, omdat mensen 'dom' zijn of handelen in jouw ogen.
    Je wilt ten slotte altijd naar anderen uitstralen hoe je je zelf voelt. Ben je doodongelukkig? Dan probeer je andere mensen te kwetsen.
    Ben je gelukkig? Dan heb je het beste met andere mensen voor.

    Uiteindelijk heb ik ze wel vergeven, maar ben ik het niet vergeten.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Je wilt ten slotte altijd naar anderen uitstralen hoe je je zelf voelt. Ben je doodongelukkig? Dan probeer je andere mensen te kwetsen.
    Ben je gelukkig? Dan heb je het beste met andere mensen voor.

    Uiteindelijk heb ik ze wel vergeven, maar ben ik het niet vergeten.
    Helaas, is dat t leven jah.

    Heb je het jezelf ook vergeven?
    Zo nee,
    Je verwijt jezelf nu iets; met de kennis van nu. Wat absurd is. Toen wist je niet beter.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door TheSadness Bekijk reactie
    Helaas, is dat t leven jah.

    Heb je het jezelf ook vergeven?
    Zo nee,
    Je verwijt jezelf nu iets; met de kennis van nu. Wat absurd is. Toen wist je niet beter.
    Er niets mis met aannemen dat iemand berouw heeft en is veranderd. Daarom mogen wij ook niet twijfelen bij een shahada.
    En waarom moet ik hen zo groot maken in mijn leven, terwijl zij geen ene moer voorstellen?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11
    18-03-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    Er niets mis met aannemen dat iemand berouw heeft en is veranderd. Daarom mogen wij ook niet twijfelen bij een shahada.
    En waarom moet ik hen zo groot maken in mijn leven, terwijl zij geen ene moer voorstellen?
    Klopt. Mooi.


    Ja dat gaat helaas automatisch. We onthouden nou eenmaal de heftige dingen van ons leven. Met name het gevoel dat we daarbij hadden.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Dit klinkt echt als die aflevering van as told by Ginger.
    Toen keken we nog TV en waren we blij als die gare tekenfilm kwam . Nu zijn we niet tevreden met die duizenden zenders die we
    ontvangen via het internet. Moge Allah ons vergeven, als we hebzuchtig zijn ameen.