1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Goh meskinat, die zijn opgegroeid in die jungle bij jullie thuis dat het de norm is om zo behandeld te worden. Ze weten niet beter!
    Ay ay ay. Je ware aard is naar boven gekomen. Maar jah, dat is zo bij al de feministische viespeuken, aangezien jullie normen en waarden enkel uit vrouwen als slachtoffers bezien en mannen uitschelden bestaat.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #32
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Ay ay ay. Je ware aard is naar boven gekomen. Maar jah, dat is zo bij al de feministische viespeuken, aangezien jullie normen en waarden enkel uit vrouwen als slachtoffers bezien en mannen uitschelden bestaat.
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Goh meskinat, die zijn opgegroeid in die jungle bij jullie thuis dat het de norm is om zo behandeld te worden. Ze weten niet beter!
    Helemaal gelijk!!! Ocharme die vrouwen maar online hebben ze een grote mond en thuis de brave jongen spelen. Schijnheiligheid tot en met.
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Zie de karimabrigade hahahahaha
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door Maro-kkiia Bekijk reactie
    salaam alaikoem,

    Ik zit met een probleem. Mij ouders willen dat ik met iemand ga trouwen waar ik totaal niet achter sta. Ik voel me hier heel ongelukkig door. Ik heb alles geprobeerd maar mij ouders luisteren niet.
    Ik wil nu een besluit gaan nemen. Door voor mij zelf te kiezen en mij ouders los te laten. Ik kan niet met iemand gaan samen leven waar ik niet van hou. Ik wil niet iets doen. Om iedereen te vreden te stellen en mijzelf ongelukkig maken.
    Mij vraag is, heeft iemand dit mee gemaakt. Maak ik een verstandige keuze. Wat kan ik anders doen.
    Help mij alsjeblieft. Ik wordt gewoon gek.
    Alvast bedankt.
    Alleereerst is het wel belangrijk om te weten hoe oud je bent voordat je iemand advies kan geven. De advies voor een dame van 25 is heel anders dan voor een dame van 35..