1. #241
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Lichamelijke afwijkingen, zijn over het algemeen gemakkelijker medisch te herstellen dan afwijkingen in de hersens.
    Neem b.v. Down. Deze mensen zijn meervoudig fysiek en psychisch gehandicapt, door die afwijkingen waarmede zij zijn geboren.
    Vaak hebben ze verschillende ziektes, lichamelijk, die door de medische stand kunnen worden behandeld, in ieder geval zo goed als mogelijk in bedwang gehouden.
    Maar die psychische afwijking, daar kan men niets aan doen.

    Mensen met een "verkeerde" seksuele voorkeur in de hersens vastgelegd, zijn in principe niet gevaarlijk voor de gemeenschap.
    Uiteraard wel pedoseksuelen.
    Vroeger hebben christenen ook gedacht hun kind die op het verkeerde geslacht viel wel door een psychiater "genezen" te kunnen worden.
    Uiteraard hielp dat totaal niet!

    Er zit ook logica in deze afwijking. Homo's zijn mensen met op onderhavig punt hersens die overeenkomen met hersens van vrouwen.
    En op welk geslacht vallen vrouwen, mannen! Dus ook mannen met overeenkomstige vrouwenhersens vallen op mannen.
    Zo ook bij lesbo's.

    En jij en ik, als hetero's met hersens waar onze seksuele keuze voor vrouwen is vastgelegd, kunnen ook alleen maar verliefd worden op vrouwen en ons seksueel tot hen aangetrokken voelen.
    En daar mogen we heel blij mee zijn.
    Oh daar ben ik zeker blij mee haha wat een genot.

    Daar waar jij zegt dat iets onmogelijk is. Ben ik ervan overtuigd dat er een weg is. Ik zou de kwestie wel scheiden van elkaar. Enerzijds heb je een mens met een gedachten dat zijn voorkeur uitgaat naar hetzelfde geslacht. Anderszijds hebben we het daadwerkelijke daad dat wordt uitgevoerd en de weg ernaar toe.

    De gedachten is iets wat inderdaad moeilijk te behandelen is. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat een gedachte hoeft te gaan naar het daadwerkelijke daad. Ik ben ervan overtuigd dat een paar slimme koppen zeker tot een proces zouden kunnen komen waarin homo's hun behoeften kunnen onderdrukken indien zij dit wensen. Los daarvan heeft de maatschappij een verantwoordelijkheid de persoon niet te stimuleren om homosexuele activiteiten uit te voeren.
    Heavy

  2. #242
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Ben jij niet die ezel die tijdens ramadan zei dat je eerste keer vaste?
    Als die dat deed, dan moeten we hem daarin supporten. Onwetendheid is iets waar we allemaal aan kunnen lijden.
    Heavy

  3. #243
    MVC Lid

    Reacties
    3.216
    02-02-2007

    Citaat Geplaatst door Z3ROFUCKSGIVEN Bekijk reactie
    Vind jij mensen die poep eten vies en walgelijk?

    Als je met nee antwoord ben je gestoord.
    Als je met ja antwoord ben je eigenlijk bang dat je zelf een poepvreter bent volgens jou achterlijke redenatie...
    De vergelijking gaat alleen op als het iemand betreft die te pas en te onpas loopt te zeuren hoe smerig strontvreters wel niet zijn terwijl niemand hem een broodje drol aangeboden heeft.
    And now for something completely different ...

  4. #244
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als die dat deed, dan moeten we hem daarin supporten. Onwetendheid is iets waar we allemaal aan kunnen lijden.
    held xx

  5. #245
    MVC Lid

    Reacties
    209
    20-08-2019

    Moordenaars en homos wat een vergelijking je bent niet goed wijs man !

    Homos daar heb ik geen last van ze doen niemand kwaad maar moordenaars daar heeft iedereeen last van want ze vermoorden onschuldige mensen

    Ik ben eerder bang voor mensen die zich niet aan de regels houden in deze corona crisis dat is waar wij ons bezig moeten houden

    Wat ik bedoel te zeggen de wereld loopt met een epedemic te worstelen en jullie praten hier over wat anderen mensen doen in hun slaap kamers.

  6. #246
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat betekent Kira?
    is de naam van mijn bff
    ze komt uit de kaukasus

  7. #247
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee joh ik kan wel wat zon hebben. Verbrand nooit wordt alleen maar bruiner. Heb je dat ook?
    jaaa sobhanallah

  8. #248
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Welke vooruitgang? Homofielie, pedofielie, moordenaars, terroristen, dieven, drugsdealers, racisme, ziektes, opwarming van de aarde, klimaatsverandering, mensen die verhongeren, rijken die van de armen stelen,landen die opgebouwd zij door landen e hebben leeggeroofd etc etc? Is dit voor jou vooruitgang???
    Jij bent de enige die dat zegt, hij heeft uitgelegd wat hij met vooruitgang bedoelt maar jij gaat z'n woorden verdraaien, enige manier hoe je kunt reageren.

    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    man en vrouw is natuurlijk
    homoseksualiteit is tegen de natuur in
    Aangezien het altijd al is voorgekomen in 10% van de dieren is het best natuurlijk te noemen. En stel dat dat niet zo was, was is je punt? Dat alles wat niet natuurlijk is niet mag?

  9. #249
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oh daar ben ik zeker blij mee haha wat een genot.

    Daar waar jij zegt dat iets onmogelijk is. Ben ik ervan overtuigd dat er een weg is. Ik zou de kwestie wel scheiden van elkaar. Enerzijds heb je een mens met een gedachten dat zijn voorkeur uitgaat naar hetzelfde geslacht. Anderszijds hebben we het daadwerkelijke daad dat wordt uitgevoerd en de weg ernaar toe.

    De gedachten is iets wat inderdaad moeilijk te behandelen is. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat een gedachte hoeft te gaan naar het daadwerkelijke daad. Ik ben ervan overtuigd dat een paar slimme koppen zeker tot een proces zouden kunnen komen waarin homo's hun behoeften kunnen onderdrukken indien zij dit wensen. Los daarvan heeft de maatschappij een verantwoordelijkheid de persoon niet te stimuleren om homosexuele activiteiten uit te voeren.
    Dit is de kern. Verliefdheid, seksuele opwinding ligt niet alleen vast in de hersens, de hypothalamus, maar wordt ook door de hersens aangestuurd.
    Door afgifte van een stofje, hormoon. Het lichaam doorloopt een aantal veranderingen die ik al eerder heb genoemd, die wij zelf onmogelijk in werking kunnen stellen.

    Daarom is het ook onmogelijk om mensen met woorden, gesprekken tot een andere "seksuele voorkeur" te krijgen.
    Zo heeft het verbond van psychiaters in de VS, maar ook in andere landen, al aangegeven dat er nooit is aangetoond dat psychiatrische behandeling de seksuele voorkeur van mensen in de gewenste richting kan veranderen, heeft veranderd.


    Die mensen hebben dus alleen de keuze zich vrijwillig te onthouden van elke liefde, relatie en seksueel genot.
    Ik denk dat het onmenselijk is om dat van een mens te eisen, hetero of homo.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #250
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Dit is de kern. Verliefdheid, seksuele opwinding ligt niet alleen vast in de hersens, de hypothalamus, maar wordt ook door de hersens aangestuurd.
    Door afgifte van een stofje, hormoon. Het lichaam doorloopt een aantal veranderingen die ik al eerder heb genoemd, die wij zelf onmogelijk in werking kunnen stellen.

    Daarom is het ook onmogelijk om mensen met woorden, gesprekken tot een andere "seksuele voorkeur" te krijgen.
    Zo heeft het verbond van psychiaters in de VS, maar ook in andere landen, al aangegeven dat er nooit is aangetoond dat psychiatrische behandeling de seksuele voorkeur van mensen in de gewenste richting kan veranderen, heeft veranderd.


