1. #91
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Giftige hersenspoeling man, ik zou mn kids gelijk van school halen als ik te horen krijg dat ze dat soort ranzigheid wordt aangeleerd
    Ik vind dat ze kinderen moeten leren schieten op pedofielen. Gewoon de dikste kind een AK47 geven. Klaar.

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Volgens mij is dat een beweging, the black panter movement.

    Ze zullen je eerder afschieten bedoel je ....

    Democratie is alleen leuk als je het eens bent met hun. Zodra je een tegengeluid laat horen, ja dan hoor je hier niet thuis.
    Lol, dit bedoel ik.
    Democratie is juist om toch een stem te kunnen laten horen.
    In welk systeem kan dat beter?

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Mike, gedraag je niet zo boreaal
    Dat jij hier nogal je best doet het te laten lijken alsof je geen volwassen gesprek kunt hebben, heeft niets met boreaal te maken.

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Het word gepromoot zoals het transgenderfree onzin dus als ik morgen besluit dat ik een zwarte panter wil worden dan eis ik mijn biefstukken 7 dagen per week op kosten van de staat
    Bijna hetzelfde ja,

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Praat mij niet van die gender hysterie.
    Maar ik vroeg je voorbeelden te geven van die zgn homo promotie? Dus kinderen proberen over te halen om homo te worden?
    (niet dat dit mogelijk is natuurlijk)
    Series, tekenfilms, muziek, films etc....

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Praat mij niet van die gender hysterie.
    Maar ik vroeg je voorbeelden te geven van die zgn homo promotie? Dus kinderen proberen over te halen om homo te worden?
    (niet dat dit mogelijk is natuurlijk)
    Ik praat wat ik wil bij jullie cultuur is dat gewoon normaal .

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Homoseksualiteit bestaat al sinds het begin van de geschiedenis van de aarde, bij elke diersoort en elk ras en zal altijd blijven bestaan, bij elke groep een even groot percentage. Zo is het onderzocht dat 10% van schapen lange termijn homoseksuele relaties hebben. Jammer voor degenen die hier vanwege de schaamte voor homoseksualiteit in hun eigen bevolkingsgroep gaan projecteren op westerse bevolking met de media als onjuiste oorzaak. Maar dat verandert de feiten niet.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Ik praat wat ik wil bij jullie cultuur is dat gewoon normaal .
    Het is in het westen normaal om homo te zijn, maar ze worden niet gedwongen om dat te worden. Het is juist wel zo dat in sommige subculturen geprobeerd wordt om homo's te genezen.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Zegt de rawafid die transgenderism betaald krijgen van de Iraanse staat.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    In Iran, homosexuality is a crime, punishable with death for men and lashings for women. But Iran is also the only Muslim country in the Persian Gulf region that gives trans citizens the right to have their gender identity recognized by the law. In fact, the Islamic Republic of Iran not only allows sex reassignment, but also subsidizes it. https://www.google.nl/amp/s/qz.com/8...er-person/amp/

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Ik zie dat de piggies butthurt zijn ik wou even melden dat het me niks spijt en dat ik elke moment aanpak om het weer te doen succes met het comazuipen

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie



    Ewa Allahi ymaskhak insha Allah
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Het is in het westen normaal om homo te zijn, maar ze worden niet gedwongen om dat te worden. Het is juist wel zo dat in sommige subculturen geprobeerd wordt om homo's te genezen.
    Jullie shiyiten zijn homos.en dus ook pedo's
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Ik praat wat ik wil bij jullie cultuur is dat gewoon normaal .
    Is gewoon een uitdrukking die ik gebruikte.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Is gewoon een uitdrukking die ik gebruikte.
    Dus jij vindt het normaal dat mannrn elkaar pakken langs het gaatje waar er schijt uit komt?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    •decadentie("decadentie")zelfstandig naamwoord (vrouwelijk)
    1.Geleidelijk verval, achteruitgang.
    2.Verminderde gunst, ongenade.

    Bron: https://ivdnt.org/zoeken-in-woordenboeken?w=decadentie
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Dus jij vindt het normaal dat mannrn elkaar pakken langs het gaatje waar er schijt uit komt?
    Dag in dag uit komen nieuwe mensjes ter wereld met met een enorme hoeveel aangeboren gebreken, ziekten, aandoeningen.
    Op zich is het niet normaal, maar het gebeurt al sinds de mens op aarde is.
    En omdat het toch zo vaak en al zo lang gebeurt vinden we het "normaal" in de zin, ja het kan gebeuren.

    Zo ook de afwijking waarin de seksuele voorkeur die we normaal vinden, tegengestelde geslachten trekken elkaar aan, is in de hersens verkeerd aangelegd.
    Omdat er iets is fout gegaan in de procedure van conceptie tot geboorte. Na elke conceptie wordt eerst het basismodel gevormd, een baby van vrouwelijk geslacht.
    Logisch want je kunt nog wel iets laten groeien, moeilijker weer te verwijderen.
    Op enig moment moet het geslacht definitief worden vastgelegd, stofje van uit de hersens, hormoon, testosteron toevoeging.
    En daar gaat het nogal een fout.
    Te veel of te weinig, en dan krijg je al die afwijkingen, mannen met vrouwelijke hersens en andersom in diverse stadia.
    In vrouwelijke hersens, in hersens verliefd worden, seksuele aantrekkingskracht; mannen, en andersom.
    Maar een man met op cruciale plaatsen vrouwelijke hersens, ook verliefd worden, seksuele aantrekkingskracht dus ook een man!
    Zo ook bij lesbo's, een vrouw!

    Onze hersens bepalen dus of wij als mens aanslaat bij een man of een vrouw als het om seksuele aantrekkingskracht gaat!
    Dat denken veel mensen abusievelijk.
    Onze hersens scheidt een hormoon af als onze een mens van de in de hersens vastgelegde geslacht onze aandacht krijgt.
    Derhalve begint door een seintje uit onze hersens ons lichaam al die verschijnselen te vertonen die ons klaar, bereidt voor DE daad.
    Daar heeft de mens geen enkele greep op!

    Wij als hetero's noch homo's hebben de keuze zelf in de hand. Dus als een homo verliefd wordt op een man, seksueel opgewonden, dat wil deze ook zijn daarvoor ter beschikking gestelde lichaamsdeel inzetten.
    Ik hoef niet verder in detail te gaan omdat jij ook zult begrijpen wat er met die lichaamsdeel dient te gebeuren.
    Bovendien schijnt door deze actie, de prostaat te worden beroerd hetgeen voor die persoon ook weer prettig schijnt te zijn.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell