1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Homoseksualiteit , een ziekte van de witte mens

    .‘Het verwijt was: jij bent niet zwart genoeg’
    Zwart en queer
    Toen Naomie Pieter bij de antiracisme-beweging betrokken raakte, kreeg ze het verwijt dat ze niet zwart genoeg was. ‘Omdat ik queer ben. Dat wordt gezien als een ziekte van de witte mens.’

    Naomie Pieter (30) loopt als een danser: soepel en lenig. Ze wás ook een danser, nu is ze meer choreograaf. Zo is ze ook opgeleid.
    De Black Queer & Trans Resistance demonstratie die zij deze zaterdag organiseert, ziet ze als een choreografie.

    We hebben net de overweldigende Black Lives Matter-protesten meegemaakt. En nu zijn er protesten van zwarte queers? Waarom?

    „Omdat het nodig is. Er is veel agressie en geweld tegen zwarte queers. Die realiteit wordt genegeerd. Ik wil daar awareness voor kweken. Er is net een strafeis in de zaak van Orlando Boldewijn, de Rotterdamse zwarte tiener die verdween na een afspraakje via homo-app Grindr. Toen hij verdween, duurde het tien dagen voordat er een amber alert werd uitgedaan. Tien dagen! Stel je voor dat het een blond tienermeisje was geweest met blauwe ogen. Binnen tien minuten was de alert verzonden.

    Zwarte mensen steunen zwarte queers niet?

    „Lang niet altijd, het is een probleem met een lange geschiedenis. In de zwarte Caribische cultuur is homoseksualiteit taboe. Het wordt gezien als a white man’s disease, een ziekte van de witte mens.

    https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/24..._term=20200725

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Immoreel gedrag is een Westerse ziekte, dankzij de liberalen heeft het hier kunnen overleven en bloeien..
    Dus ja een white man's disease

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    AIDS is een westerse ziekte idd.

    Ik verlang naar de dagen dat het actief werd bestreden, met elke mogelijke middelen

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Goeie topic, ik geef het full stars

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Homosexualiteit is een geaardheid net als hetero zijn.
    Dus deze mensen hebben geen keuze zo zijn ze geboren en dus door Allah ook zo geschapen.
    Het is niet zo dat ze op een of andere dag ervoor kiezen om op hetzelfde geslacht te vallen.

    Wij moeten ophouden met deze mensen aan tevallen. Zij kunnen er niks aan doen.
    Allah heeft deze mensen geschapen dus ook zijn ooreel over hun niet de onze.

    We moeten ophouden mensen aan te vallen omdat ze niet in onze straatje passen.
    Homos doen niemand kwaad en ze breken niet perse de wet dus gewoon met rust laten

    En ja ik ben een moslim maar ik volg een moderne vorm van islam in deze tijd kunnen we niet andersdenkende aanvalle.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    P.s. Er zijn ook marokaanse homos en mosl homos dit word meestal verstopt.
    Het zou zomaar je broer kunnen zijn.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Homosexualiteit is een geaardheid net als hetero zijn.
    Dus deze mensen hebben geen keuze zo zijn ze geboren en dus door Allah ook zo geschapen.
    Het is niet zo dat ze op een of andere dag ervoor kiezen om op hetzelfde geslacht te vallen.

    Wij moeten ophouden met deze mensen aan tevallen. Zij kunnen er niks aan doen.
    Allah heeft deze mensen geschapen dus ook zijn ooreel over hun niet de onze.

    We moeten ophouden mensen aan te vallen omdat ze niet in onze straatje passen.
    Homos doen niemand kwaad en ze breken niet perse de wet dus gewoon met rust laten

    En ja ik ben een moslim maar ik volg een moderne vorm van islam in deze tijd kunnen we niet andersdenkende aanvalle.




    Ewa Allahi ymaskhak insha Allah

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    597
    27-01-2020

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Homosexualiteit is een geaardheid net als hetero zijn.
    Dus deze mensen hebben geen keuze zo zijn ze geboren en dus door Allah ook zo geschapen.
    Het is niet zo dat ze op een of andere dag ervoor kiezen om op hetzelfde geslacht te vallen.

    Wij moeten ophouden met deze mensen aan tevallen. Zij kunnen er niks aan doen.
    Allah heeft deze mensen geschapen dus ook zijn ooreel over hun niet de onze.

    We moeten ophouden mensen aan te vallen omdat ze niet in onze straatje passen.
    Homos doen niemand kwaad en ze breken niet perse de wet dus gewoon met rust laten

    En ja ik ben een moslim maar ik volg een moderne vorm van islam in deze tijd kunnen we niet andersdenkende aanvalle.
    Tuurlijk... onze moderne homo liefhebbende Moslim

    Homoseksualiteit is een ziekte die door het westen gepromoot, geprezen en in leven gehouden word.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Z3ROFUCKSGIVEN Bekijk reactie
    Tuurlijk... onze moderne homo liefhebbende Moslim

    Homoseksualiteit is een ziekte die door het westen gepromoot, geprezen en in leven gehouden word.
    klopt

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Homoseksualiteit is een ernstige vorm van seksuele perversiteit. Het is bovendien een onnatuurlijke seksuele zonde, waarbij ook tegen de menselijke natuurlijk gezondigd wordt.

    Alle vorm van seksualiteit die buiten het huwelijk plaats vindt, is een zonde en een vorm van perversiteit.

    Niet alleen homoseksualiteit is een zonde, ook seksualiteit tussen man en vrouw buiten een gezegend huwelijk is te omschrijven als pervers en zondig.

    In de westerse wereld hebben seksuele zondes vaste voet aan de grond gekregen.
    Sterker door Strijd

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Z3ROFUCKSGIVEN Bekijk reactie
    Tuurlijk... onze moderne homo liefhebbende Moslim

    Homoseksualiteit is een ziekte die door het westen gepromoot, geprezen en in leven gehouden word.
    groen terug bro

  12. #12
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.305
    19-09-2019

    Alleen mietjes zetten zich af tegen homo's
    omdat ze zichzelf in hen herkennen ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Alleen mietjes zetten zich af tegen homo's
    omdat ze zichzelf in hen herkennen ...
    Het zit zo ... die mensen mogen AIDS krijgen van mij als ze dat willen.

    Maar hun kont en dauwzeer normaliseren is een rode lijn.

  14. #14
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.305
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Het zit zo ... die mensen mogen AIDS krijgen van mij als ze dat willen.

    Maar hun kont en dauwzeer normaliseren is een rode lijn.
    De helft van jouw posts hier gaat over aids.
    Daar moet een diepere psychologische reden voor zijn.
    Bijvoorbeeld angst voor eigen zwakte overschreeuwen ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    De helft van jouw posts hier gaat over aids.
    Daar moet een diepere psychologische reden voor zijn.
    Bijvoorbeeld angst voor eigen zwakte overschreeuwen ...
    Klopt, ik praat veel over AIDS. Komt omdat ik er bang voor ben. Soms als een meisje te makkelijk is en op mijn schoot zit in een rok zonder string. Ja dan denk ik eraan ... als ze zo makkelijk is bij mij. Laat staan met you know who.

    En dat zijn nog vrouwen ya (cheb) Hasni

    Ik moet mensen bewust maken dat kont bokkerij leidt tot een AIDS epidemie.

    Ontken het maar.