    Die mensen hebben dus alleen de keuze zich vrijwillig te onthouden van elke liefde, relatie en seksueel genot.
    Ik denk dat het onmenselijk is om dat van een mens te eisen, hetero of homo.
    Ik beschouw het niet als onmenselijk om ervoor te zorgen dat een homo zijn voorkeur veranderd. Zat gister nog met een homo te praten op deze forum. Die jongen vertoont tekenen van zijn geaardheid. Maar ondertussen houdt hij dat wel in bedwang en is gewoon getrouwd geweest met een vrouw.
    Heavy

  11. #251
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik beschouw het niet als onmenselijk om ervoor te zorgen dat een homo zijn voorkeur veranderd. Zat gister nog met een homo te praten op deze forum. Die jongen vertoont tekenen van zijn geaardheid. Maar ondertussen houdt hij dat wel in bedwang en is gewoon getrouwd geweest met een vrouw.
    In de hypothalamus is o.a. het gehele proces dat voortplanting stuurt vastgelegd, inclusief het geslacht waar de persoon op moet vallen, verliefd kan worden, seksueel door geprikkeld wordt.
    Dat kan niet worden veranderd, door pillen, of operatief ingrijpen.

    Vooral vroeger, zelfs nog in de jaren '60/'70 werden mensen toch gedwongen, door de omgeving/geloof te trouwen.
    Maar dat werd een ramp voor diegene zelf en de partner.
    Liep stuk.

    Dus de enige oplossing is, een leven zonder relatie, liefde, seks in zelf opgelegd celibaat.
    Dat vind ik een onmenselijk leven, mensen zijn sociale wezens, en de seksuele gevoelens tover je niet weg.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  12. #252
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    In de hypothalamus is o.a. het gehele proces dat voortplanting stuurt vastgelegd, inclusief het geslacht waar de persoon op moet vallen, verliefd kan worden, seksueel door geprikkeld wordt.
    Dat kan niet worden veranderd, door pillen, of operatief ingrijpen.

    Vooral vroeger, zelfs nog in de jaren '60/'70 werden mensen toch gedwongen, door de omgeving/geloof te trouwen.
    Maar dat werd een ramp voor diegene zelf en de partner.
    Liep stuk.

    Dus de enige oplossing is, een leven zonder relatie, liefde, seks in zelf opgelegd celibaat.
    Dat vind ik een onmenselijk leven, mensen zijn sociale wezens, en de seksuele gevoelens tover je niet weg.
    Luister ik ben er niet van overtuigd dat er geen verandering mogelijk is. Iets is niet haalbaar totdat iemand het bereikt. Ik zeg jou jaren 60/70 enz waren rare tijden. Een westerse wereld dat nog probeert vast te grijpen aan haar oude normen en waarden. Ben er geen fan van hoe mensen daarmee omgaan. Denk dat het beter is voor een homo om celibaat te zijn dan inhumaan.
    Heavy

  13. #253
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Liefhebben, relatie onderhouden, inclusief seksueelverkeer, lijkt mij niet onmenselijk maar juist heel menselijk.
    Alleen al in onze tijd doen miljarden mensen dat.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #254
    MVC Lid

    Reacties
    235
    26-10-2017

    Morgenavond bij NPO 2 'Zomergasten' de internationaal bekende viroloog Jaap Goudsmid: belangrijk AIDS onderzoeker en nog veel meer. Misschien dat sommigen van deze uitzending nog wat op kunnen steken...

  15. #255
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door fairuza Bekijk reactie
    Morgenavond bij NPO 2 'Zomergasten' de internationaal bekende viroloog Jaap Goudsmid: belangrijk AIDS onderzoeker en nog veel meer. Misschien dat sommigen van deze uitzending nog wat op kunnen steken...
    als ik naar mensen die aids hebben wil kijken ga ik wel naar naar de stad